FF voorstellen

Gestart door Autobandje, 10-08-2006 10:05:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fearless

Citaat van: Autobandje op 10-08-2006 22:18:49
Citaat van: fearless op 10-08-2006 22:00:44
Welkom terug, maar ik had gewoon lekker Gas op mijn 850 laten bouwen als ik goedkoper moest rijden.

Waar staat de 850 nu te koop ?? Ben wel nieuwsgierig. ;D

850 gaat op transport naar Polen heb ik begrepen!!!!...

Compleet met R bumper, R spoiler Black Duals etc. ??  :'(

elianmars

Citaat van: fearless op 11-08-2006 19:30:13
Citaat van: Autobandje op 10-08-2006 22:18:49
Citaat van: fearless op 10-08-2006 22:00:44
Welkom terug, maar ik had gewoon lekker Gas op mijn 850 laten bouwen als ik goedkoper moest rijden.

Waar staat de 850 nu te koop ?? Ben wel nieuwsgierig. ;D

850 gaat op transport naar Polen heb ik begrepen!!!!...

Compleet met R bumper, R spoiler Black Duals etc. ??  :'(

:o :o :-X

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Niek

And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Autobandje

#19
Citaat van: elianmars op 11-08-2006 22:23:37
Citaat van: fearless op 11-08-2006 19:30:13
Citaat van: Autobandje op 10-08-2006 22:18:49
Citaat van: fearless op 10-08-2006 22:00:44
Welkom terug, maar ik had gewoon lekker Gas op mijn 850 laten bouwen als ik goedkoper moest rijden.
Waar staat de 850 nu te koop ?? Ben wel nieuwsgierig. ;D
850 gaat op transport naar Polen heb ik begrepen!!!!...
Compleet met R bumper, R spoiler Black Duals etc. ?? :'(
:o :o :-X

Ja, hij is met alles erop en eraan ingeruild.

de 18 inch R velgen zitten er bij Martijn onder en verder heb ik alleen nog de veerpootbrug eraf gehaald!!



Mod edit: quote hersteld

fearless

Citaat van: Autobandje op 12-08-2006 16:59:23
Citaat van: elianmars op 11-08-2006 22:23:37
Citaat van: fearless op 11-08-2006 19:30:13
Citaat van: Autobandje op 10-08-2006 22:18:49
Citaat van: fearless op 10-08-2006 22:00:44
Welkom terug, maar ik had gewoon lekker Gas op mijn 850 laten bouwen als ik goedkoper moest rijden.

Waar staat de 850 nu te koop ?? Ben wel nieuwsgierig. ;D

850 gaat op transport naar Polen heb ik begrepen!!!!...

Compleet met R bumper, R spoiler Black Duals etc. ?? :'(

:o :o :-X


Ja, hij is met alles erop en eraan ingeruild.

de 18 inch R velgen zitten er bij Martijn onder en verder heb ik alleen nog de veerpootbrug eraf gehaald!!


Zo iets duidelijker.  ;)   Hmm moet ik nooit naar Polen, denken ze nog dat mijn auto van iemand anders is.  ;D

Autobandje

Citaat van: fearless op 12-08-2006 17:12:38
Citaat van: Autobandje op 12-08-2006 16:59:23
Citaat van: elianmars op 11-08-2006 22:23:37
Citaat van: fearless op 11-08-2006 19:30:13
Citaat van: Autobandje op 10-08-2006 22:18:49
Citaat van: fearless op 10-08-2006 22:00:44
Welkom terug, maar ik had gewoon lekker Gas op mijn 850 laten bouwen als ik goedkoper moest rijden.

Waar staat de 850 nu te koop ?? Ben wel nieuwsgierig. ;D

850 gaat op transport naar Polen heb ik begrepen!!!!...

Compleet met R bumper, R spoiler Black Duals etc. ?? :'(

:o :o :-X


Ja, hij is met alles erop en eraan ingeruild.

de 18 inch R velgen zitten er bij Martijn onder en verder heb ik alleen nog de veerpootbrug eraf gehaald!!


Zo iets duidelijker.  ;) Hmm moet ik nooit naar Polen, denken ze nog dat mijn auto van iemand anders is. ;D

Nah ik zou zelf niet eens weten wat ik in Polen zou moeten doen... is niet goed voor je 18ers Ivo als je daar gaat rijden....

fbm

Welkom terug Stefan.

Zonde zeker nu hij naar Polen gaat :'( :'( je had heel wat mensen hier blij kunnen maken met die erg leuke onderdelen die erop zitten (marktplaats ???) bv wel aanbieden maar niet verkopen?

Toch heel veel plezier met je nieuwe wagenpark.

