Boetepot 2012

Gestart door Spin!, 31-08-2006 17:58:16

Vorige topic - Volgende topic

Midicijnman

Vergeten jullie niet een factuurtje terug te sturen voor de administratiekosten? Wat zij kunnen kan jij ook... ;D

Chris

Citaat van: Midicijnman op 20-01-2012 20:44:13
Vergeten jullie niet een factuurtje terug te sturen voor de administratiekosten? Wat zij kunnen kan jij ook... ;D

;D!

BBS

Citaat van: Chris op 20-01-2012 21:35:17
Citaat van: Midicijnman op 20-01-2012 20:44:13

;D!

Toch wel iets meer dan die 6 Euro toch? :eusa_eh:
Volvoloos....

Midicijnman

Toch wel iets meer dan die 6 Euro toch? :eusa_eh:
[/quote]

58 minuten om je vreselijk op te winden over dat stelletje uitzuigers, twee minuten om de factuur te maken en een uur om met de hond naar de brievenbus in het volgende dorp te lopen. Da's twee uur dus dan hebben we het over €150,00. En dan doe ík niet moeilijk over de administratiekosten...

noors

Het kan nog erger :police:
18 km te hard 3600 nok (noorse kroon) moet je ff delen door 8
:eusa_wall:

KIM

Hmm, eerste dit jaar...
Waarom zijn ze toch altijd van binnen de bebouwde kom? Daar hou ik me meestal goed aan de snelheid.

95 Euro voor 15 km te hard.

Freakybaby

2011 alleen een parkeerboete op de auto van pa gepresteerd.. Tijdens het inleveren van de sleutels stond ie niet op de afgesloten binnenplaats maar in een parkeervak. € 53,20 was dat geloof ik.
Best een unicum ondanks de 50k km dat jaar.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

volvobug

Citaat van: volvobug op 20-01-2012 20:39:31
€ 29, trajectcontrole A12 bij Woerden. Rij er bijna dagelijks maar blijkbaar toch een keer niet op zitten letten  >:(
Echt een suffe week gehad. De € 29 was op tien januari, vandaag in de post € 40  >:( Zelfde controle, maar nu op dertien januari.  In drie en een half en een half jaar geen bekeuring daar, en nu twee in eén week! Zouden ze geld nodig hebben?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Freakybaby

Citaat van: volvobug op 21-01-2012 21:19:19
Citaat van: volvobug op 20-01-2012 20:39:31
€ 29, trajectcontrole A12 bij Woerden. Rij er bijna dagelijks maar blijkbaar toch een keer niet op zitten letten  >:(
Echt een suffe week gehad. De € 29 was op tien januari, vandaag in de post € 40  >:( Zelfde controle, maar nu op dertien januari.  In drie en een half en een half jaar geen bekeuring daar, en nu twee in eén week! Zouden ze geld nodig hebben?

Controle is weer aan gezet. Werkt schijnbaar wat beter dan ie deed.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

CarolineB

Vanochtend een geel briefje onder ruitewisser.
Stond niet in een vak, maar voor een muur tussen garages in :eusa_naughty: :eusa_naughty:
Waar willen ze dan hebben dat ik hem zet als er nergens meer plek is, gewoon maar ergens aso neer zetten zodat iemand anders niet weg kan?

Kan een bon tegemoet zien van €85,--.

Ga vast een bezwaarschrift in elkaar knutselen kan die meteen de bus in zodra acceptgiro op de mat ligt.

Edit: is overigens een situatie die zo al jaren door de politie gedoogd is, maar door aso's die parkeren voor een ander zijn/haar garage nu ineens niet meer mag. Terwijl je voor een muur niemand in de weg staat, ook degene niet die zijn garage in of uit wilt rijden.

gerardgrobben

Citaat van: CarolineB op 02-02-2012 14:38:26
Stond niet in een vak, maar voor een muur tussen garages in :eusa_naughty: :eusa_naughty:
Waar willen ze dan hebben dat ik hem zet als er nergens meer plek is, gewoon maar ergens aso neer zetten zodat iemand anders niet weg kan?

Ga vast een bezwaarschrift in elkaar knutselen kan die meteen de bus in zodra acceptgiro op de mat ligt.

Edit: is overigens een situatie die zo al jaren door de politie gedoogd is, maar door aso's die parkeren voor een ander zijn/haar garage nu ineens niet meer mag. Terwijl je voor een muur niemand in de weg staat, ook degene niet die zijn garage in of uit wilt rijden.

lijkt me eigen grond, dus geen openbare weg, dus geen bekeuring.

Verder had van een der heren medewerkers nog 8 stuks en ruim 800 euri openstaan met een auto van de zaak.... Waren al door mij betaald, dat wel..
Toch maar ff weekje vakantie pakken straks...
tuba or not tuba, that's the question

Broabander

Heb laatst ook een bezwaarschriftje getikt van 4 kantjes, over dat ik een parkeerbon moest betalen omdat ik bij mij voor de deur, midden in het centrum, buiten het (bezette) laden-lossengebied een tafel naar 8 hoog moest brengen en ik in die 10 minuten een bon gekregen heb. Ben benieuwd wat de reactie is.

Kijk ook of je wat jurisprudentie ervan kan vinden, van iemand die een vergelijkbare zaak aangevochten en gewonnen heeft. Liefst bij een zo hoog mogelijke rechtbank.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Jan_D.

Citaat van: gerardgrobben op 02-02-2012 14:50:44

Soms is slechts een strook van één meter breedte uit de gevel eigen grond, dat is wat weinig om je auto op te zetten.

CarolineB

Citaat van: Jan_D. op 02-02-2012 14:55:25
Citaat van: gerardgrobben op 02-02-2012 14:50:44

Soms is slechts een strook van één meter breedte uit de gevel eigen grond, dat is wat weinig om je auto op te zetten.
Klopt alleen onder de balkons is de grond van de woningbouw. En dat is ongeveer 1 meter.
Bij andere flatblok verderop zijn bij die muurtjes wel lijnen getrokken omdat daar ook parkeerproblemen waren. Net geteld: 50 parkeerplaatsen voor zo'n 100 woningen hier in de 3 flats die hier moeten parkeren. Aantal garages ongeveer 50. Kom je alsnog tekort omdat oudbewoners die hun garage houden als opslag en sommige huidige bewoners hebben er gewoon meerdere en zetten er vervolgens hun auto niet in, maar er ook niet voor. Ja, zo krijg je wel een parkeerprobleem. Ook bewoners van huizen aan overkant van de weg zetten hun auto op onze parkeerplaatsen.
Wij zetten normaal 1 in de garage en 1 ervoor. Nu echter niet omdat Ernest tussen 3 en 5u naar zijn werk gaat en geen zin heeft om eventueel te moeten krabben dus staat zijn auto in de garage ipv die van mij. Maar nu kan ik hem er ook niet voor zetten. Dus een parkeerplek besparen voor een ander levert mij voortaan een bon op >:(

hathü