<clubmeeting> Sleuteldag 30 september Hooftman Waddinxveen

Gestart door Walter, 21-08-2006 08:30:57

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: llinssen op 30-09-2006 22:11:29
maar wel een lampje van de koelvloeistof dat brandt... heeft die foutmelding een geheugen, of betekent het branden dat er nu iets met de sensor of het vloeistofniveau aan de hand is.

Als je koelvloeistof lampje brandt dan is het niveau te laag, dit is gewoon een waarschuwingslampje daar komt geen foutmelding van. Heb je ook de waterpomp vervangen? Dan heb je vast gezien dat er nogal wat koelvloeistof weggelopen is. Bijvullen dus ;)

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je niveausensor (onder het reservoir) niet goed meer zit of dat de stekker eraf gegaan is.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

llinssen

Citaat van: mehn op 30-09-2006 22:15:20
Citaat van: llinssen op 30-09-2006 22:11:29
maar wel een lampje van de koelvloeistof dat brandt... heeft die foutmelding een geheugen, of betekent het branden dat er nu iets met de sensor of het vloeistofniveau aan de hand is.

Als je koelvloeistof lampje brandt dan is het niveau te laag, dit is gewoon een waarschuwingslampje daar komt geen foutmelding van. Heb je ook de waterpomp vervangen? Dan heb je vast gezien dat er nogal wat koelvloeistof weggelopen is. Bijvullen dus ;)

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je niveausensor (onder het reservoir) niet goed meer zit of dat de stekker eraf gegaan is.

Nee, de waterpomp is niet vervangen en er is voor zover mij bekend geen vloeistof weggelopen. De sensor is wel uit het reservoir gegaan, maar ook weer teruggezet. Wellicht dat de sensor dit niet overleeft heeft, of niet helemaal goed terugzit dan. Zal morgen even kijken.

EDIT
Lees net dat ik even naar de vlotter moet kijken...
EDIT /
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

TTT242

Citaat van: thuur
PS: Ik wist niet dat Maikel zo'n scheurneus was :o Gelukkig zijn het niet mijn banden die begonnen te gieren op het klaverblad ;D

Gingen we te hard?.....wij hadden wel geen commentaar te vrezen uit de rechterstoel  :eusa_silenced:

Nee, bedankt Thuur voor het solderen van de ABS controller. En ook aan svb die net daarvoor een andere abs controller had geholpen. Alle lampjes zijn nu uit....net nu het weer naar kerst toe gaat.
Bedankt ook aan garage Hooftman voor de keurige adviezen en hulp.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Derks

Citaat van: TTT242 op 30-09-2006 22:23:27
Nee, bedankt Thuur voor het solderen van de ABS controller. En ook aan svb die net daarvoor een andere abs controller had geholpen. Alle lampjes zijn nu uit....net nu het weer naar kerst toe gaat.

aha, dan heb ik jou rond de klok van 2 bezig gezien om het kastje open te krijgen.
En trouwens ook nog rond de klok van half drie.
volgens mij een pittig kastje. ;D

Heb niet zo heel lang rondgelopen maar vond het wel gezellig.

gr derks

Emiel

Koffie was goed, behalve dat 2 uur oude bakkie waar Fearless mee aan kwam zetten.... :eusa_sick:

Walter & Crew bedankt voor de gezellige dag!

Ludo

Citaat van: pooh op 30-09-2006 21:30:49
Citaat van: Turbobiker op 30-09-2006 21:25:48
Citaat van: pooh op 30-09-2006 21:24:57
Citaat van: elianmars op 30-09-2006 21:03:54

Zijn jullie nou zo zuinig geweest met foto's maken, of moeten die allemaal nog online komen?  ;)

Ik heb er meer dan 100 gemaakt, maar morgen zullen ze gescreend en geplaatst worden ;)

Screenen? Waarop dan?

Nou het licht was erg slecht...dus ik moet even kijken welke foto's redelijk gelukt zijn. Extra flitser had ik nl niet bij me.

had ik ook, licht was idd slecht.   :-\
hier degene die er nog nét mee door kunnen.

fearless

Zo ook net precies weer terug van een super gezellige en erg leuke dag.  ;D

Walter bedankt voor de gastvrijheid en je goede organisatie, natuurlijk ook bedankt aan je collega's.

