Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Arjanestate

De rode is er weer doorheen na anderhalf jaar stilstand, bij de keuring moesten er nog wat lampjes voor de juiste kleur worden vervangen.

Ik mag in ieder geval weer mee tuffen tot en met 6 mei 2017 :eusa_dance:
854 T-5 ROOD 1994

UserID6342

De diesel van Robert is er ook weer doorheen, had nog even wat voeten in aarde met een chagrijnige keurmeester en wat kleine meuk maar uiteindelijk wel weer goed.

Sbv

De S70 mag weer een jaar rijden. Samen met monteur nog even naar handrem LA gekeken die deed het niet helemaal lekker.

Enige opmerking die ik kreeg was dat beide buitenste ashoezen wat droogtescheurtjes gaan krijgen. Binnenkort maar preventief aan de slag

leons850

Mijn S70 mag ook weer een jaar.
Zelf al gezien dat ook mijn ashoezen ook wat droogte scheurtjes hebben.
Dus mag ik ook preventief verder.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

glenfiddich1983

V70 na reparatie van de ABS-controller ook weer goedgekeurd voor een jaar!  :eusa_dance:
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

LouisVKWD

Ook deze inmiddels 21 jarige 855 kan weer een jaar door. APK en kleine beurt en vooruit maar weer.  :eusa_clap:

JeroenC70

Gisteren mijn C70 voor apk weg gebracht. Toch spannend, zo'n eerste keuring (heb de auto pas kort). Gelukkig genoeg liefde/geld/tijd/onderdelen in de auto gestopt, want na afstellen van dimlichtbeeld (is dat een woord), mag ik er weer een jaartje tegenaan. €32,- afgerekend en meteen maar even een 330mm XYZ BBK gemonteerd + staalomvlochten remleidingen achter.  :eusa_dance:

Midicijnman

Zonder problemen zowel de S40 van zoonlief als de V70 weer een jaartje legaal de weg op.

cornelis-b

Blackie mag ook weer tot 17-06-2017 :eusa_dance: :eusa_dance:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

BBS

Met een nieuw setje remblokken mag de 24 jarige rooie ook weer een jaar... 8)

Dankje Dirk :D
Volvoloos....

volvobug

De V70 heeft ook weer een verse APK. Baalde nog wel want ik voor de APK vorige week een ashoes vervangen en daar bleek nu weer een gaatje in te zitten. Alsof het rubber lokaal verteerd was  ???
Maar goed, dat is ter plekke dichtgeplakt en voor nu even opgelost.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

VolvoJac

Na het monteren van een nieuwe uitlaat (vanaf de katalysator) mag de T-5 ook weer een jaar door.
Helaas is wel het originele eindstuk verloren gegaan aangezien deze 'vergroeid' was met de rest van de uitlaat en niet meer her te gebruiken is.  :-[
Staat nu als relikwie in de kast  ;D
Volvo 850 T-5. En opeens is het jouw Volvo.
Lid Evenementen Commissie Volvo 850 Club

Perenboom

Na het vervangen van het rechterknipper lampje (Oranje lak liet los) was de S70 weer APK gekeurd voor een jaar. 8)

Wilde gelijk de aircopomp vervangen was het de verkeerde pomp. :eusa_wall:
Mocht iemand nog een aircopomp met haakse montage zoeken...
Of iemand die een aircopomp met montage in de lengte richting heeft.

twotone

De mijne mag ook weer een jaartje  8)
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

hertogjan6

Morgen mag mijn rooie er weer voor!

De zonodig problemen opgelost!  We gaan het zien  :D
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart