Geen nieuw lid; wel een nieuwe auto

Gestart door oldostofjas, 25-09-2006 21:32:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Fritzie

Nee, bovendien had ik mijn zinnen op deze gezet....net iets te lang gewacht met bellen....stom.
On the other hand, ik heb nu ook een prachtig exemplaar, ben er zeer content mee.
Merk jij nou grote verschillen met de 850 die je hiervoor had?

oldostofjas

Nou ja, de automaat natuurlijk. De motor is precies hetzelfde. Andere verschillen zijn allemaal kleine dingetjes (die 1800 verbeteringen...) 't Is allemaal net wat minder gedateerd qua uiterlijk. En de knopjes voor de ramen zitten 'gewoon' in de deur en hij heeft niet meer van die rare handles om de deur open te doen. Dat soort dingen.
There is no place like 127.0.0.1

Turbobiker

Citaat van: oldostofjas op 07-11-2006 18:30:59
Nou ja, de automaat natuurlijk. De motor is precies hetzelfde. Andere verschillen zijn allemaal kleine dingetjes (die 1800 verbeteringen...) 't Is allemaal net wat minder gedateerd qua uiterlijk. En de knopjes voor de ramen zitten 'gewoon' in de deur en hij heeft niet meer van die rare handles om de deur open te doen. Dat soort dingen.

Raar ??? Die dingen doen het toch prima en zitten op een logische plaats. Je klinkt nu als een Ford-rijder :-X
De Tussenpaus

oldostofjas

Citaat van: Turbobiker op 07-11-2006 18:33:21
Raar ??? Die dingen doen het toch prima en zitten op een logische plaats. Je klinkt nu als een Ford-rijder :-X
'

Tuurlijk, ze doen het wel, maar als je oma een keer meeneemt, heb je kans dat onderweg het portier een keer opengaat en oma bijna op straat ligt...
Die trekt zich eraan op namelijk.
There is no place like 127.0.0.1

Fritzie

Oma een opgevoerde rollator geven.....desnoods met Mercedesster erop. :eusa_silenced:

oldostofjas

Yes, speakers voor de achterportieren zijn onderweg! Uit een total loss V70 met een donorcodicil.
There is no place like 127.0.0.1

Scooby Doo

En dan nu nog die speakers in de D-stijlen. Dan is het helemaal compleet.

in m'n 850 deze ook gestoken eerder dit jaar. 8) 8) :eusa_dance:

Veel plezier ermee.
Puppy Power!!!