Wat een bekijks krijg je toch als je met 4 dikke volvo's rond rijd. Heerlijk. Laatste stuk nadat ik Remond en Emiel achtergelaten had bij hun afritten even het gas erop gegaan. Heerlijk door kunnen rijden.   :P

Enne Alex jij ook bedankt natuurlijk.  ;)

Citaat van: Emiel op 01-10-2006 00:22:58
Koffie was goed, behalve dat 2 uur oude bakkie waar Fearless mee aan kwam zetten.... :eusa_sick:

Ik vond hem wel lekker.  ::)

Sbv

Citaat van: TTT242 op 30-09-2006 22:23:27
Citaat van: thuur
PS: Ik wist niet dat Maikel zo'n scheurneus was :o Gelukkig zijn het niet mijn banden die begonnen te gieren op het klaverblad ;D

Gingen we te hard?.....wij hadden wel geen commentaar te vrezen uit de rechterstoel  :eusa_silenced:

Mooi dat ook deze het weer doet.

Rayman

Vrijdag al heen en weer gereden naar den haag, en gisteren weer 'effe' naar waddinxveen gekacheld. Topdag; kan niet anders zeggen. Mooie locatie; veel gesleutel gezien waar ik bar weinig van weet (ik ben nogal eeneuh... relatief onpraktisch persoon op dit gebied).  De sfeer was super; veel mensen gesproken en weer veel mooie auto's gezien. Ook ik wil de firma Hooftman graag bedanken voor een prima georganiseerde dag.

Aan het eind van deze dag nog even wezen toeren door de regio; al die kassen daar...best link!  ;D

1 nadeel aan zo'n dag...Hij gaat zo verdomde snel voorbij...

Echter, het einde van de dag was wel weer gaaf...Na zoveel kilometers voelt een 850 zo lekker aan...Dus bij het passeren van twello op de A-1 om half 1 in de nacht...

Terug naar de 4...

Dotje tussengas...

En het pedaal vloeren...

;D

langeman

hmmm net ff foto's bekeken.. :o ......en ik heb iets gemist volgens mij ....jammer ...

volgende keer probeer ik beter mijn best te doen om ook eens te komen ......mischien wel leerzaam..

( zag zelfs iemand die met een tandenborstel het binnenwerkje van een onderdeel van iets staan te poesten .....euh   tja ik ben niet zo'n techneut ......)
( ik ben al blij als de buitenkant schoon is en mooi glanst..)  :eusa_boohoo:

peterr

Citaat van: langeman op 01-10-2006 10:47:23

( zag zelfs iemand die met een tandenborstel het binnenwerkje van een onderdeel van iets staan te poesten .....euh   tja ik ben niet zo'n techneut ......)
( ik ben al blij als de buitenkant schoon is en mooi glanst..)  :eusa_boohoo:

Da's TTT242 met een ABS controller en een oude tandenborstel van Thuur  ;D

mark71

Ja het was zeker weer een dagje wel. Helaas dat ik optijd weg moest (kinderen vragen ook om aandacht). Wel weer een paar leuke en mooie projecten gezien waar ik in de toekomst ook zelf wel wat aan heb  :eusa_dance: .

Zelf heb ik het project stoelverwarming kunnen afronden daar waar er voor sommige mensen toch nog wat geheimen uit de 850 kwamen  :eusa_whistle:
Er kwam ook nog commentaar "stoelverwarming dat hebben wij niet in onze sportstoelen dat is alleen maar extra gewicht" zei hij met ingetrokken buik  :eusa_angel:.
Verder verliep alles weer op rolletjes dacht ik zo met dank aan Walter en zijn Hooftman crew.

Kan al bijna niet wachten op de volgende keer

gr Mark  

Johann

MarcoV

Leuk om weer veel bekende gezien te hebben, Walter en Firma Hooftman bedankt voor de gastvrijheid.
Ook nog snel even de beide voorwielen kunnen demonteren i.v.m. leeglopen van de banden waarvoor dank!
Weer een aantal fraaie bolides kunnen aanschouwen en Ray nog bedankt voor de "proefrit" in je gele gevaar ;D. Schitterende auto met een zeer fraai geluid en heerlijke acceleratie.
We spreken wel een keer af voor de poetsbeurt en remmerij!

MArcoV

langeman

:)Da's TTT242 met een ABS controller en een oude tandenborstel van Thuur   :)

ja    na de vergroting zag ik het ook ..... :-\