[VOLVO 850 CLUBMEETING] Volvo Klassiekerbeurs 2006

Gestart door Joris_Scholte, 09-09-2006 13:47:26

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

www.vm-parts.nl

denkweb

Citaat van: Spin! op 22-10-2006 03:15:25
Citaat van: gw850 op 21-10-2006 22:21:49
Citaat van: Turbobiker op 21-10-2006 22:08:23
Is de motor nu weg uit die S70?

Stond te koop bij de stand van nordicar   ;D

euh... :o

Gezocht: TDI motor, herkenbaar aan:
- Slecht starten
- Zware roet en CO2 uitstoot (echt, die auto moet naar de garage Rutger, brandstofpomp niet goed op tijd ofzo, maar dit is niet normaal  :eusa_snooty:)

Spin!

Citaat van: denkweb op 22-10-2006 07:34:21
Citaat van: Spin! op 22-10-2006 03:15:25
Citaat van: gw850 op 21-10-2006 22:21:49
Citaat van: Turbobiker op 21-10-2006 22:08:23
Is de motor nu weg uit die S70?

Stond te koop bij de stand van nordicar   ;D

euh... :o

Gezocht: TDI motor, herkenbaar aan:
- Slecht starten
- Zware roet en CO2 uitstoot (echt, die auto moet naar de garage Rutger, brandstofpomp niet goed op tijd ofzo, maar dit is niet normaal  :eusa_snooty:)

ja maar ja maar ja maar...hij is net bij de garage geweest...en hij is nu kei-zuinig...en Daan...dat ding van jou rookt ook heel erg... :(

www.vm-parts.nl

Ben

Even kijken of de wasstraat al open is en dan door naar Utrecht  :eusa_dance:

Esveldt

Emiel

Nog wat fotos gevonden...

ps. 4 pagina's terug Paul.... ;)

Ludo

ook weer terug.
een heel mooie stand, prachtig.
ook de stand van Ben, het Volvo-Forum, goed gedaan hoor!.
en ook weer leuk zo'n dagje leuteren.

ook nog veel oud ijzer gezien...  :evil:

mehn

Ziet er allemaal wel gezellig uit. Misschien dat ik volgend jaar ook maar eens langs moet komen ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

fearless

Citaat van: mehn op 22-10-2006 19:07:45
Ziet er allemaal wel gezellig uit. Misschien dat ik volgend jaar ook maar eens langs moet komen ;)

ja dat dacht ik ook al.  :)

Ludo

Citaat van: Claudia op 22-10-2006 19:05:43
En bedankt, Ludo!

Jij mag nooooit meer voor me rijden! :(
Moet ik weeeer auto wassen!

:)

auto wassen?
wat heb ik dan (verkeerd) gedaan?.

Ludo

rook? of bedoel je een 'lekker' geurtje?

:evil:

Chris (scania164) vroeg om een 'testritje'  ;D

Ben

Zo de eerste presentie van Volvo-forum op de Volvo Klassiekers Beurs zit er op.

We hadden een parchtige stand en een prachtige plek. Op zaterdagoachtend hebben we de stand van het Forum en die van de Volvo 850 club samen opgebouwd. Tijdens de beurs was er veel belangstelling voor onze stand van de andere modellenclubs. Onze stand en die van de 850 club waren een 'plaatje' en een eiland van kleur tussen de klassieke en minder klassieke auto's en de vele marktkramen vol saaie onderdelen. Ik wil Geert (Gmid) bedanken voor het grafisch vormgeven van de standwanden en Arnoudh voor het maken van de fotopresentatie.

De beurs werd zeer goed bezocht. De forum stand was lang niet altijd vol bezoekers maar we zagen veel langslopers stil staan om naar de kleurige fotowanden en de fotopresentatie te kijken en vaak werd het webadres even genoteerd. Daar moeten we de volgende keer dus een flyer voor hebben.

De samenwerking met de Volvo 850 club was meer dan voortreffelijk. Met opzet hadden we de stands zo gebouwd dat er een natuurlijke doorloop tussen beide stands was ontstaan.

We mochten een behoorlijk aantal forummers ontmoeten maar merken uit reacties op verschillende forums dat lang niet iedereen zich als forummer heeft bekendgemaakt. Ook daar gaan we de volgende keer iets voor bedenken.

Vandaag was het om 17.00 uur einde beurs en een uur later was alles ingepakt. Vele handen maken licht werk. Ik wil graag de vrienden van de 850 club danken voor de hartelijke gastvrijheid en de hulp.

Ook de organisatie van de VKB, met name Willem en Gerrit, wil ik bedanken voor de uitnodiging als forum deel te nemen aan de beurs. De organisatie loopt als een goed geoliede machine en het was aangenaam daar als nieuwe standhouder deel van te zijn.

mehn

Citaat van: Ben XC70 op 22-10-2006 19:41:13
Onze stand en die van de 850 club waren een 'plaatje' en een eiland van kleur tussen de klassieke en minder klassieke auto's en de vele marktkramen vol saaie onderdelen. Ik wil Geert (Gmid) bedanken voor het grafisch vormgeven van de standwanden en Arnoudh voor het maken van de fotopresentatie.

Ik zal het spul zo eens bekijken want ik heb begrepen dat de hele stand met inhoud zodadelijk bij mij thuis wordt afgeleverd ::)

Eens kijken waar ik dat allemaal ga opslaan. De doeken moesten volgens Joris op een droge plek, dus de badkamer is al geen optie...dan schuif ik de boel maar onder het bed denk ik ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ben

Citaat van: mehn op 22-10-2006 20:00:48
Citaat van: Ben XC70 op 22-10-2006 19:41:13
Onze stand en die van de 850 club waren een 'plaatje' en een eiland van kleur tussen de klassieke en minder klassieke auto's en de vele marktkramen vol saaie onderdelen. Ik wil Geert (Gmid) bedanken voor het grafisch vormgeven van de standwanden en Arnoudh voor het maken van de fotopresentatie.

Ik zal het spul zo eens bekijken want ik heb begrepen dat de hele stand met inhoud zodadelijk bij mij thuis wordt afgeleverd ::)

Eens kijken waar ik dat allemaal ga opslaan. De doeken moesten volgens Joris op een droge plek, dus de badkamer is al geen optie...dan schuif ik de boel maar onder het bed denk ik ;)

Ik heb zo'n vermoeden dat jouw huiskamer wat te klein is voor die doeken Maikel. (bxh = 4 x 2,7 mtr) (per stuk)  :eusa_think:

Esveldt

Citaat van: Emiel op 22-10-2006 11:51:54
Nog wat fotos gevonden...

ps. 4 pagina's terug Paul.... ;)

Ai! Over het hoofd gezien! :eusa_silenced:

Zeer mooi al die grijze uitvoeringen, netjes. :eusa_clap:

Maar ben het wel met Reitse eens! Dat witte vlak! :eusa_doh:

Gaan we nu een poll houden wat er volgend jaar kan komen?

Nog ff een edit: Wat een mooie wanden zeg!!! Die hele collage, goed zeg!!! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: