Boetepot 2012

Gestart door Spin!, 31-08-2006 17:58:16

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

Ik rij noooit te hard.
Hoogstens sneller dan toegestaan maar niet te hard.
:angel:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

widebody

Ik rij ook nooit te hard. Ik vlieg altijd laag, met verduisteringsgordijn achter me aan. De meesten zien dan nix meer ;D.

GeertG

Citaat van: YoeriR op 28-03-2012 17:24:27
Gvd rijbewijs ingevorderd, reed 135 (excl. correctie) waar ik 80 mocht. Voor de gene uit lelystad: larserringweg....
Gelaserd...

Zelfs invloed vanuit Duitsland van onze föhnfietser  :o

On topic: natuurlijk zelf schuld maar wel erg balen
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

hathü

53 euro inclusief de administratiekosten, u reed 91 waar 80 de max is. correctie eraf en kosten er weer bij, geflits vanuit een vuilcontainer die naast de Torenallee in Hummelo stond. Stelletje stiekummerts. Heb zin om als dat ding er weer eens staat het hele spul de bosjes in te schoppen.
Had niks gezien maar m,n zus die daar in de buurt woont vertelde me dat er regelmatig vanuit zo,n vuilnisbak geflitst wordt ook op de dag dat ze mij op de foto hebben gezet. Achterbaks(vuilnisbak) gedoe :police:.

kulk

Het is voor je eigen veiligheid  :police: en heus niet om de boel te spekken :eusa_liar:

Zielig gedoe, bah!

YoeriR

Ik baal ook meer van mn eigen stommiteiten Maarja als hij m halve seconde later had ingezet was t 1kmh minder dus niet rbw kwijt... F*cked up van mijzelf al vind ik we dat ze beter pedo's en drugsdealers en moordenaars en "echte" criminelen moeten gaan oppakken ipv mij bekeuren ;) maarja idd hij doet ook gewoon zn werk...

Thys

Het zat er al jaren aan te komen, maar gisteren kwam dan toch echt de eerste dikke bekeuring voor snelheid; 100 waar 80 is toegestaan, kost 140 euro.

Was geen kwestie van of, maar van wanneer dus ik kan er ook geen moment mee zitten. Als hiermee mijn contributie weer voor een jaar betaald is vind ik het best :)

Turbobiker

Citaat van: GeertG op 29-03-2012 10:47:01
Citaat van: YoeriR op 28-03-2012 17:24:27
Gvd rijbewijs ingevorderd, reed 135 (excl. correctie) waar ik 80 mocht. Voor de gene uit lelystad: larserringweg....
Gelaserd...

Zelfs invloed vanuit Duitsland van onze föhnfietser  :o

;D

Is natuurlijk een grote eer dat ze een weg naar je vernoemen. Maar ik heb wel geeist dat mensen zich daar zouden gedragen. Dus wordt er regelmatig gecontroleerd.

Alleen die 10% van de opbrengst die ik bedongen had heb ik nog nooit gezien... :eusa_think:
De Tussenpaus

Taranis

Citaat van: Taranis op 06-01-2012 18:45:34
153 km/h op de A58 waar 130 is toegestaan kost 107 euro ::) (10 december j.l., 17 december was ie binnen)

Iets met ezel en steen... ::) Sinds bovenstaande bekeuring gedroeg ik me daar meestal maar een beetje. Gisteravond had ik last van stuiptrekkingen in m'n rechtervoet en stonden ze er weer :eusa_wall:

Zal wel horen wat de schade wordt.

Chris

Citaat van: Taranis op 06-04-2012 08:07:23
153 km/h op de A58 waar 130 is toegestaan kost 107 euro ::) (10 december j.l., 17 december was ie binnen)

Iets met ezel en steen... ::) Sinds bovenstaande bekeuring gedroeg ik me daar meestal maar een beetje. Gisteravond had ik last van stuiptrekkingen in m'n rechtervoet en stonden ze er weer :eusa_wall:

Aai, vervelend... veel te hard? Hoop dat de schade meevalt!

Taranis

Weer 153 op GPS (= 160 op de teller). Ik ben in ieder geval wel consequent ;D

Chris

Citaat van: Taranis op 06-04-2012 08:45:11
Weer 153 op GPS (= 160 op de teller). Ik ben in ieder geval wel consequent ;D

Dat scheelt, je weet dus exact wat de boete gaat worden ::).. eventuele verhogingen natuurlijk wel meenemen in de berekening :eusa_whistle: ;D.

)()()sT

Tja, eigen schuld.

:evil:

;D

JvW

Citaat van: Taranis op 06-04-2012 08:07:23

Ze zijn nogal actief... Op de Europaweg Noord en Oost moet je ook behoorlijk uitkijken, ze staan tegenwoordig te laseren.

Taranis

Citaat van: )()()sT op 06-04-2012 09:01:08
Tja, eigen schuld.

:evil:

;D

Klopt ;D

Citaat van: JvW op 06-04-2012 09:09:54
Ze zijn nogal actief... Op de Europaweg Noord en Oost moet je ook behoorlijk uitkijken, ze staan tegenwoordig te laseren.

Tnx voor de waarschuwing :D (vooral op vrijdagmiddag zingen de winterbandjes zo lekker in die lange flauwe bocht :evil: )