Humor!

Gestart door SIPS Master, 12-08-2006 19:39:57

Vorige topic - Volgende topic

joebar

heb van het weekend de nieuwste volvo gespot, ze gaan weer terug naar recht en hoekig....

Domaso

Tegen uitwassen van Limburg

Wij van de Partij voor de Vriendschap (PVr) hebben helemaal niets tegen Limburgers; wij zijn tegen de uitwassen van Limburg. Met ons voorstel om belasting te heffen op het spreken met een Limburgs accent – de leutertaks – hebben we – als eerste partij in Nederland – onze bezorgdheid al uitgesproken. Maar bovenal streven naar een algeheel verbod op die duivelse Limburgse vlaai. De gewone Nederlander beseft heel goed dat zoetvruchtigheid leidt tot lankmoedigheid en defaitisme. U ziet toch wel dat Limburg een van de armste provincies van Nederland is? En dat de bevolking alleen maar luistert naar de laffe woorden van mijnheer Pastoor? Als we nu niets doen dan vieren we straks in heel Nederland carnaval! Als u dat niet wilt inzien, dan steekt u blijkbaar liever uw kop in het zand en sluit uw ogen voor de werkelijkheid.

Bron: ingezonden brief Steven Kuypers, Amsterdam in de Metro
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

rogerV701998

Citaat van: Domaso op 15-09-2010 11:12:22

Wij van de Partij voor de Vriendschap (PVr) hebben helemaal niets tegen Limburgers; wij zijn tegen de uitwassen van Limburg. Met ons voorstel om belasting te heffen op het spreken met een Limburgs accent – de leutertaks – hebben we – als eerste partij in Nederland1 – onze bezorgdheid al uitgesproken. Maar bovenal streven naar een algeheel verbod op die duivelse Limburgse vlaai. De gewone Nederlander beseft heel goed dat zoetvruchtigheid leidt tot lankmoedigheid en defaitisme. U ziet toch wel dat Limburg een van de armste provincies van Nederland is? En dat de bevolking alleen maar luistert naar de laffe woorden van mijnheer Pastoor? Als we nu niets doen dan vieren we straks in heel Nederland carnaval! Als u dat niet wilt inzien, dan steekt u blijkbaar liever uw kop in het zand en sluit uw ogen voor de werkelijkheid.

:eusa_clap: ;D

Joris_Scholte

Was de Partij voor de Vriendschap niet ook wel bekend als de Pedopartij, of was dat wéér een andere? :eusa_doh: ???

Thys

Dat was de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit :eusa_sick:

Mooi stuk trouwens, dat wel :D

Joris_Scholte

Citaat van: Thys op 15-09-2010 19:30:58
Dat was de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit :eusa_sick:
Mooi stuk trouwens, dat wel :D
Oh ja, dat waren die ranzige ridders. Bedankt!

Ben

Citaat van: Joris_Scholte op 15-09-2010 20:16:26

Is dat een titel van een Suske en Wiske?

Hans Duiven

Citaat van: Ben op 15-09-2010 22:28:40
Citaat van: Joris_Scholte op 15-09-2010 20:16:26

Is dat een titel van een Suske en Wiske?

;D

Suske en Wiske en de pantoffelpedo's

Domaso

Citaat van: Domaso op 15-09-2010 11:12:22

Wij van de Partij voor de Vriendschap (PVr) hebben helemaal niets tegen Limburgers; wij zijn tegen de uitwassen van Limburg. Met ons voorstel om belasting te heffen op het spreken met een Limburgs accent – de leutertaks – hebben we – als eerste partij in Nederland – onze bezorgdheid al uitgesproken. Maar bovenal streven naar een algeheel verbod op die duivelse Limburgse vlaai. De gewone Nederlander beseft heel goed dat zoetvruchtigheid leidt tot lankmoedigheid en defaitisme. U ziet toch wel dat Limburg een van de armste provincies van Nederland is? En dat de bevolking alleen maar luistert naar de laffe woorden van mijnheer Pastoor? Als we nu niets doen dan vieren we straks in heel Nederland carnaval! Als u dat niet wilt inzien, dan steekt u blijkbaar liever uw kop in het zand en sluit uw ogen voor de werkelijkheid.

Blijkbaar zijn er toch humorloze Limburgers:

Laat Limburgers toch genieten

Leutertaks (1).
Met totaal ongeloof las ik de brief van Steven Kuypers tegen het uitwassen van Limburg. Meneer komt met het absurde voorstel om belasting te heffen op het spreken met een Limburgs accent, de zogenaamde leutertaks. Ook zou de Limburgse vlaai verboden moeten worden. Laat ons Limburgers gewoon genieten van onze Bourgondische cultuur.

Bron: Philippe Hermans, Maastricht in Metro
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Hans Duiven

Niet gedronken en toch m´n rijbewijs kwijt...

Gisteravond reed ik nietsvermoedend naar huis, toen ik werd aangehouden door de politie.
De agent sommeerde mij de auto uit te komen, omdat hij vermoedde, dat ik in kennelijke staat was.
Ik verzekerde hem, dat ik niets gedronken had, maar ik kon hem blijkbaar niet overtuigen.
Hij zou mij wel even een test afnemen:

"U rijdt in het donker en er komen u twee lichten tegemoet. Wat denkt u dat dit is?"

"Een auto," zei ik, verbaasd over de onnozele vraag.

"Jaja, allicht, maar wat voor een: een Renault, een Peugeot of een Citroen?" vroeg hij.

"Geen idee," was mijn antwoord.

"Zie je wel, straalbezopen!" constateerde hij.

Ik zeg 'm dat ik echt niets heb gedronken.
Onverstoorbaar vraagt hij: " U rijdt in het donker en er komt u één licht tegemoet. Wat is dit, denkt u?"
"Een motor," was mijn antwoord.

"Jaja, een motor, logisch, maar wat voor een: een Kawasaki, een Honda of een Yamaha?" wilde hij weten.
Wederom moest ik het antwoord schuldig blijven.

"U bent toch wel behoorlijk in de olie, dus"

Ik was onderhand behoorlijk pissig over dit onnozele gedoe en besloot in de tegenaanval te gaan.

Tijd voor een wedervraag:  "Er staat een vrouw op de stoeprand, hoge hakken, hevig opgemaakt, netkousen, minirok en een decolleté tot bijna op de navel.
Wat is dit volgens jou?"

"Een straathoertje," zei hij onmiddellijk.

"Jaja," antwoordde ik, "dat is zo helder als wat, maar welke: je dochter, je vrouw of je moeder."

Ben ik alsnog m´n rijbewijs kwijt en toch geen druppel alcohol gehad..... :eusa_wall:

viking_in_shorts

The police came to my front door last night holding a picture of my wife. They said, "Is this your wife sir?". Shocked I answered, " Yes".They said, "I'm afraid it looks like she's been in a car accident". I said, "I know but she has a lovely personality".

Laserblue

Citaat van: viking_in_shorts op 18-09-2010 09:12:07
The police came to my front door last night holding a picture of my wife. They said, "Is this your wife sir?". Shocked I answered, " Yes".They said, "I'm afraid it looks like she's been in a car accident". I said, "I know but she has a lovely personality".

;D ;D ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

tackle

Whahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!