Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Boeijke

benjy

Vandaag de volvo wer voor een jaar gekeurd alleen de bovenste motorsteunrubber vervangen verder alles goed.
Ga van het voorjaar de schokbrekers voor vervangen beginnen iets minder te worden.

cornelis-b

De "Duikboot" mag ook weer een jaar, geen opmerkingen en volgens de keurmeester gewoon een nieuwe auto.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

t_w

Mijn V70 mag ook weer een jaartje, incl. Steekproef. 2 keer gekeurd voor de prijs van 1, beide hadden geen opmerkingen ;)

big ben

"grappig" ik had ook een steekproef.......... auto's ouder dan "zoveel" jaar krijgen extra controle  :P. Maar je had niet anders verwacht toch  :D

Vulk

Vandaag de auto naar de keuring gebracht. Het was billen nijpen aangezien ik een brandend lambda lampje heb en een remklauw die rechtsvoor soms blijft hangen.

In Belgiƫ is de keuring niet te vergelijken met de APK in Nederland. Wij moeten door een soort van keurstraat rijden waar de auto enkele tests ondergaat.

Papieren, visuele inspectie (ook van onderaan), afregeling lichten, schokdempertestbank, remtestbank en emissiemeting.

Ik was enkele foto's aan het nemen voor jullie, maar ze hadden het gezien en ik moest de foto verwijderen. ;D Deze heb ik nog over:

Verder is de auto goedgekeurd. Geen opmerking over het lampje, de emissie of de remklauw. Wel een opmerking over de staat van de dimlichten (units zijn slechts enkele jaren oud) en een ontbrekende lpg-sticker. Van de bevestiging van de gastank is niet gesproken, daar stond ik met mijn attest. Ook geen opmerking over de veerpootbrug en dus geen 'tuning-toeslag' betaald.

We mogen weer een jaar. ;D

Powerpete

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Losbol

Vorige week weer een jaar gekeurd.  ;D Nieuw voorwiellager en fuseehoesje en meteen een beurtje gegeven en we gaan weer voor een jaar. Op naar de 650dkm.  :eusa_drool:

henry classic v70

De Sandstone mag ook weer 'n jaar, met steekproef :D
Nieuwe ashoes, binnenste- en buitenste stuurkogel aan de linkerkant moest worden vervangen.
Verder geen ijzonderheden.
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroƫn C4

Miel850

De S zonder blikken of blozen geslaagd.
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

rogerV701998

Citaat van: Miel850 op 14-03-2014 13:21:29
De S zonder blikken of blozen geslaagd.

Mooi Emiel!

Wat een hokken hebben we toch. ;D

Miel850

En Persus staan stukken beter dan de Ariane...

rogerV701998

Miel850

Die komen vast wel in m'n blog (ooit...).

Cojones

Ha, na het vervangen van een stadslichtje en het aanschaffen van een LPG vuldop goedgekeurd tot 26 april 2015. Top.