voor-aankondiging Kerstboom meeting 2006

Gestart door Liquid Force (00), 11-10-2006 16:05:31

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Citaat van: Hen3 op 31-10-2006 13:58:59
Citaat van: VolvoMafia op 31-10-2006 13:30:31
Iemand die contacten heeft met bedrijven vlak bij de mast?

Mijn televisie heeft wel eens contact met de mast  :P

Meende dat Lochem vaak op Markelo uitgericht was, of heb jij digitenne ?  :eusa_think:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Hen3

Citaat van: pwassink op 31-10-2006 14:52:54
Citaat van: Hen3 op 31-10-2006 13:58:59
Citaat van: VolvoMafia op 31-10-2006 13:30:31
Iemand die contacten heeft met bedrijven vlak bij de mast?

Mijn televisie heeft wel eens contact met de mast  :P

Meende dat Lochem vaak op Markelo uitgericht was, of heb jij digitenne ?  :eusa_think:

He.... bederf mijn grap nu niet  >:(

M_Bruinsma

Beste Mensen,

Ik woon in nieuwegein, dus wil best een keer langs verkerk houten gaan om te lobyen..... maar heb geen flauw idee hoe ik dat aan moet pakken....... dus graag een aantal tips waar ik aan moet denken enzo.... dan zal ik eeagaan ondernemen!!

Groetjes Maarten

Walter

Verkerk is niet zo het probleem. We zoeken eigenlijk iets vlak bij de "kerstboom" en met meer parkeerruimte dan bij de zendmast zelf. Heb jij een idee?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Spin!

Weilanden genoeg daar ( waarom is die mast weggepoetst? )

Maar er is daar gewoon niks op loop afstand. Ken het gebied goed tot redelijk goed. Dat wordt een weiland kapen, of netjes achter elkaar parkeren langs de weg...

www.vm-parts.nl

Emiel

Citaat van: Spin! op 03-11-2006 09:22:26
( waarom is die mast weggepoetst? )

Volg de weg die bij jou rechtsonder ligt.... :eusa_whistle:

Op 1 kilometer van de mast ligt iets van een oval (noordwesten met google earth).... :eusa_think:

Spin!

Citaat van: Emiel op 03-11-2006 10:01:36

Op 1 kilometer van de mast ligt iets van een oval (noordwesten met google earth).... :eusa_think:

Oeps! Wil dan iemand voor mij gaan kijken wat daar ligt op de plaats van die blokjes?  ;D

www.vm-parts.nl

Emiel

-D©©©L-

Wat zou er nou liggen aan de radiolaan dat we niet mogen zien ???

Ach, gelukkig geeft de risicokaart van de provincie utrecht het wel aan  :eusa_wall:

llinssen

Er zit niet al te ver van de zendmast wel een klein bedrijventerrein met wat transportbedrijven en een veevoeder bedrijf. Daar kunnen we vast wel aan de kant van de weg een hoop auto's kwijt.  Nijverheidsweg / Handelsweg.

Niet zo leuk als onder de kerstboom, maar uitzicht is ook wel mooi.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Turbobiker

Maar wat als daar dan opeens 65 Volvo850forum-wagens op komen dagen. Dan is de groep nog te groot... Voor inschrijving? Per opbod? Alleen groene 850's?

Ik ga denk ik maar gewoon naar de kerstboom ;)
De Tussenpaus

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ben

We kunnen ook het Van der Valk in Vianen kiezen. Op het bovenst P-dek van de P-garage en de warmte in de buurt en uitzicht op de Kerstboom in de verte.
ik denk alleen dat ze het niet goed vinden dat we vuurkorven gaan gebruiken  :eusa_think:
En bij de échte mast is toch eigenlijk het leukst.

iemand anders nog suggesties?

sidecarracing

Citaat van: Spin! op 03-11-2006 11:00:52
Citaat van: Emiel op 03-11-2006 10:01:36

Oeps! Wil dan iemand voor mij gaan kijken wat daar ligt op de plaats van die blokjes?  ;D

Die oval is het zogenaamde 'podium', is een soort van skeelerbaan met groot grasveld in het midden, op de baan kunnen heel wat Volvo's geparkeerd worden...
Op dit terrein is bijvoorbeeld ook het jaarlijkse festival 'IJsselpop', misschien kun je een idee krijgen van het terrein op de site www.ijsselpop.nl
De trambaan ligt er vlak naast, als je die oversteekt (kan helaas alleen lopend) kom je bij de plaatselijke Appie, die is 's avonds natuurlijk open en da's handig voor de broodnodige bevoorrading... ;) ;)

M_Bruinsma

Beste mensen,

Ik weet iets in de buurt & MET uitzicht op de kerstboom waar +/- 150/200  en met wat gebruik van de openbare weg daar (het is een doodlopend stuk dus niemand die daar last van zou hebben) misschien wel 250 auto's kwijt kan dus............

Het gaat om de nedereindse plas in Nieuwegein, dat is een recreatiegebied met een skibaan (buiten) waar we makkelijk met z'n allen kunnen staan sávonds en waar we ook de vuurkorven kunnen gebruiken!!
de plaatselijke appie is aldaar tot 22:00 open en ligt op 3.5km
De bereikbaarheid is ook goed a2 en a12 op minder dan 5km dus naar mijn idee een prima locatie

Mochten jullie nog vragen hebben hierover, stuur mij dan even een pm aub.

Greetzz Maarten