Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

MikeyQR

Zo, mijn CY mag ook weer een jaar verder sinds vandaag  :eusa_dance:

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

bastiaan arissen

Vandaag S70 gekeurd. Zonder aanmerkingen weer een jaar apk.

GeertG

Vanochtend voor de 1e keer APK voor de DOP die weer een jaartje mag  :D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

babiketjap

Mijn inmiddels 17 jaar jonge Volvo is vandaag weer fluitend zonder enig probleem de jaarlijkse APK doorgekomen. Ik had ook niet anders verwacht  :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Justin-850

Gisteren de auto aangeboden voor apk en een klein beurtje. Alleen stabilisator rv moet vervangen worden, verder geen punten :D

Is dat trouwens veel werk, zo'n stabilisator stang vervangen?

Gr. Justin

thuur

Met goed gereedschap een half uurtje. Dan bedoel ik een serieuze Torx-30 bit, en goede steeksleutel 15 en 17 en een fatsoenlijke doppenset. Evt. een wringijzer of verlengstuk gebruiken icm veel kruipolie. Als de onderste echt niet los wil dan zul je de brander of flex moeten hanteren.

Gr 8)

Justin-850

Citaat van: thuur op 10-03-2011 13:29:41
Met goed gereedschap een half uurtje. Dan bedoel ik een serieuze Torx-30 bit, en goede steeksleutel 15 en 17 en een fatsoenlijke doppenset. Evt. een wringijzer of verlengstuk gebruiken icm veel kruipolie. Als de onderste echt niet los wil dan zul je de brander of flex moeten hanteren.

Gr 8)

Bedankt thuur, ik vroeg 't me even af aangezien de monteur die het gaat fixen dacht dat het nog wel eens enorm veel werk kon zijn als ie echt vast zat. Zo niet, dan was t een kwartiertje werk zei die...... Maargoed, we wachten af :D Vanavond hopelijk weer ophalen en dan een jaar lang weer met veel plezier verder roffelen! Op naar de 200.000km ;)

Gr. Justin

dikke hollander

net door de belgische keuring gereden
blanco gekeurd op zijn belgisch gezegd
toch wel blij met dit gegeven
het zijn hier ECHTE Z**KERS HOOR
was wel benauwd voor de roetmeting,effe af gezeikt voordat ik ernaartoe ging

Ludo

Citaat van: dikke hollander op 10-03-2011 19:36:22
net door de belgische keuring gereden
blanco gekeurd op zijn belgisch gezegd
toch wel blij met dit gegeven
het zijn hier ECHTE Z**KERS HOOR
was wel benauwd voor de roetmeting,effe af gezeikt voordat ik ernaartoe ging

Nou nou, je had ook in je eigen land mogen blijven hoor.

:evil:

dikke hollander

daar was ik ook al achter gekomen
maar in belgie vind je daarentegen nog wel een s70 tdi met < 200dkm voor minder dan 2500 euro
dus dan mag behoud van de techniek soms wel een tegenvaller zijn
tot nu toe na 1 jaar alleen dynamo voor 240 euro vernieuwd
maar als je hier door de keuring bent gekomen dan is de keerzijde dat
je bij normaal gebruik ook wel weer een jaartje vooruit kan

Justin-850

Nou, ik heb de roffel weer terug! En ben helemaal blij! Nadat de stabi stang was vervangen is de auto zonder problemen door de APK gekomen! Hij rijdt weer als een zonnetje nadat ook de olie en filter was vervangen! Binnenkort nog even uitlijnen en dan is ie weer helemaal fijntjes :D

Gr. Justin

Jasper Boven

Wagen is gisteren voor de APK geweest. Zonder aanmerkingen er door. Was ook niet zo gek gezien de staat van de sedan :). Nieuwe banden voor, qua rubbers is er de laatste tijd veel vervangen. Er staan alweer nieuwe projectjes in de planning, maar nu eerst even rollen ;D.

Justin-850

Citaat van: Jasper Boven op 11-03-2011 10:22:01
Wagen is gisteren voor de APK geweest. Zonder aanmerkingen er door. Was ook niet zo gek gezien de staat van de sedan :). Nieuwe banden voor, qua rubbers is er de laatste tijd veel vervangen. Er staan alweer nieuwe projectjes in de planning, maar nu eerst even rollen ;D.

Ook weer een tevreden mens dus ;)

thuur

En ook hier weer een jaartje erbij :D

..voor het 3e jaar op rij met een lekke uitlaatspruitstukpakking ::)

Gr 8)