Xenon in laten bouwen

Gestart door Staff, 17-10-2006 17:50:33

Vorige topic - Volgende topic

Barry_C70

Citaat van: pwassink op 05-11-2007 23:40:56
Citaat van: Barry_C70 op 05-11-2007 23:34:27
Only the dimlicht ;) Still have halogen grootlicht but never use it anymore because it sucks compared the the xenon. And I'm absolutely loving the xenon, its true, you can' t ever go back to regular halogen after having used xenon, its not possible. Kate's R still has halogen and I drove it the other night, might as well drive with all the lights off in comparison.

My next upgrade will be the fog lights, the yellow glow looks aweful now!

Why not .. go back?

Barry das onzin ..   :eusa_naughty:

Je kan zo terug naar de bestaande originele halogeenlampen..

Dat je het niet wil is een heel andere zaak ..  :eusa_whistle:

Like I said, I stepped out of my car with Xenon and into Kate's car with regular halogen and the difference was like night and, well, a blackhole in space where light cannot escape the immense gravitational pull! Night driving is just so much more pleasant.

6000K isn't blue at all, hardly. Its very white and gives an incredible amount of light! Compared to OEM Volvo Xenon or somtimes I see the Renault Laguna Xenon which is also very white and from non-projector headlights, it does has a slight blueish tint, but you'd have to really compare to see the diff.

ewing

Citaat van: pwassink op 01-11-2007 00:08:30
Op zich begrijpelijk, 6000k is echt een golf-kleur .. behoorlijk blauw dus.
is al teveel over geschreven en het heeft niet teveel voordelen om blauwer te nemen ..  ;)

Ik rij ook rond met 6000K, maar ik heb toch echt het idee, dat het een wit-achtige kleur is. Wat voor kleur het ook is, in ieder geval geen "golf-kleur".

JorritV70

Bestaat er eigenlijk een balast waar je 2 H7 lampen op kan aansluiten, zo dat je dimlicht en grootlicht op 1 balast kan zetten of is de enige optie om 4 balasten op te bergen in het vooronder? Ik hoor hier mensen aangeven dat 2 wegwerken al niet mee valt, Ja noem mij maar een zeikert maar ik vind vind het wel zo mooi als je het dimlicht Xenon heb om ook het groot licht Xenon te doen.

Groet Jorrit

Barry_C70

the balast is used to ignite and control the power for the xenon, it wouldn't really work to have one balast control two seperate bulbs, maybe if two balasts were in one box to make it look like one.

for now you're better off getting 4 balasts for hi and low beam , 6 if you get fog lights done too ;D

Emiel

Citaat van: elianmars op 05-11-2007 23:46:28
Ik vind dat blauwe licht zooooooooooo erg.........  :-X :-X Elke keer als ik iemand met blauw licht aan zie komen, denk ik: daar is er weer eentje die wil laten zien dat-ie xenon heeft ingebouwd.

Maar goed, da's mijn persoonlijke gedachte  ;)

+ ontelbaar (dat is heel veel)

JorritV70

denk je dat ik kwantum korting krijg bij 3 setjes? :angel:

Groetjes Jorrit

Barry_C70

hey Marc, Groups Buy?

Black Magic

Dimlicht en grootlicht xenon heb ik ook in mijn 850 en opzich zijn de balasten redelijk weg te werken  ;) (ze zijn niet geheel aan het zicht ontrokken maar wel netjes weggewerkt)

Turbo-Geek

CiteerIk vind dat blauwe licht zooooooooooo erg......... 

Blau macht froh  ;D

En ja ik ben zo'n blauwe rukker, vind het geweldig staan.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

elianmars

Citaat van: Turbo-Geek op 07-11-2007 00:02:09
CiteerIk vind dat blauwe licht zooooooooooo erg......... 

Blau macht froh  ;D

En ja ik ben zo'n blauwe rukker, vind het geweldig staan.

;D ;D  :-* ;)

Rayman

Citaat van: elianmars op 05-11-2007 23:46:28
Ik vind dat blauwe licht zooooooooooo erg.........  :-X :-X Elke keer als ik iemand met blauw licht aan zie komen, denk ik: daar is er weer eentje die wil laten zien dat-ie xenon heeft ingebouwd.

Maar goed, da's mijn persoonlijke gedachte  ;)

Het verlicht in ieder geval een stuk beter dan die standaard kaarsverlichting in de volvo. Dan ben ik maar 'weer eentje die wil laten zien dat-ie xenon heeft ingebouwd'. Zal me een grote rotzorg zijn! ;D. En dan vind ik het het 6000K nog meevallen. Bovendien kijkt het ook nog eens een stuk rustiger.

Vind het inmiddels wel een beetje achterhaald dat xenon zo nu en dan wordt geassocieerd met "oh daar komt er weer eentje". Ik zeg dan: "Ga dan ook aan de kant met dat hok, want dan kan ik er langs Marcel. Of neem een chip!"

;D

elianmars

Citaat van: Rayman op 08-11-2007 01:14:59
Ik zeg dan: "Ga dan ook aan de kant met dat hok, want dan kan ik er langs Marcel. Of neem een chip!"

;D

;D ;D

Eerst maar eens afwachten of Fasttech het écht voor elkaar krijgt met dat motormanagementlampje  :P

Barry_C70

Here's a cheap fix to get the fogs to match the Xenon

Actually, turns the fogs into DRLs but I never found the fogs all the useful anyway. Anyone got a Paypal account?

http://frickinbrite.com/catalog/product_info.php?cPath=80&products_id=283

JorritV70

hee ze hebben daar zelf relais zodat je je knipperlichten kanvervangen vooe laqd verlichting zonder dat deze sneller gaat kinpperen

http://frickinbrite.com/catalog/product_info.php?cPath=62&products_id=161

das wel mooi om te weten

Groet Jorrit

Ps ik geloof dat ik ooit wel zo'n account heb aangemaakt, is zo gedaan en is veilig.

Brambo67

Zijn deze dingen niet geschikt voor dimlicht????
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!