Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Vulk op 06-06-2010 14:01:15
Dat is een typfout mag ik hopen? 9400, toch?

Ik denk het niet ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Kali-Integrali

Ik heb de V70 er ook weer doorheen  :eusa_dance:

Wel de laatste 60 cm uitlaatpijp nieuw erop moeten lassen, maar das peanuts. Eind vorig jaar en begin dit jaar alle stuurhuiskogels reeds vervangen.

Knipperlichtrelais blijft zo nu en dan hangen dus het was spannen bij de keuring. Vandaag of morgen even bekijken en evt vervangen. Durfde het vlak voor de keuring niet aan om te gaan klooien.. Hij bleef het in ieder geval doen bij de keuring.  :eusa_shhh:

Knipperlichtlampies zijn ook helemaal wit ipv oranje. Volgende keer vervangen. Hij zei, "als we een steekproef krijgen moeten we ze snel even switchen" ;)

Op naar Frankrijk straksjes.

rifwachter

Citaat van: mehn op 06-06-2010 15:47:09

Ik denk het niet ;)

is zeker geen typfout  ;D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Ludo

Citaat van: rifwachter op 06-06-2010 16:08:59
Citaat van: mehn op 06-06-2010 15:47:09

Ik denk het niet ;)

is zeker geen typfout  ;D

Wat is dan eigenlijk die hobby?.
Het ganse jaar door, naar een mooie auto kijken?.  :eusa_doh:

:evil:

antraciet

APK samen met beurt met olie en filters en als enige punt gasvulslang. Kan er weer een jaartje tegen. Leuk extraatje op APK/RDW formulier kmstand 385000 precies  ;D

GeertG

Sinds afgelopen maandag ook weer legaal over de weg.......
Verbaasd dat ie er zo doorheen kwam.
En voor slechts €25 klaar.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Reitse

De Viking is er ook weer door. Nieuwe D-riem erop en de eerste remklauw is vervangen, ding bleek niet meer gangbaar te maken. Vraag is nu wanneer de overige 3 mogen... Spul is allemaal dik 18 jaar oud dus dan kan het ook wel een keer natuurlijk...

sean850

Die van mij staat op dit moment bij de garage, even kijken of die er door heen komt verwacht het wel.  ;D

sean850

:eusa_wall: apk gisteren niet door gekomen aandrijfas hoes bakzijde zit een gat in en de rechter koplamp geeft een heel wazig beeld.

dus die van de week even repareren en dan weer terug

Boogie

Ook hier weer een jaar apk geregeld.
Buiten een lampje en een ashoes was er verder niets mis mijn mijn 855.
Wel moeten de achterremmen er eerdaags aan geloven.
Dat is een mooi vakantieklusje.

JoopS

Nu ja, vooruit, ik zal het ook eens melden. We kunnen weer een jaar vooruit. Stuurhoes en een stadslichtje  moest vervangen. De stuurhoes was te heet gestookt bij het uitlijnen. Voor 145,00 euri's kan ik op naar de 400.000km  :eusa_boohoo:
Tja........

Red Devil

Vandaag met de 2.5D met 431.418 km op de teller naar de APK. Op een versleten ruitenwisser en een verkeerd afgesteld dimlicht na, een glansrijke keuring.

Ik mag er weer een jaar tegen aan!

Gr.
Ted

wouter1220

Terecht zaak!
Had ook niet anders verwachten van een Volvo ;)

sinat

Vrijdag ook weer gekeurd en alleen een lampje wat vervangen moest worden. Wel een opmerking over de metalen banden om de benzinetank die aan het roesten zijn en een schokdemper achter die sporen van olie(lekkage) vertoont.
Totale kosten €14.22. (De keuring kostte € 9.95. ;D)

Mvg,

Klaas

Joris_Scholte

Het schijnt weer gelukt te zijn vandaag. Vanavond de witte 240 Polar weer naar de rechtmatige eigenaar terugbrengen, en met mijn eigen auto weer terug naar huis. Kosten? Geen idee, zie het straks wel.