[VOLVO 850 CLUBMEETING] Volvo Klassiekerbeurs 2006

Gestart door Joris_Scholte, 09-09-2006 13:47:26

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Ben XC70 op 22-10-2006 20:02:59
Ik heb zo'n vermoeden dat jouw huiskamer wat te klein is voor die doeken Maikel. (bxh = 4 x 2,7 mtr) (per stuk) :eusa_think:

Euh...t**ring zeg wat een gewicht allemaal... :o

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Spin!

www.vm-parts.nl

Esveldt

Citaat van: Claudia op 22-10-2006 20:18:22
Niet nodig.
Zwart natuurlijk! ;D

Neeeeeeeeeehhhhhhh, 10 jaar de R.

Ik ga voor om alle uitvoeringen van de 850 R te krijgen.

Black Stone, Red, Dark Grey Pearl, Turquoise Pearl, Dark Olive Pearl.

In de Estate en Sedan uitvoering!

En indien mogelijk van elke de berken en de walnoot uitvoering! :eusa_whistle:

En uiteraard die witte zien te regelen.

Frans Harkema

Was dit jaar helaas niet in de gelegenheid om te komen, maar heb met plezier vanavond de foto's bekeken. Het zag er allemaal zeer verzorgd uit, dus een groot compliment aan de organisatie en de vormgevers!

Esveldt

RRRRR_Ramon

Zo ook vandaag even langsgeweest op de VKB. We waren wel wat laat (15.00 uur binnen) maar bij scheiden van de markt zijn er altijd koopjes te scoren!  8)

Stand van de club zag er prima uit en die van Ben mocht er ook wezen uiteraard. Als je goed keek zag je wat overeenkomsten.  ;)

Ook nog wat leuke dingen weten te vinden, zo heb ik een leren map gekocht zoals men die (naar het schijnt) kreeg bij de aanschaf van een 850 in het jaar 1993. In de map zat een brief van de dealer waarin hij je feliciteerd met je aankoop, een instructieboekje, een accesoire lijst met prijzen, een introductie fabrieksfolder van de Estate 1993 (precies de folder die bij de club op is inmiddels). Complete leuke gadget voor bij de auto. Verder nog 2 oliefilters bij ES voor 6 euro p/s. Passen zowel op de 855 als de 142, dus die komen wel op.

Verder nog iemand gesproken (ex medewerker bij een dealer) die zegt dat ze daar nog een picknicktafel hebben liggen voor achterin de 850 Estate (origineel accesoire). Hij belt me van de week als ie daar nog ligt. Ben benieuwd, lijkt me een gaaf ding om te hebben.

Voor de 142 nog een stel nieuwe uitlaatophanging rubbers, een bordje "Overdrive" voor op de achterklep en een handvat voor boven de passagiersdeur, het plastic was kapot van de onze.

Verder nog ff lekker geouwehoerd en rondgekeken. Op de terugweg nog Gerrit gespot met sleurhut. ;D (Zie ook: Wie ben jij?)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Ludo

Spin!

Heb inderdaad mooie dingen gezien. Heb enorm genoten vandaag. Leuk om na eigenlijk té lange tijd weer bekende gezichten te zien. Heb het hardste moeten lachen om het nieuwe thema voor 2007: ROEST! ( wie kwam daar op? )

Heren organisatie...mijn complimenten! Zag er erg prof. uit!

www.vm-parts.nl

Fokke 01.01.005

Citeer
Maar ben het wel met Reitse eens! Dat witte vlak! :eusa_doh:
Citeer

Ik snap ook niet waar dat witte vlak voor diende...

Tenzij er een compilatie van allerlei uniek 850 videomateriaal op dat witte vlak te zien geweest is waar heel veel kostbare tijd door de Documentatiecommissie in is gestoken.

Binnenkort als clubartikel te koop. Voor hen die de VKB hebben moeten missen of andere enthousiaste clubleden die wel naar de VKB geweest zijn.

AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Ben

Joris_Scholte

Wat een weekend! 2 X starthulp, maar verder bijzonder geslaagd.
Ben en Geert, wat een geweldig werk hebben jullie geleverd met de achterwand van onze clubstand, daar hebben we nog jaren plezier van!  :eusa_clap:  :eusa_clap:
Ben ook bedankt voor de gezelligheid, we hebben echt een goede buurman aan jou, wat mij betreft volgend jaar weer.
Ook Chris, Joost en zijn vader, Rutger en zijn vader, Rudy, Peter en Carlo bedankt voor het geheel belangeloos ter beschikking stellen van jullie geweldige auto's. Sorry Carlo, dat we die van jou niet konden verkopen  ;)
Ook de leden van de standbemensing bedankt, zonder jullie was het ook niet gelukt.
Ik hoop dat iedereen erg van de VKB heeft genoten, en volgend jaar weer aanwezig is voor de gezelligheid en een kop koffie/thee.
Daan, Kirsten en Eline, van harte bedankt voor jullie gezelligheid en steun in de wat moeilijkere momenten de afgelopen drie dagen ;) zonder jullie was het echt niet goed gekomen.
Heel misschien mag er volgend jaar wél een CY T-5R op de stand, maar beloven doe ik het niet..... ;)  ;D

)()()sT

Het was een heel gezellig gebeuren daar.
Allereerst de 850 in de hal gedropt en erna een paar vitrine kasten in mekaar gefriekeld dankzij Ikea  8)

Erna zou ik met het openbaar vervoer naar zuslief in Amsterdam gaan. Je raadt t al; geen treinen rondom Utrecht  :-\

Dankzij (ehhmm... zijn naam even kwijt, maar de eigenaar van de prachtige C70) via via op een trein via Alphen a/d Rijn en Leiden naar Amsterdam gekomen  :eusa_clap:

Vandaag de beurs bezocht; hardstikke mooie clubstand!!!!
Na afloop de boel afgebroken en o.a. mijn roffeltje als pakezel gebruikt met de stands, kasten en nog meer spulletjes. Al deze "zooi" heb ik bij Maikel af mogen leveren.

Foto's heb ik ook nog, maar er staan al prachtige exemplaren hier online...

Welterusten voor nu, morgen weer een werkweekje  :eusa_whistle:

Joris_Scholte

Bedankt voor het zeulen Joost! En Maikel voor het naar Veldhoven brengen vd week. Ga morgen het restant sorteren, staat nu allemaal bij mij in de woonkamer. Morgen weer een dag, nu een glas whisky en in een warm bad, heb ik wel verdiend vind ik.

denkweb

Citaat van: mehn op 22-10-2006 20:00:48
Eens kijken waar ik dat allemaal ga opslaan. De doeken moesten volgens Joris op een droge plek, dus de badkamer is al geen optie...dan schuif ik de boel maar onder het bed denk ik ;)

Volgens mij zit jij vannacht klem tussen bed en plafond  ;D

Joris heeft nog eea mee naar huis genomen (clubartikelen, roffels), deze worden nog wel een keertje nabezorgd!

Maikel, bedankt voor de hulp alvast, we weten dat het niet bepaald licht zal vallen om dit op de juiste plaats te leveren, maar we hebben er alle vertrouwen in dat het goed komt  ::)

BEDANKT!

(En Joost, we zullen je pa niets vertellen over de verlagingsset  ;D )

denkweb

Citaat van: Spin! op 22-10-2006 21:52:22
Heb inderdaad mooie dingen gezien. Heb enorm genoten vandaag. Leuk om na eigenlijk té lange tijd weer bekende gezichten te zien. Heb het hardste moeten lachen om het nieuwe thema voor 2007: ROEST! ( wie kwam daar op? )

Dat wordt mij door veel bezoekers niet in dank afgenomen, immers, veel mensen liepen al een jaar voor met dit thema!   ;D ;D     :eusa_shifty: