Bernie v70 TDI

Gestart door Herminator, 08-08-2006 23:25:21

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Herminator op 27-07-2008 21:00:31
Voor het eindstuk ben ik naar de kwik-fit in utrecht geweest op een rustige zaterdagochtend. Die jongen heeft er flink op gemept om em eraf te krijgen. Om de nieuwe heeft hij er een dikke klem omheen gezet. Hij dacht dat ie er misschien af zou vallen. Maar inmiddels zit ie er al een jaar op. Kostte niks en ik mocht weer gaan.  8).

Dan heb je zeker een langer eindstuk? Ik heb een eindstuk van ET, die was te kort, waardoor ik een stukje van het oude sierstuk heb afgeslepen en dat er tussen gefriemeld.
Zit niet helemaal naar mijn zin, maar zolang 't er niet af valt....  :eusa_shifty:

)()()sT

Hij is er al twee jaar hoor  ;D
En je pa heeft vroeger.....?  :evil:

:-*

Herminator

Mijn eindstuk komt ook van ET

walter leever

beter laat dan nooit,strakke bak!! ;D

Freakybaby

Mooi ding! Staat goed op de wieltjes.

Citaat van: Emiel op 12-08-2007 13:55:53
Bekend terrein...ik zie de Loolaan.

:eusa_shifty:

Voor mij ook.. Daar wat jaartjes op school gezeten  :eusa_whistle:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

knoopie

een heel andere auto.......
netjes gedaan het verlagen, merk verlagingsset? blijft je comfort....
dat je geen stuiterbak krijgt.....en de velgen in combi met de verlagingsset maken het wel af...... :eusa_clap: :eusa_clap:

het dieselen bevalt mij ook uitstekend......
(zie foto's kopje wie ben ik foto's uit gouda)

gr. richard  ;)

Herminator

De verlagingset komt geheel van een v70r. Die heb ik 2dehands van marktplaats gehaald. Dat is 2 cm verlaagt. Niet zo heel extreem dus. I.c.m. 17" en veerpootbrug is het wel een heel ander rijgedrag. Maar het rijdt wel lekker door de bochtjes. Houd je van lekkere comfort, dan moet je dit dus niet gaan doen.
Alleen het verschil al tussen 15" en 17" is al goed merkbaar. Dat ondervind ik altijd als ik de winterbanden erop heb gezet.

Vandaag heb ik de egr dichtgemaakt aan de bovenkant met een dik rvs plaatje en extra pakking.
De nummerplaat zit weer goed vast en de rammel van de achterklep weer een stuk minder.

innocenti

Wat voor maat banden heb je op je Comets gemonteerd? Mijn R stond niet zo netjes met standaard R onderstel, nu wel met verlagingsveren van 30mm.

Herminator

215-45-17 Ik heb wel een dieselmotor. Dat is wat zwaarder. Misschien dat dat iets verder inzakt? En niveauregeling achter.

elianmars

Citaat van: Herminator op 09-08-2008 20:35:51
215-45-17 Ik heb wel een dieselmotor. Dat is wat zwaarder. Misschien dat dat iets verder inzakt? En nivearegeling achter.

Een diesel ligt inderdaad wat lager. Da's bij mijn wagen ook zo. En ik vind het super om te zien  8)

Heb je trouwens een foto van het eindstuk van de uitlaat? Ik ben toch wel benieuwd hoe het bij jouw wagen zit.

Mathilde

Citaat van: elianmars op 10-08-2008 10:45:48
Heb je trouwens een foto van het eindstuk van de uitlaat? Ik ben toch wel benieuwd hoe het bij jouw wagen zit.

Inderdaad, ben ook zeeeeer nieuwsgierig. Neem aan dat ie recht naar achteren gaat, net als de benzine versies? Levert dat geen gezeur op bij de APK?

Herminator

De auto is op de manier door de apk gekomen. Ik was er zelf niet bij maar de monteur vond het allemaal prima.
Ik zal kijken of ik van de week een foto kan maken van de bevestiging.

Herminator

Nog steeds de foto niet gemaakt. Maar wel nieuwe achterremschijven en blokken gemonteerd. Gewoon origineel standaard.

Frederik_850

Mooie bak! :)
Ziet er goed uit

Herminator

Mocht iemand het nog willen weten. Het eindstuk zit gewoon met een uitlaat klem vast.

Eergister de 450000 aangetikt.  ;D