Humor!

Gestart door SIPS Master, 12-08-2006 19:39:57

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Citaat van: Marc O. op 24-01-2012 15:10:19
Citaat van: peteRRR op 24-01-2012 09:41:35
Eet jij nou maar eerst dit effe op een echte man draait daar z,n hand niet voor om. :eusa_whistle:

http://i39.tinypic.com/lxgtv.jpg

En niet de helft laten staan he Marc. ;D

Vegagroet.

Mijn BBQ motto is "kill it and grill it", maar dat moet bij dit gevalletje nog gaan gebeuren lijkt me ;D

Anyway, ik beloof dat ik niet de helft zal laten staan 99% komt er dichter in de buurt ;D

Vleesgroet terug :D

Wij hebben er vroeger zo een thuis gehad. Zijn naam was Teun.

Weet niet waarom ik dit schrijf, want jullie hebben niets aan de info en zijn er niet eens in geïnteresseerd ook niet. En het staat niet eens in het juiste topic :eusa_shifty:

KIM

viking_in_shorts

Ben

Citaat van: viking_in_shorts op 24-01-2012 15:18:23
Citaat van: Marc O. op 24-01-2012 15:10:19
Citaat van: peteRRR op 24-01-2012 09:41:35
Eet jij nou maar eerst dit effe op een echte man draait daar z,n hand niet voor om. :eusa_whistle:

http://i39.tinypic.com/lxgtv.jpg

En niet de helft laten staan he Marc. ;D

Vegagroet.

Mijn BBQ motto is "kill it and grill it", maar dat moet bij dit gevalletje nog gaan gebeuren lijkt me ;D

Anyway, ik beloof dat ik niet de helft zal laten staan 99% komt er dichter in de buurt ;D

Vleesgroet terug :D

Wij hebben er vroeger zo een thuis gehad. Zijn naam was Teun.

Weet niet waarom ik dit schrijf, want jullie hebben niets aan de info en zijn er niet eens in geïnteresseerd ook niet. En het staat niet eens in het juiste topic :eusa_shifty:

Je zit nog vol adrenaline van het functioneringsgesprek en dan ga je rare dingen zeggen.
Afkicken, zeg maar  :P

viking_in_shorts

Zou zomaar kunnen Ben :eusa_shifty:  Of misschien ben ik gewoon heel verdrietig en voel ik me aangesproken als iemand schildpadden op zo'n beestachtige manier portretteert. Ik .. ik ... ik moet er binnensmonds gewoon een beetje van huilen   :'(

Marc O.

Citaat van: viking_in_shorts op 24-01-2012 15:40:52
Zou zomaar kunnen Ben :eusa_shifty:  Of misschien ben ik gewoon heel verdrietig en voel ik me aangesproken als iemand schildpadden op zo'n beestachtige manier portretteert. Ik .. ik ... ik moet er binnensmonds gewoon een beetje van huilen   :'(

Een echte vent huilt gewoon hardop (nadat ie die schildpad heeft verorberd) ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

peteRRR

Citaat van: Marc O. op 24-01-2012 15:43:47
Zou zomaar kunnen Ben :eusa_shifty:  Of misschien ben ik gewoon heel verdrietig en voel ik me aangesproken als iemand schildpadden op zo'n beestachtige manier portretteert. Ik .. ik ... ik moet er binnensmonds gewoon een beetje van huilen   :'(

Geef het toe,het is best een stoute foto maar ik had op dat moment niets anders voor handen om even mee te sarren. :eusa_shifty:

In het eggie sla ik al jaren geen mug meer plat. ;) als ze mij niet prikken dan he.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Marc O.

Citaat van: peteRRR op 24-01-2012 16:04:08
Citaat van: Marc O. op 24-01-2012 15:43:47

Geef het toe,het is best een stoute foto maar ik had op dat moment niets anders voor handen om even mee te sarren. :eusa_shifty:

In het eggie sla ik al jaren geen mug meer plat. ;)

Groet.

Huh, had nota bene jíj geen andere foto's voorhanden?? :o

;) ;D

Marc O.

peteRRR

Nou nog 1 voor de diertjes.

Knap gedaan trouwens.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

michiel

Het was pas echt knap gedaan als die flamingo's een Volvo-teken hadden gevormd.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Joris_Scholte

GeertG

Denk dat ie hier het beste past:

:o

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

The Demon

Citaat van: GeertG op 26-01-2012 11:29:29
Denk dat ie hier het beste past:

:o

http://img718.imageshack.us/img718/1127/topthisforaspeedingtick.jpg

Hij is grappig, maar wat doet een Nederlandse piloot in een Tornado van de RAF?
Bij mijn weten hebben wij die dingen niet en hebben we ook niet de intentie om ze aan te schaffen.
Wederom een stukje geldverspilling van Defensie?
Of was het een F-16 van de Nederlandse Luchtmacht en was de RAF te chauvinistisch om dat te vermelden?

Groet,
The Demon.