<clubmeeting> Sleuteldag 30 september Hooftman Waddinxveen

Gestart door Walter, 21-08-2006 08:30:57

Vorige topic - Volgende topic

855-Champagne

Zo mensen was weer bere gezelig.

Ik wil de Firma Hooftman en alle medewerkers weer bedanken voor deze gezellige dag en dat we dit nog jaren mogen doen.

thuur

Walter en Hooftman-consorten:

Super bedankt voor de gastvrijheid, de broodjes en de koffie en de vakkundigheid en behulpzaamheid! Complimenten en graag tot de volgende keer ;D

Leuk om de rest weer eens te zien en dat de klussen zonder veel problemen succesvol zijn uitgevoerd.

Eerst maar eens een pilsje, morgen komen de foto's..

Gr 8)

PS: Ik wist niet dat Maikel zo'n scheurneus was :o Gelukkig zijn het niet mijn banden die begonnen te gieren op het klaverblad ;D

FrankvdAa

't Zag er inderdaad allemaal goed geregeld uit,... de broodjes en koffie waren goed!

Ben alleen even langs gekomen om te kijken en te kletsen en dat is gelukt.

Volgende keer misschien zelf sleutelen!
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Ludo

ben ook net terug,, na een ritje van bijna 3 uren.
enkele keren gestopt omdat er een zingend-krakend geluid ergens vandaan komt, moeilijk te lokaliseren.
morgen bij daglicht maar weer een sleuteldagje organiseren.  ::)

verder was het wel gezellig zoals vanouds, veel geluld en weer een en ander bijgeleerd.  :D
thanks voor de koffie, broodjes, de gastvrijheid en de vriendelijkheid van de Hooftman crew.

peterr

Citaat van: Sbv op 30-09-2006 19:03:35
Citaat van: peterr op 30-09-2006 18:49:33

Thuur, Mehn en Sbv dank voor hulp/tips/gereedschap. Het ritje naar Friesland is in ieder geval zonder Tracs/ABS-kermis op het dashboard gelukt!

Graag gedaan, blij dat het allemaal weer werkt. Loop voor de zekerheid toch even alle boutjes van de controller na om ze nog wat vast te zetten. Volgend project koppeling ?

Tja de drukgroep. Daar rijd ik nu al een tijdje zo mee en op den duur moet het toch.... Er zijn wel adresjes voor op het forum  :)

Taranis

Citaat van: Claudia op 30-09-2006 16:57:22
(stuntelen in sommige gevallen...

Och, de koffie is weeral uit m'n mouw  ;D

Kort maar krachtig bezoek... paar nieuwe mensen ontmoet... was wel gezellig  8)

mehn

Citaat van: thuur op 30-09-2006 19:58:48
PS: Ik wist niet dat Maikel zo'n scheurneus was :o Gelukkig zijn het niet mijn banden die begonnen te gieren op het klaverblad ;D

Wie ik ???

Tsja nieuwe stabilisatorstang hè, dan kunnen we weer een beetje de bocht om ;D

Iedereen bij Hooftman bedankt voor de hulp en gastvrijheid, ik hoop dat enkelen van jullie er weer iets bijgeleerd hebben ;)
"Hé kijk automaatoliewissel. Leuk die opschriften oud en nieuw, hoeveel liter doe je nu ? Kost zeker wel aardig wat hè"
"Wat gebeurt hier allemaal? Stabilisatorstangwissel op een 4 kolomsbrug, kan dat?"
"Nou kijk maar eens achter je wat ze daar aan het doen zijn; ABS controller aan het solderen. Wat ik vandaag al hier niet allemaal gezien heb"  8)

Ook Emiel bedankt voor de adviezen op je vrije dag en natuuuuuurlijk Rudy die zelfs zijn overal nog aantrok om te helpen en John die te hulp schoot als ik rood aanliep ;D

Al met al bijna 400 euro lichter, maar toch weer een topdag!

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Ben ook net thuis (helaas niet van de sleuteldag.....).

Heb weer wat gemist, zo te lezen  :-\

Mooi dat het allemaal weer goed is verlopen allemaal in Waddinxveen!

Maikel kan ook weer normaal sturen  8)

Ik had graag een nieuwe nummerplaathouder van de club willen afhalen, maar dat is er dus niet van gekomen.
Volgende keer dan maar.

Zijn jullie nou zo zuinig geweest met foto's maken, of moeten die allemaal nog online komen?  ;)

volvoTon

Vroeg op laat thuis maar een geweldige dag.
Veel gepraat en geleerd.
Heb alleen de remblokken vervangen en een pollenfilter geinstaleerd (met dank aan Maikel)en veel gekeken hoe de rest aan het werk was  ;D ;D
Met dank aan garage Hooftman het was weer een perfecte dag

volvoton :) :)

mehn

Citaat van: volvoTon op 30-09-2006 21:06:19
8<
en een pollenfilter geinstaleerd (met dank aan Maikel)
8<

Met dank aan Volvo Rutten Roermond!

;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

pooh

Citaat van: elianmars op 30-09-2006 21:03:54

Zijn jullie nou zo zuinig geweest met foto's maken, of moeten die allemaal nog online komen?  ;)

Ik heb er meer dan 100 gemaakt, maar morgen zullen ze gescreend en geplaatst worden ;)

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Turbobiker

Citaat van: pooh op 30-09-2006 21:24:57

Ik heb er meer dan 100 gemaakt, maar morgen zullen ze gescreend en geplaatst worden ;)

Screenen? Waarop dan?
De Tussenpaus

pooh

Citaat van: Turbobiker op 30-09-2006 21:25:48

Screenen? Waarop dan?

Nou het licht was erg slecht...dus ik moet even kijken welke foto's redelijk gelukt zijn. Extra flitser had ik nl niet bij me.

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

855-Champagne

Citaat van: Turbobiker op 30-09-2006 21:25:48

Zijn jullie nou zo zuinig geweest met foto's maken, of moeten die allemaal nog online komen?  ;)

Screenen? Waarop dan?

Ssssssssssst

llinssen

Dit was mijn eerste sleuteldag en ik vond het geweldig !

Walter, de Hooftman Waddinxveen crew,  en last but not least de collega distributieriem monteur heel veel dank!

Het is vast een standaard opmering van first time sleuteldagdeelnemers (4x ww), maar het was erg leuk dat ik nu gezichten bij weer een paar van de forum regulars ken.

In het bijzonder nog even noemen dat er buiten mijn "boodschappenlijst" om, "we" nog op de valreep een motorsteun konden monteren. Ik was al wat achterdochtig toen men zei dat je dit ook thuis kon doen en later bleek ook dat de luchtdrukratel noodzakelijk was.

Bij mij geen zingend/krakend geluid, maar wel een lampje van de koelvloeistof dat brandt... heeft die foutmelding een geheugen, of betekent het branden dat er nu iets met de sensor of het vloeistofniveau aan de hand is.  Ik ga zo even deze enorme database doorzoeken...

Ik zal mijn bevindingen over het monteren van de distributieriem hier vastleggen, zodat iemand die het thuis wil proberen alvast wat tips heeft die vandaag door de Hooftman crew werden gegeven.

Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.