Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

joebar

Citaat van: T5eRwin op 20-10-2010 15:51:23
Hey Roffelaars 8)

Yep, de T5R mag een jaartje er tegen aan ;D En dat voor 35 eurie :eusa_dance:

Is het bij jullie bekend dat ze nu ook een remtest doen om een rembank?
En dat het verschil 20% mag zijn tussen links en rechts?

Daarom ga ik altijd naar een station ZONDER bank...
Als de auto bij het remmen niet naar links of rechts trekt, dan is er niets aan het handje...
Beetje water of olie op de vloer kan je al zomaar een verschil geven van 30%, want je remt maar per as ( tenzij je een trommelbank hebt) en in het verleden was het altijd gezeik met zo'n bank, terwijl de auto met remmen geen krimp gaf

T5eRwin

Hey Joebar,

Het schijnt dat de remtest op een rembank een verplicht nummer gaat worden in de wereld van de APK, volgens de apk meester.
En je wilt toch ook dat je remmen in orde zijn ;)

Dus als je volvo goed onderhouden is heb je niets te vrezen :angel:

Groet,
T5eRwin

850blues

Mijn Roffel is weer voor (ruim) een jaar gekeurd.
Dit maal met steekproef.

Kosten: 25 euro

Laten uitvoeren bij auto service Badhoevedorp, dit is de nevenvestiging van auto service Osdorp. De mannen zijn service- en klantgericht (denken mee) :eusa_clap:
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

V70geRwin

ongepoetst maar toch glansrijk erdoor  ;D

robert31

Hallo,
Na een jaar stilstand eindelijk mijn 92er 20klepper  weer op de weg. Dus op naar de Apk.
Het abs lampje er maar ff uit gehaald want die brandde nu opeens. Helaas de apk meester was onverbiddelijk. ABS moet werken. Ik dus balen, ik had gehoopt op een paar weken respijt om de boel op het gemak te repareren. Maar ik had geluk. Ik had de stekkers van de abs losgehad om een vpb te plaatsen en maakte 1 stekker geen goed contakt. Dus ik weer terug en voor een totaal van 35€ mag ik nu weer een jaar.  :eusa_dance:Ik helamaal blij.
Op naar de volgende, met slechts 150dkm kan ik dus nog ff vooruit hoop ik.
Groeten Rob

Wout309t

De mijne is gisteren ook weer gekeurd. Kentekenverlichting, wisserbladen en een stabistokje en het was weer geregeld!
2011 V70 2.0T R-Design MT

combinedforces

M'n herinnering van de RDW ook weer binnen gehad. En met m'n nieuwe Japanesische spruitstuk (dank je Dirk) moet dat helemaal goedkomen! Van de week maar 'n afspraak maken.

JaccoS70

Roffel weer gekeurd, alleen 2 remslangen vernieuwd.
Kost wat.........maar dan heb je ook wat!!!!!!
Volvo C30 1.8F  R-Design, Momentum.
ex Volvo 854 10V, V40 1.8, S70 20V en V70 T5.

SnoobyDoo

Met mijn nieuwe knutsel 855 toch maar even een nieuwe APK gehaald..... Vorige eigenaren beweerden dat ze vijf maanden geleden na laatste APK wagen te hebben geparkeerd. Bleek gelukkig waarheid.... afgezien van het lampje van de kentekenplaat slechts 29 eurie lichter. Hoezee!
Richie: All right! Take it easy you bitch! I mean, Your Bitchness..I mean Lady Bitch of, oh God Eddie, what do you call them? Eddie: Jugs, what do you call em?

zeepoog

BAM! Roffel afgekeurd. Zónder genade! Hoeft pas 21 december te zijn gekeurd, maar omdat m'n handrem 't ook niet zo chill deed en ik straks naar Praag mag (lijkt me wel aardig als ie dan in orde is) besloot ik de keurig daarvoor te laten doen.

Resultaat keuring: koplamp kapot: nieuwe koplamp moet erin. Schijnt wel eens vaker voor te komen. Ik overweeg die reparatie toch maar even te laten uitvoeren :-)

haasje

Ook mijn auto heeft weer een nieuw bewijs van goed gedrag gekregen. Mag dus weer 14 maanden met hem rondrijden.

henry classic v70

Citaat van: zeepoog op 16-11-2010 17:42:19
BAM! Roffel afgekeurd. Zónder genade! Hoeft pas 21 december te zijn gekeurd, maar omdat m'n handrem 't ook niet zo chill deed en ik straks naar Praag mag (lijkt me wel aardig als ie dan in orde is) besloot ik de keurig daarvoor te laten doen.

Resultaat keuring: koplamp kapot: nieuwe koplamp moet erin. Schijnt wel eens vaker voor te komen. Ik overweeg die reparatie toch maar even te laten uitvoeren :-)

Wat is er stuk dan aan de koplamp, het glas of de unit en wat aan de unit zou kapot zijn?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

henry classic v70

Citaat van: haasje op 18-11-2010 13:13:48
Ook mijn auto heeft weer een nieuw bewijs van goed gedrag gekregen. Mag dus weer 14 maanden met hem rondrijden.

Was je 2 mnd "te vroeg" Erwin?
Geeft wel altijd een goed gevoel als je ruim voor de vervaldatum laat keuren, moet er dan nog iets aan gebeuren heb je nog tijd zat om het te vervangen/repareren.
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

)()()sT

Dat neem ik me ook altijd voor.....
Dit jaar voor het eerst echt 2 maanden vantevoren op keuring gegaan en zo had ik ruimschoots de tijd voor de afkeurpuntjes.

haasje

Heb mijn auto altijd een maand of 2 van te voren laten keuren, zo ie zo omdat bij deze auto de keuringsdatum in januari is (dure tijden), maar inderdaad ook dat je wat sleuteltijd hebt indien er iets moet gebeuren, als ook mede de kans op minder koud weer nu als in januari (moet buiten sleutelen)