bijna gratis onderdelen

Gestart door yoda, 26-08-2006 20:29:22

Vorige topic - Volgende topic

yoda

Hallo ik ben nog wel nieuw hier op het forum .
Maar ik zat vanavond te denken (doe ik trouwens zo weinig mogelijk).

Is het een idee om een topic te maken van onderdelen die je hebt liggen en die GOED zijn of te repareren. beschibaar te stellen voor medeforummers. dwz. niet tegen financieel gewin alleen de gemaakte verzendkosten moet de ontvanger betalen of als je in de buurt woont kan je ze ophalen.

Voorbeeld:

ik moest vandaag ff naar de sloperij en kwam met 2 remschakelaars en 2 brake pedal position sensors terug. Waarvan ik alleen 1 sensor gebruikt heb. Maar ik durf te wedden dat ik iemand met die andere onderdelen heel erg gelukkig kan maken ipv. ze in de kliko te mikken. ;)

Ik weet niet hoe jullie er over denken maar het leek mij wel een goed plan. ;D

groet reinier

elianmars

Ik denk dat je de spullen gewoon in het advertentieboard kunt zetten.

Je kunt er bij zetten dat ze voor een habbekrats weg mogen.

johan283

Citaat van: yoda op 26-08-2006 20:29:22
Hallo ik ben nog wel nieuw hier op het forum .
Maar ik zat vanavond te denken (doe ik trouwens zo weinig mogelijk).

Is het een idee om een topic te maken van onderdelen die je hebt liggen en die GOED zijn of te repareren. beschibaar te stellen voor medeforummers. dwz. niet tegen financieel gewin alleen de gemaakte verzendkosten moet de ontvanger betalen of als je in de buurt woont kan je ze ophalen.

Voorbeeld:

ik moest vandaag ff naar de sloperij en kwam met 2 remschakelaars en 2 brake pedal position sensors terug. Waarvan ik alleen 1 sensor gebruikt heb. Maar ik durf te wedden dat ik iemand met die andere onderdelen heel erg gelukkig kan maken ipv. ze in de kliko te mikken. ;)

Ik weet niet hoe jullie er over denken maar het leek mij wel een goed plan. ;D

groet reinier

Wat jammer nou heb ik die spullen alweer besteld  ::) anders had ik ze wel willen hebben ;D