Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Rijns_t5r

Ja we mogen weer een jaartje :eusa_dance: :eusa_dance:

Robert
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

benvolvo20

gister de mijne ook weer goedgekeurd voor een jaar.

1ste keer afgekeurd vanwege; speling op draagarm voor, stuurashoes kapot en mulitendlinkbus links kapot.

Wilmeister

Gisteren gekeurd, niks aan de hand, alleen twee voorbandjes vervangen.
En hij wordt dit jaar 20, dus eigenlijk dubbel feestje.  :eusa_dance:
We kunnen dus weer een jaartje crossen.
If you need to get something done, ask the busiest people..

JeffreyC

De CY mag ook weer een jaar ;D
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

PeterJD

Ook weer een verse APK gehaald met de 855 TDI. Een stadslampje is er vervangen. Kreeg nog een pluim omdat dat 'ding' zo mooi de remmentest doorstond, zelfs de handrem was perfect (en die gebruik ik zelden met een automaat).

Er komen wel een paar remblokken voor en een stuurkogel aan. Binnenkort maar eens oppakken, dan is ie weer fris.

1996 en 578.000 km

grijzev70tdi

Nou Koen, dan weet je waar je heen moet voor je handrem ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

UserID6342

Zo, de T-5 mag ook weer een jaartje roffelen.  Buiten de koplampen (standaard afkeur en weet ik ook) een remslang achter, gescheurde ashoes RV en een losgelopen stuurhuishoes RV (door het laatste uitlijnen).  Was samen met Ronny ook allemaal zo weer gebeurt.  Meeste werk was om 2x de koplampen te wisselen ;D ;D.

volvobug

Citaat van: Dirk342 op 02-09-2014 16:45:01
Zo, de T-5 mag ook weer een jaartje roffelen.  Buiten de koplampen (standaard afkeur en weet ik ook) een remslang achter, gescheurde ashoes RV en een losgelopen stuurhuishoes RV (door het laatste uitlijnen).  Was samen met Ronny ook allemaal zo weer gebeurt.  Meeste werk was om 2x de koplampen te wisselen ;D ;D.
Mooi Dirk  :eusa_clap:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

peteRRR

Vandaag naar ET geweest voor de APK,.......even een koffie stop.

En hij is weer even in z,n weeshuis. ;D

APK was prima in orde Marc en Tom bedankt weer. :D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Dennis1974

Ik ben net een maand geleden weer overgestapt op mijn huidige 855 en wist dat de APK er aan kwam.....was alleen vergeten wanneer. Daar krijg je vanzelf bericht van dacht ik.....niet dus!!

Bleek het ding al een verlopen APK te hebben sinds 4 september ....oeps....

Direct gisteren door naar de garage...verwachte niks maar helaas toch een afkeur :(

Knipper lampje zijkant stuk...is enkel het lampje. Stermotor rechter koplamp stuk....ff de schakelaar eruit...maar helaas deed de handrem op het rechter achterwiel niks meer....keurmeester hoor ook wat rammelen dus waarschijnlijk een kapotte handremschoen.

Of ik ff 200 euro wilde neer tikken. Nou nee bedankt....dat kan ik vast zelf. Dus gisteren direct voor 3 tientjes een set handrem schoenen besteld en zodra binnen eens kijken of het makkelijk zelf te monteren is en dan direct een herkeuring. Ik hoop dan maar niet. Dat de handremkabel afgebroken is maar dat zien we dan wel.

Wordt dus vervolgt en tot die tijd helaas weinig tot niet ermee rijden ivm verlopen APK :(

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

kulk

Valt op zich mee, terecht dat je daar geen 200 voor aftikt, beter eerst zelf effe 'klooien' ;)

Dennis1974

Valt zeker mee idd....maar wil idd eerst zelf kijken of ik het kan fixen. Het ziet er niet ingewikkeld uit maar moet ff een how to vinden met liefst foto's hoe ik dit vervang....eventueel ook gelijk voor de kabels. Maar moet nog ff goed zoeken want ik vind maar niks.

Evengoed zal ik er wel uitkomen denk ik :)

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

Dennis1974

En de APK zit er weer op!! :)

Wel balen want ik had een nieuw setje handremschoenen bij Europeantuning gekocht. Haal ik de boel los....blijkt het gewoon een kwestie van stellen te zijn.... de stelschroef zat idd veel en veel te los. ff een slag of wat opgesteld en BAM!!...handrem doet het gewoon weer. Handremschoenen die erop zaten zagen er ook nog als nieuw uit.

Ik heb dus een setje ongeopende handremschoenen liggen  >:( ...maar goed...ze kosten ook niet de wereld...

Ik kan iig weer een jaar roffelen  ;D

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

kulk

Zet ze gewoon op het advertentieboard ook, ik heb laatst ook nog een setje verkocht, was ik zo kwijt  ;)

Dennis1974

Citaat van: kulk op 19-09-2014 11:39:39
Zet ze gewoon op het advertentieboard ook, ik heb laatst ook nog een setje verkocht, was ik zo kwijt  ;)

Ja idd....maar ja....misschien ook handig om op voorraad te hebben.....ik kijk nog ff en anders gaan ze in de verkoop.

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;