Autobandje

#23
Citaat van: fbm op 14-08-2006 19:45:10
Welkom terug Stefan.

Zonde zeker nu hij naar Polen gaat :'( :'( je had heel wat mensen hier blij kunnen maken met die erg leuke onderdelen die erop zitten (marktplaats ???) bv wel aanbieden maar niet verkopen?

Toch heel veel plezier met je nieuwe wagenpark.

Ik heb veel mensen horen zeggen van als je hem verkoopt denk dan aan mij enz enz.. nou goed nou verkocht ik hem en toen was ineens niemand meer te vinden.
en spullen op internet verkopen voor een x - bedrag en dan nog van die achterlijke biedingen doen, toen was ik er snel klaar mee, dus vandaar dat ik er alles op heb laten zitten!!!



Mod edit: quote hersteld, zoals in bijna elke post

elianmars

Wat betreft het laatste heb je zeker gelijk. Die achterlijke biedingen op Marktplaats maken het er niet leuke op.
Nu ben je er gewoon vanaf en klaar.  ;)

M a r c

Citaat van: Autobandje op 15-08-2006 16:06:44
Ik heb veel mensen horen zeggen van als je hem verkoopt denk dan aan mij enz enz.. nou goed nou verkocht ik hem en toen was ineens niemand meer te vinden.
en spullen op internet verkopen voor een x - bedrag en dan nog van die achterlijke biedingen doen, toen was ik er snel klaar mee, dus vandaar dat ik er alles op heb laten zitten!!!

Daar heb je gelijk aan. Was net zoiets als met de SDI van Johann, iedereen vondt 'm geweldig en iedereen zou 'm wel willen hebben...  toen ie te koop stond wilde niemand 'm... want "er was toch wel hard mee gereden"  ???  Of de hele mooie groene T-5R van TWR (Marc Heitzer), op meetings staat iedereen te gapen naar die auto, dat ie zo mooi is e.d. Iederen wil dan je wagen kopen...  totdat Marc 'm te koop zette en dan denkt iedereen dat zie die schitterende wagen voor een appel en een ei mee kunnen nemen....  :-\  >:(
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

elianmars

Citaat van: M a r c op 15-08-2006 16:22:24
Citaat van: Autobandje op 15-08-2006 16:06:44
Ik heb veel mensen horen zeggen van als je hem verkoopt denk dan aan mij enz enz.. nou goed nou verkocht ik hem en toen was ineens niemand meer te vinden.
en spullen op internet verkopen voor een x - bedrag en dan nog van die achterlijke biedingen doen, toen was ik er snel klaar mee, dus vandaar dat ik er alles op heb laten zitten!!!

Daar heb je gelijk aan. Was net zoiets als met de SDI van Johann, iedereen vondt 'm geweldig en iedereen zou 'm wel willen hebben...  toen ie te koop stond wilde niemand 'm... want "er was toch wel hard mee gereden"  ??? 

Ik had 'm dolgraag willen hebben, maar we hadden net de T-5 gekocht. En zie die dan maar eens snel te verkopen (zeker in de staat waar-ie toen in verkeerde)....  :-\

Autobandje

Citaat van: M a r c op 15-08-2006 16:22:24
Citaat van: Autobandje op 15-08-2006 16:06:44
Ik heb veel mensen horen zeggen van als je hem verkoopt denk dan aan mij enz enz.. nou goed nou verkocht ik hem en toen was ineens niemand meer te vinden.
en spullen op internet verkopen voor een x - bedrag en dan nog van die achterlijke biedingen doen, toen was ik er snel klaar mee, dus vandaar dat ik er alles op heb laten zitten!!!

Daar heb je gelijk aan. Was net zoiets als met de SDI van Johann, iedereen vondt 'm geweldig en iedereen zou 'm wel willen hebben... toen ie te koop stond wilde niemand 'm... want "er was toch wel hard mee gereden" ??? Of de hele mooie groene T-5R van TWR (Marc Heitzer), op meetings staat iedereen te gapen naar die auto, dat ie zo mooi is e.d. Iederen wil dan je wagen kopen... totdat Marc 'm te koop zette en dan denkt iedereen dat zie die schitterende wagen voor een appel en een ei mee kunnen nemen.... :-\ >:(


Het leuke is dat ik mijn 440 turbo nu te koop heb staan en daar zijn meer mensen geinteresseerd in dan in die 850 ondanks het feit dat die 440 er niet uiziet, maar iedereen geilt op die bodykit haha.

R o b

Bodykit bah  ;D

Maar eh nieuwe baan, dus je bent echt de bandjes ingegaan!???

Rob

M a r c

Halve bodykit...  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl