Woeter stelt zich voor!

Gestart door Woeter, 19-09-2006 19:40:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Woeter

Goedenavond Volvo-Freaks!

Hierbij stel ik me ook even voor.. mijn naam is Wouter, 21 jaar (bijna 22)

Dagelijkse bezigheden: eigen webshop met stickers en belettering speciaal voor motoren (zie profiel, mocht je nog wat leuke teksten of logo's als sticker nodig hebben ;) ), privechauffeur voor een ondernemer, DJ in een discotheek... en oja ik volg ook nog een studie HBO werktuigbouwkunde  ;D

Ik heb 3 jaar een motor gehad, deze heb ik een maand geleden verkocht. Autorijden heb ik altijd leuk gevonden en veel gedaan.. ik heb nog nooit zelf een auto gehad maar heb ondertussen wel ruim 100.000 auto km's erop zitten door m'n werk. Wanneer ik kan chauffeur voor een ondernemer, BMW 740Li. Ook geen straf om in te rijden :D Ik heb door m'n bijbaan als privechauffeur al een aardig aantal dure auto's gereden, Volvo beviel wel verrassend goed! Maar ik ben vanaf m'n 16e al verliefd geworden op Volvo's, toen werkte ik als autowasser bij een taxibedrijf die enkel Volvo's reed! Ik weet nog precies toen er 2 nieuwe donkerblauwe V70 classics besteld waren! Vlak voordat het huidige model V70 op de markt kwam. Toen ik 18 was ben ik begonnen als taxichauffer, bij dat bedrijf heb ik veel km's gemaakt in een 940 op LPG, lelijke auto om te zien, maar rijcomfort was zalig!

Mijn wens is om over een jaar een V70 classic aan te schaffen, het liefst een R uitvoering, maar ik moet nog even kijken hoe dat zit met verzekering, omdat ik nog in de risicocategorie val. Ondertussen kijk ik hier een beetje rond om straks de perfecte auto aan te kunnen schaffen, ondertussen rustig doorsparen.

Turbobiker

Welkom Woeter/Wouter.

Een 850 is betaalbaarder...


(en om iedereen voor te zijn: als je je wagen hebt dan plaats je toch wel meteen foto's ::) )
De Tussenpaus

Woeter

Weet ik.. maar een auto is voorlopig nog geen noodzaak voor mij. En een een V70 classic vind ik mooier dan een 850, dus dan wacht ik liever even wat langer..  :)

Turbobiker

#3
Citaat van: Woeter op 19-09-2006 20:02:11
Weet ik.. maar een auto is voorlopig nog geen noodzaak voor mij. En een V70 classic vind ik mooier dan een 850, dus dan wacht ik liever even wat langer..  :)

Wilde ik je net melden dat ik je kan oppikken voor een rondje Ring, ga je zulke domme opmerkingen maken :eusa_wall: :eusa_naughty: :eusa_doh:
















Tja.... ;) ;D
De Tussenpaus

Woeter

#4
Dat ik een V70 mooier vind, wil niet zeggen dat ik een 850 lelijk vind!  ;D ;)

Leuke signature trouwens...  ;D

The Saint

Citaat van: Woeter op 19-09-2006 20:46:03
Dat ik een V70 mooier vind, wil niet zeggen dat ik een 850 lelijk vind!  ;D ;)

Leuke signature trouwens...  ;D

En zo is dat Woeter. Laat je niet gek maken, en ga lekker voor zo'n pr8ige V70R!  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Turbobiker

Het is vooral het woordje 'mooier' dat mij en heeeeeeeeeel veel anderen op het forum dwars zit ;)


Maar het is je al weer grotendeels vergeven.

Leuke baan trouwens, beetje rondrijden in een 740. Dat is het vorige type neem ik aan? (en per definitie natuurlijk het verkeerde merk 740 ::) )


En the Saint moet gewoon een Chrysler kopen, als ze die nog produceren :eusa_whistle:

De Tussenpaus

S. Brouwer

welkom hier,

welk jaar van het hbo zit je?

Ik ben net begonnen met hbo werktuigbouwkunde maar vind t nogal pittig..

Woeter

@ The Saint: Die gaat er ook zeker wel komen! Liefst in Laserblue, welke kleur is jouw V70R?

@ Turbobiker: Die BMW, volgens mij is het de meest recente.. van juni '05 zag ik in het kentekenbewijs. Tenminste heb al wat oudere zien rijden, die hebben o.a. andere achterlicht units. Superleuk baantje inderdaad... heb al 2 boetes gereden, gelukkig hoef ik ze niet zelf te betalen  ;D

@ S. Brouwer: ik doe officieel HBO Algemene Operationele Techniek (AOT), maar noem het werktuigbouwkunde omdat het nauw verwant is. Ben nu aan het 4e jaar begonnen, en kan niet echt zeggen dat ik het tot nu toe een zware studie vond. In Utrecht trouwens, waar zit jij?

Turbobiker

Verhip, ze hebben nu ook al (weer) een 740... Naast een 760... En eerst een 850 nadoen... Tja, eigenlijk wil gewoon iedereen een Volvo ;D
De Tussenpaus

Woeter

Maarruh hoe zit het nou met dat rondje Ring?  ;D

Turbobiker

Tja... Ik meld me eventueel wel in het juiste topic... Alleen noord Veluwe wordt wel erg om, valt vast nog wel iets regelen met één van de andere gangers
De Tussenpaus

FGG

Welkom op 't Forum, Woeter.

Kijk maar wat je doet, voor zowel de 850 als de V70 is wel iets te zeggen. Ze zitten tenslotte op 't zelfde Forum.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Domaso

Welkom aan boord Wouter!

Heb je een jaar de tijd  jaar om het forum  door te spitten zodat je goed beslagen ten ijs komt als je een  V70 classic gaat kopen.

gr. Jean-Pierre
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Eugene

Welkom op het forum,

succes met de zoektocht (al gaat het nog wel ff duren) ;)

If it's not blown, it sucks...