Yes!!!terug van weggeweest!!

Gestart door will, 24-10-2006 22:14:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

M a r c

Blitz is makkelijk, als je het weet...  ;D

Ik zal de gebruiksaanwijzing wel een keer copieren voor je.  Draai er tot die tijd maar niet aan...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

JCviggen

Dit is de beste manual die online te vinden is, erg duidelijk vind ik zelf

http://www.geocities.com/MotorCity/Speedway/9589/dsbc_manual.html
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

denkweb

Citaat van: will op 25-10-2006 13:27:23
Bumper is gemaakt alleen de originele kenteken is pleite maar ben ondertussen met een nieuwe bezig.

De auto wordt verder een beetje upgedate(heeft een jaar stil gestaan en is daardoor er niet mooier op geworden)

MARC: i.d. een automaat....was niet de bedoeling maar goed,(mijn vrouw gaat hem dan ook vaker gebruiken....ik heb de Subaru nog....ik hoorde dat er ook nog onderdelen van jouw zijn gemonteerd?Heb jij die BLITZ ook geinstalleerd?kwee nie hoe die werkt...

En Joris?.....zijn die verlagingsset die eronder zitten van jouw afkomstig? of haal ik jullie nu door elkaar?????


Denkweb......gewoon niet uitschrijven ;D


Toch even opnieuw aanmelden, Koen blijft (verplicht) donateur... moet jouw Roffel toch in de clubbladen terug kunnen zien! ;)

Joris_Scholte

Citaat van: will op 25-10-2006 13:27:23
...
En Joris?.....zijn die verlagingsset die eronder zitten van jouw afkomstig? of haal ik jullie nu door elkaar?????
...

Ken de auto wel, maar wist niet (meer) dat er een verlagingsset onder zat. Komt in ieder geval niet van mij af. Veel plezier met je aankoop!
Het hele jaar de R in de maand

denkweb

Citaat van: Joris_Scholte op 25-10-2006 19:07:39
Citaat van: will op 25-10-2006 13:27:23
...
En Joris?.....zijn die verlagingsset die eronder zitten van jouw afkomstig? of haal ik jullie nu door elkaar?????
...

Ken de auto wel, maar wist niet (meer) dat er een verlagingsset onder zat. Komt in ieder geval niet van mij af. Veel plezier met je aankoop!

ANTHRAX verlagingsset... haha! Ja sorry, iemand achter mij roept dit en bedoeld intrax... ik weet het ook niet meer wat er destijds onder is gezet!

mehn

Zitten iig wel gele koni's onder als ik me goed herinner ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

s©ub@

Gele Koni's (instelbaar) met intrax veren klopt inderdaad, goed onthouden jongens!
Maar ze kwamen van  M a r c  af.  ;)

Leuk te zien dat mensen de auto toch nog steeds kennen! Ik hoop alleen niet dat iemand nog dat stukje wat op het forum heeft gestaan nog heeft van de elandrun toendertijd toen mpT5 bij me in de wagen zat...  :-[

En ik heb Will inderdaad gezegd dat het een voorwaarde was om de T-5R te kopen dat ie in de club bleef  ;D

@Joris; ik denk dat Will doelde op Theo voor het alarm; kweet zelf niet meer welk knopje voor wat was  :-[
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

mehn

Citaat van: s©ub@ op 25-10-2006 19:38:02
Ik hoop alleen niet dat iemand nog dat stukje wat op het forum heeft gestaan nog heeft van de elandrun toendertijd toen mpT5 bij me in de wagen zat... :-[

Jawel  :-*

;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Joris_Scholte

Weet dat Theo nog steeds hetzelfde telnummer heeft en vroeg hoe t met je ging Koen. Maar dit ter zijde.
Om ja, Intrax-veren, weet het weer!
Het hele jaar de R in de maand

Emiel

Citaat van: s©ub@ op 25-10-2006 19:38:02
Leuk te zien dat mensen de auto toch nog steeds kennen!

Staat erg luid en duidelijk in m'n geheugen gegrift...(kerstboommeeting 2005)

s©ub@

Citaat van: mehn op 25-10-2006 19:45:44
Citaat van: s©ub@ op 25-10-2006 19:38:02
Ik hoop alleen niet dat iemand nog dat stukje wat op het forum heeft gestaan nog heeft van de elandrun toendertijd toen mpT5 bij me in de wagen zat... :-[

Jawel  :-*

;D

Je láát het hè?!?
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Spin!

Citaat van: s©ub@ op 25-10-2006 19:58:51
Citaat van: mehn op 25-10-2006 19:45:44
Citaat van: s©ub@ op 25-10-2006 19:38:02
Ik hoop alleen niet dat iemand nog dat stukje wat op het forum heeft gestaan nog heeft van de elandrun toendertijd toen mpT5 bij me in de wagen zat... :-[

Jawel  :-*

;D

Je láát het hè?!?

Nee doe maar niet, laat maar zien Mehn!  :eusa_clap:

www.vm-parts.nl

elianmars

Citaat van: Spin! op 25-10-2006 21:46:39
Citaat van: s©ub@ op 25-10-2006 19:58:51
Citaat van: mehn op 25-10-2006 19:45:44
Citaat van: s©ub@ op 25-10-2006 19:38:02
Ik hoop alleen niet dat iemand nog dat stukje wat op het forum heeft gestaan nog heeft van de elandrun toendertijd toen mpT5 bij me in de wagen zat... :-[

Jawel  :-*

;D

Je láát het hè?!?

Nee doe maar niet, laat maar zien Mehn!  :eusa_clap:

:evil: :evil:

Hen3

Mooi man! Dus je kunt Rijssen en omgeving weer onveilig maken  :evil:

Zit er al een sticker op? Zo nee.. ff bestellen he!

will

.......wat is er bij de Elandrun gebeurd???? vertel.... :P

Jonges bedank......