Humor!

Gestart door SIPS Master, 12-08-2006 19:39:57

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Citaat van: denkweb op 21-03-2007 22:44:45
Tussen Varsseveld en Aalten op de N318 hedenmiddag...

Een Skoda Fabia die met de kofferbak en een aardige snelheid in de kofferbak van een Skoda Octavia geparkeerd stond. Heel bijzonder. Sta ik mooi voor het stoplicht te kijken, gaat er een deur open van de Fabia. Tot mijn grote schik is het een VROS-auto van de politie. Ik doe het raampje omlaag en moest het even zeggen:

" Ah, volg de Skodarijder! "

Dit werd mij echter niet in dank afgenomen aan de blikken te zien...

Doet me denken aan de auto's van de KLPD die vandaag door een berger uit de berm van de A35 gesleept moesten worden bij de vaste flitslocatie achter het geluidsscherm (hm 70,2).

Auto's waren weggezakt in de modder. :eusa_dance:

pwassink

Citaat van: Vertigo op 21-03-2007 23:10:04

Een Skoda Fabia die met de kofferbak en een aardige snelheid in de kofferbak van een Skoda Octavia geparkeerd stond. Heel bijzonder. Sta ik mooi voor het stoplicht te kijken, gaat er een deur open van de Fabia. Tot mijn grote schik is het een VROS-auto van de politie. Ik doe het raampje omlaag en moest het even zeggen:

Doet me denken aan de auto's van de KLPD die vandaag door een berger uit de berm van de A35 gesleept moesten worden bij de vaste flitslocatie achter het geluidsscherm (hm 70,2).

Of had er weer iemand een valkuil gegraven, dat is al wel eens eerder gebeurd ..  ;D  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Joris_Scholte

Dát is dus echt humor! Foto's!! Weet dat jij vrijwel nooit zonder camera van huis gaat....

Spin!

Respect!  :eusa_clap: ;D

www.vm-parts.nl

mehn

... gaat er een deur open van de Fabia. Tot mijn grote schik is het een VROS-auto van de politie.

VROS in een Skoda? En dan ook nog een Fabia?
Daar moet je een foto van regelen, want dat zou een nieuwe (tot nu toe onbekende) auto zijn (geweest)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FGG

Ai, wat zonde, wat zonde... :-\

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

denkweb

Citaat van: mehn op 22-03-2007 08:05:25
... gaat er een deur open van de Fabia. Tot mijn grote schik is het een VROS-auto van de politie.

Daar moet je een foto van regelen, want dat zou een nieuwe (tot nu toe onbekende) auto zijn (geweest)

Regio Noord- en Oost Gelderland. Als bewijs heb ik ook nog een paars briefpapiertje met een acceptgiro van 40 euro voor je... voorlopig staat die in ieder geval bij de schadehersteller. Gelderland Midden heeft ook een aantal nieuwe Audi's in gebruik...

denkweb

Ja leuk is dat. En dan met de auto in de lepel van de kraanwagen en zonder sleepbord nog even planken door de trajectcontrole of langs een flitskast...  ;D

Vertigo

Citaat van: denkweb op 24-03-2007 09:45:19

Ja leuk is dat. En dan met de auto in de lepel van de kraanwagen en zonder sleepbord nog even planken door de trajectcontrole of langs een flitskast...  ;D

Hier spreekt duidelijk een man met ervaring ;D

Die flitslocatie aan de A35 is gister trouwens weer geprepareerd/aangestampt door een graafmachine, dus zal daar binnenkort wel weer een BOA (constrictor) aan het werk gaan.

mehn

Citaat van: denkweb op 24-03-2007 09:43:43
Citaat van: mehn op 22-03-2007 08:05:25

Regio Noord- en Oost Gelderland. Als bewijs heb ik ook nog een paars briefpapiertje met een acceptgiro van 40 euro voor je... voorlopig staat die in ieder geval bij de schadehersteller. Gelderland Midden heeft ook een aantal nieuwe Audi's in gebruik...

Hmmm. Dit zijn de VROS auto's/motorfietsen die bij ons bekend zijn in Gelderland ;)

46   Audi    A4 Avant 3.0TDI AWD   56-RT-DL    Grijs    230    Gelderland-M.    Regio-VROS
47   BMW    K 1200 P   ML-NV-77    Zwart    245    Gelderland-NO    Motorfiets
48   Ford    Focus 2.0-16v   49-LT-LZ    Zwart    200    Gelderland-NO    Regio-VROS, RDD
49   Opel    Astra 2.2-16v   50-NF-BH    Zwart    215    Gelderland-NO    Regio-VROS, RDD
50   Seat    Leon 1.9TDI-130pk   08-RK-NG    Grijs    205    Gelderland-Z.    Regio-OS
51   VW    Golf R32 AWD dsg   16-SR-JL    Grijs    248    Gelderland-Z.    Regio-VROS
52   Peugeot    307 2.0-16v   93-LX-NH    Zwart    205    Gelderland-Z.; NMG    Regio-VROS

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Domaso

Voor de hele lijst kijk ff op flitsservice.nl  :police:
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Marc O.

Citaat van: mehn op 24-03-2007 10:18:29
46   Audi    A4 Avant 3.0TDI AWD   56-RT-DL    Grijs    230    Gelderland-M.    Regio-VROS
51   VW    Golf R32 AWD dsg   16-SR-JL    Grijs    248    Gelderland-Z.    Regio-VROS

Geen flauwe auto's zeg.... Is een gewone Golf of A4 niet goed genoeg voor ze?  ???
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ben

Komt een man bij de hemelpoort en vraagt aan Petrus of hij naar binnen mag.
Petrus wil eerst weten of hij dat wel verdiend heeft in het echte leven en vraagt om een voorbeeld van z'n goed gedrag.
Ach, zegt de man, ik ben een eerzaam huisvader geweest heb m'n vrouw noot bedrogen en kinderen opgevoed.
Petrus noteert dat en vraagt om nóg een voorbeeld.
Tja, zegt de man, ik ben altijd voorzitter van de voetbalclub geweest en heb altijd goed m'n best gedaan.
Nog vindt Petrus dat niet voldoende en hij vraagt om een ander voorbeeld.
Nou, zegt de man. ik reed over een dijk en zag dat een mooi blond meisje belaagd werd door wel 20 leden van een motorclub. Ik ben er op afgestapt en heb de grootste, wildste en gevaarlijkste belager alle hoeken van de dijk laten zien.

Kijk, zegt Petrus, dat noem ik nou een goeie daad. Daar kan ik wel wat mee.
Maar vertel eens, wanneer was dat ??
Waarop de man zegt: nou, ik schat dat het een minuut of drie geleden was.....

Vertigo

Citaat van: Marc O. op 24-03-2007 11:32:29
Citaat van: mehn op 24-03-2007 10:18:29
46   Audi    A4 Avant 3.0TDI AWD   56-RT-DL    Grijs    230    Gelderland-M.    Regio-VROS
51   VW    Golf R32 AWD dsg   16-SR-JL    Grijs    248    Gelderland-Z.    Regio-VROS

Geen flauwe auto's zeg.... Is een gewone Golf of A4 niet goed genoeg voor ze?  ???
Anders kunnen ze een (T-5)R nooit bijhouden.

Enne, blik op de weg heeft tegenwoordig toch een Volvo V70R AWD ?

Vertigo