Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

zeepoog

Citaat van: henry classic v70 op 18-11-2010 14:34:43
Citaat van: zeepoog op 16-11-2010 17:42:19
BAM! Roffel afgekeurd. Zónder genade! Hoeft pas 21 december te zijn gekeurd, maar omdat m'n handrem 't ook niet zo chill deed en ik straks naar Praag mag (lijkt me wel aardig als ie dan in orde is) besloot ik de keurig daarvoor te laten doen.

Resultaat keuring: koplamp kapot: nieuwe koplamp moet erin. Schijnt wel eens vaker voor te komen. Ik overweeg die reparatie toch maar even te laten uitvoeren :-)

Wat is er stuk dan aan de koplamp, het glas of de unit en wat aan de unit zou kapot zijn?

Euhh het glas was prima, maar er was geloof ik iets goed mis met de reflector in de lamp? Hij gaf geen goed lichtbeeld.

pwassink

Was best kort dag, maar vandaag in Zwolle even tijd gevonden en de 850 weer door de keuring gesleept,
Een stuurkogelhoesje en een gebroken kunstof clip waren de mankementen, dat was dus zo gefixt.

Appeltaart was overigens ook heerlijk, maar weer van de verkeerde bron ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

RATFINK

De R ook weer een jaartje erbij  ;D

Alleen een afgebroken achterste uitlaatophanging ( gelijk gemaakt ) en een linkervoorband ( tegen de 1.6mm aan ) als opmerking maar verder zonder problemen.

12.000 kilometer gereden sinds de vorige APK  :eusa_shifty:

-D©©©L-

Zo ook weer APK goedgekeurd voor (meer dan) een jaar.
Was bijna vergeten de middelste gordel even vast te zetten (die heb ik normaal achter de bank hangen), voor de keuring even vastgeschroefd en netjes in 1 keer er doorheen.

De appeltaart was inderdaad lekker, zelfs van een goede bron (!) maar toch blijf ik iets missen...

sander2

Zonder problemen door de APK. Enige aandachtspunt is het slechte lichtbeeld van de koplampen. Mooi excuus voor een paar heldere kijkers  ;)

remcov13

Hier ook weer een jaar erbij. Ashoes en stuurkogel RV moeten laten vervangen. Moer was er zo af, maar de as zat gruwelijk vast , uiteindelijk opgelost met poelietrekker.

Gj-070

Vandaag heeft de auto weer voor ruim 13 maand APK erbij gekregen  :eusa_dance:
Geen bijzonderheden, merk onafhankelijke garage, kosten 50 euro, incl.

LPGLE

Citaat van: Gj-070 op 07-12-2010 18:10:53
Laat me raden ...Roy Car ?  ;D

henry classic v70

Weer apk tot 6 maart 2012... :eusa_dance:
Alleen heel klein beetje speling op de rechter fusee, wordt volgende week gemaakt :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

schipperrob

Oook weer een jaartje erbij :eusa_clap:
alles was dik in orde ...behalve dan de reflexie van de koplampen...
de bovenzijde van het zilver was dof,de keurmeester zij dat het scheelde dat il xenon had waardoor de lijn op die (projector??) of hoe dat ding ook heet toch nog zichtbaar was ....
En dat voor maar 35eurie :P

Gj-070

Citaat van: LPGLE op 07-12-2010 18:15:32
Citaat van: Gj-070 op 07-12-2010 18:10:53
Laat me raden ...Roy Car ?  ;D
Sorry beetje late reactie, nee het was garage Johan Bulten.
Hij heeft meer 850/X70's in onderhoud, is me goed bevallen tot nu toe.

Matthew

Jawel, weer een jaartje roffelen erbij :eusa_clap:

Na vervangen van draagarm, silentbloc en remleidingen RV/LV herkeuring geen probleem. 

Marc O.

De S80 is ook weer goedgekeurd (gisteren al). Linker fusee, een lampje van de kentekenplaatverlichting en een lampje van een van de knipperlichten aan de voorkant (want die bleek een andere kleur te hebben dan het andere knipperlicht) moesten worden vervangen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Powerpete

11500 verder kunnen we met wat aanmerkingen er weer een jaartje tegen..... wel staan de draagarmen, en stuurkogels op de nominatie...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

t_w

Ook weer een jaar apk, zonder problemen!