Er is een roffel gekocht!

Gestart door Domaso, 01-08-2006 10:58:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Domaso

Gistermiddag 'n stukkie gereden. Gisteravond moest ik naar R., zo'n 30 km verderop. Wat me dus zelden/nooit gebeurd gebeurde dus wel; ik miste m'n afslag. Moest dus 10 km omrijden. Mensen die me gezien hebben zullen zich afgevraagd hebben waarom ik zo zat te grijnzen! De 850 rijdt zo lekker dat ik zelfs met plezier een stuk omrij.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Eugene


If it's not blown, it sucks...

Aeolus

waarom heb je besloten de bovenste motorsteun te vervangen???

Aeolus

Domaso

Omdat er al scheurtjes in zaten. En je weet: beter te vroeg dan te laat. Als je te lang door rijdt met een kapotte rubber kan je spruitstuk scheuren en dat is een heel ander verhaal dan alleen een rubber vervangen.

gr. Jean-Pierre
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Aeolus

ok thnx voor de tip!!!

Aeolus

Ludo

Citaat van: domaso op 23-08-2006 20:01:21
Goed gezien Elianmars. Wilde er zelf niks over zeggen; klinkt gelijk bijdehand. :-X

we wachten nog wel effe als het nog lang(er) duurt.  ;)


;D

Domaso

Sorry; had niet in de gaten dat jullie op de uitslag wachten!
Het is inderdaad kleurcode 406 (donkerblauw)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

b0nkolok

Citaat van: domaso op 08-09-2006 22:24:45
Sorry; had niet in de gaten dat jullie op de uitslag wachten!
Het is inderdaad kleurcode 406 (donkerblauw)

Voor Limbabwe is het echt een bijzonder fraaie auto. Zet er maar een startonderbreker op! Fraai exemplaar. Proficiat en heel veel aangename km's.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Domaso

b0nkolok, dank voor je reactie.
Er zit een Volvo Guard alarm op. Ik neem aan dat dat voldoende is. ;)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Domaso

Vandaag nog maar eens aan de slag gegaan. Bougiekabelset, verdelerkap, rotor en bougies vernieuwd. Binnenkort nog ff langs de gasboer want af en toe slaat de  :volvologo: af na koude start. Hoop dat nu het verbruik een beetje positiever wordt. Vorige week gemeten: 1:6,7. Dat mag wel iets zuiniger.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Eugene

Goed om te horen dat het gelukt is :)

Dat verbruik ligt erg aan de manier van rijden en waar je rijd. Voor stadgebruik gaat 1/6,7 nog wel. Neem ook aan dat je wat meer gas geeft om die roffel eens te horen, aangezien je em pas hebt ;)

If it's not blown, it sucks...

Domaso

Toch een beetje veel naar de roffel geluisterd.  ;)

Vandaag opnieuw meting: 1/7.6 (gaat de goede kant op)

Vanmiddag ff op/neer naar Eindhoven naar de gasboer. Hij heeft de boel opnieuw afgesteld en de schakelaar op het dashboard vervangen. (1 ledje werkte niet meer goed)

Kosten: "beschouw het maar als garantie".

Goede service ;D
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

DopdeDouwer

Het is misschien wel een zeldzame kleur, maar ik zoek nog steeds wat onderdelen voor de minder zeldzame kleur 417, toch zijn er voor 406 wel veel delen te krijgen maar vis ik steeds mis...
Vierkant Rules