Bernie v70 TDI

Gestart door Herminator, 08-08-2006 23:25:21

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Citaat van: Turbobiker op 28-01-2007 20:36:02
Citaat van: Herminator op 28-01-2007 16:59:30
Nieuwe gril.
http://bernie.hermsonline.nl/gallery/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=685

Links de nieuwe en rechts de lookalike zoals het was.  :eusa_dance:

Is inderdaad een heel andere auto :eusa_clap:

En zo een XC grille staat toch stukken beter 8)

Kleine correctie:

En zo een XC grille staat toch stukken beter op een V70 8)
De Tussenpaus

kyro

bienvenidos bernie !  met je mooie "smoker"
  vind vooral de kleur erg mooi :eusa_clap:

Herminator

Zo eindelijk de foto's waar ook de comets bij op staan die ik alweer een tijdje heb.
Dus geen titans meer.
http://bernie.hermsonline.nl/gallery/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=1780

Herminator

Eindelijk na lange tijd nadat ik had meegedaan met de inkoop van de Rbumpers.
Hij zit erop :eusa_dance:
De mistlampen komen deze week binnen en dan gaan die er ook in.

Enno

Mooie auto. Mooie bumper ;) Heb ook 2 weken zo door het land gereden na montage van de R-bumper. Met mistlampen ziet het er nog een beetje imposanter uit. Heb je originele mistlampen besteld?

Herminator

mistlampsetje van estate services heb ik besteld.

Chris

Emiel

Bekend terrein...ik zie de Loolaan.

:eusa_shifty:

Herminator

Bijna een jaartje later. Maar ik heb de auto lekker in de shaduw gepoetst en wat nieuwe foto's gemaakt.
Hier 2 voorproefjes. De rest van de foto's zijn hier te bekijken.
http://bernie.hermsonline.nl/gallery/main.php?g2_itemId=5807

)()()sT

Nice!!!
Het evenbeeld van de mijne.... alleen heb ik de lichte Comets!

993GT2

Netjes, alleen jammer dat het een diesel is ;D
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Rayman

Citaat van: 993GT2 op 27-07-2008 18:48:27
Netjes, alleen jammer dat het een diesel is ;D

We weten wie het post ;D
Mooie V70 Bernie. Ziet er strak uit!

Ik zag dat je 't eindstuk ook had gewijzigd. Heb via Elianmars al vernomen dat dit een vervelend klusje kan zijn; hoe heb jij dit ervaren?

Gr Ray
Dark Side of the Force is German

Barteld

hoe komen we aan zo'n sticker ?? mijn ruit kan wel wat ruimte missen...

Herminator

Voor het eindstuk ben ik naar de kwik-fit in utrecht geweest op een rustige zaterdagochtend. Die jongen heeft er flink op gemept om em eraf te krijgen. Om de nieuwe heeft hij er een dikke klem omheen gezet. Hij dacht dat ie er misschien af zou vallen. Maar inmiddels zit ie er al een jaar op. Kostte niks en ik mocht weer gaan.  8).

Misschien een tip tussendoor. Bij kwik-fit overvecht in utrecht loopt een jongen rond die het wel aardig snapt kwa techniek. Die is nu dus inmiddels vestigingsmanager. Die loopt ook niet te zeiken als er geen oliefilter op voorraad is en je van de week maar terug moet komen. Hij loopt de hoek ff om, om een andere te halen bij een autoshop. Dit is dus tegen de regels van kwik-fit in het algemeen. Een collaga /medevestigingsmanager vertelde begin dit jaar dat hij een 850 ging kopen.

Herminator

Ik heb nu ook een parrot ck3100 ingebouwd. Het display heb ik onder de radio gemaakt in het vakje.
Het blauwe kastje heb ik vastgemaakt aan de metalen stang van het handschoenen kastje. Dan rammelt dat tenminste ook niet.

Het microfoontje zit geklemd boven bij het spiegelkapje. Ik heb geen volvo radio. Maar eentje met iso stekkers. Ik heb dus alleen een volvo naar iso converter in de radio zitten. De ck3100 is ook iso. Bij een volvo radio heb je een kram iso2car kabel nodig. De dealer kan je wel vertellen welke dat moet zijn.

Het is erg goed zelf te doen in 10 stappen.

Ik ben eerst begonnen met de microfoon. Dat is het meeste werk.

1: De lampkapjes bij de spiegel kan je eruit klikken. Daarboven zitten 2 storx schroeven.

2: Dan de zonneklep bij de passagier losmaken. Rechts zitten 2 torx schroeven.

3: Dan het a-stijl paneel langs de zijruit losklikken. Dit kan je gewoon voorzichtig naar je toe trekken. Dan komt het los.

4: Dan de draad van het microfoontje bij de spiegel over de hemel door trekken naar rechts bij de a-stijl en daar naar beneden.

5: Haal het dashboard kastje eruit. Ik geloof 6 torx schroeven.

6: Nu kun je het microfoon draadje langs de a-stijl achter het dashbord door trekken.

7: Ik heb alle kabels vast aangesloten aan het blauwe blok van de parrot. Het blauwe blok
kun je met tyreps vastmaken aan de stanghouder van het dashboard kastje. Het display zit bij mij dus onder de radio.

8: Haal je radio eruit en sluit vervolgens alle kabels aan zoals in het boekje staat van de parrot. Met de mute kabels, het gele kabeltje en de line-in line-out kabeltjes, hoefde ik niks mee te doen. Heb ik verder dus ook niet uitgezocht. Mute werkt bij mij op de standaard manier.

9: Verbind je telefoon via bluetooth (code 1234) en test alles even door iemand te bellen en maak alles daarna weer vast.

10: Geniet ervan.