volvo 850 estate T5 2.3 op lpg g3

Gestart door Carolien/Harrie, 28-08-2006 11:10:38

Vorige topic - Volgende topic

Carolien/Harrie

Vreemdsoortige vraag tussendoor; afdeling "dakkoffers"!
Zijn er tussen jullie mensen die ons betaalbare adressen kunnen tippen voor dakkoffers en hebben jullie de ervaring dat je daarin genoeg spullen kwijt kunt voor een kampeer uittocht met een gezin met twee kinderen, gezinstent en aanverwante artikelen?
Ik ben me ervan bewust dat het een saaie vraag kan zijn voor de echte 'dyehards" op snelheidsgebied, maar voor deze burgervader wel een relavante vraag.
Hoe dan ook; bedankt weer voor de eventuele aandrang om deze vraag te beantwoorden!

En dan nu nog twee nachtjes slapen.....;  in theorie kan onze 850 dan in gebruik worden genomen door nu al zeer enthousiaste kinderen in een grote jas....!

Daf46

Tuurlijk krijg je genoeg in een estate + dakkoffer  ;)

Eugene

Citaat van: Carolien/Harrie op 29-08-2006 22:20:52
Ik ben me ervan bewust dat het een saaie vraag kan zijn voor de echte 'dyehards" op snelheidsgebied, maar voor deze burgervader wel een relavante vraag.

ach, wat is saai... het gaat tenslotte over een 850 ;D

Er kan heel wat kampeerspul in een 855, en in combinatie met een dakkoffer nog meer. 2 kids passen over het algemeen op de achterbank :P

Waat je die dingen goedkoop krijgt durf ik niet te zeggen. 2ehands geen optie? (marktplaats of zo?)

If it's not blown, it sucks...

Daf46

BTW:

Ik heb de skibox voor 125€ gekocht en de dakrails (orig volvo)  voor 25€ biede 2de hands.

Carolien/Harrie

Wat een mooie roffel Daf!! Enne.. die dakkoffer is staat er super bij!

Daf46

Citaat van: Carolien/Harrie op 12-09-2006 19:46:08
Wat een mooie roffel Daf!! Enne.. die dakkoffer is staat er super bij!

Thx  :)

Wat ik pas merkte toen ik hem erop had zitten is dat de neus van die koffer eigenlijk die neus van en 850 in het klein is.