Wout309t S70R

Gestart door Wout309t, 22-11-2006 18:54:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroentjuh

Citaat van: Volvo Felipe op 03-03-2007 20:57:53
maar normaal zijn ze in het Antraciet (932)

Origineel kun je ze ook in Zilver (930) krijgen hoor

M a r c

Ik vond ze wel apart zoals ze waren...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Wout309t

Grappig die verschillende meningen! Als ik daar naar zou luisteren zou ik waarschijnlijk ook Pegs hebben gehad, en die vind ik nou weer niet speciaal..... :eusa_snooty: ;)

Tsja, ik vond ze zelf iets te ghetto zoals ze waren.
Dit vind ik er netter en frisser uitzien.
Normaal vind ik ze in antraciet ook mooier, maar niet bij donkerblauw....

Ik ben er in elk geval heel blij mee en vind het echt een vooruitgang. In het echt staat het zeker mooi!
2011 V70 2.0T R-Design MT

-D©©©L-

#33
Citaat van: Volvo Felipe op 03-03-2007 20:57:53...Nu heb je iets wat niet iedereen heeft
:eusa_shhh:  (936)  ;D

Wout309t

Zo, na lange tijd weer een update! Weinig veranderd aan de T-5 buiten het perfectioneren van de auto.

Wel in de tussentijd een motor moeten vervangen helaas. Maar ook dat werd een vooruitgang, bij PG auto's in Papendrecht een blok met 170k uit een estate mogen halen. Ook daar in mogen bouwen. Heeft een weekje gekost (2 dagen en een paar avondjes), maar toen weer een perfekt mechanisch gedeelte! Gelijk alles meegepakt: Keerringen, carterventilatie, koppeling, noem maar op. Was al zeer te spreken over PG, maar zij zijn ook wel een goede reden geweest om de T-5 te houden. Toptoko die ik iedereen kan aanraden!

Mede dankzij het kopen van een huis lang getwijfeld de T-5 te verkopen... Hij heeft ook te koop gestaan zoals sommigen wellicht gezien hebben.
Maar goed, inmiddels is de auto in een dusdanig goede staat en ben ik er nog steeds enorm happy mee. Ging me aan het hart dus! Alleen die brandstofprijzen he! Ik rij toch wel een 600km in de week...

Uiteindelijk de kogel door de kerk: 12 en 13 Juni staat hij bij Mesman! Wel even een flinke investering, maar dan lekker lage maandlasten! Dat is wel prettig met een prijzige hypotheek om af te lossen.
Het wordt de versie met 6e injector. Heb geen idee wat het vermogen is, maar met een chip en 3" DP zullen 5 injectoren te weinig zijn.

Ben uiteindelijk blij dat de keuze gemaakt is. Heb nog nooit langer dan 10 maanden(was een uitschieter;) ) in een auto gereden, maar deze wagen is er al ruim anderhalf jaar en maakt me nog steeds vrolijk!

Wordt vervolgd!!!
2011 V70 2.0T R-Design MT

KMvrtr

Goede beslissing!
Ga je veel plezier van beleven.

Overigens, ken ik jou ook niet van het forum van de Peugeot GTI club en Extreme Machines?


Wout309t

Mja, maar op die Fora zit ik niet meer zoveel hoor... Heb jij geen AX gereden ofzo?
Ik zit meestal op het forum van de 205gticlub, dat is meer mijn ding!
2011 V70 2.0T R-Design MT

KMvrtr

Die AX heb ik nog steeds.

En ik zit tegenwoordig net zo vaak op die fora als jij.

205GTI club is leuk. Wel echte incrowd, daar ben ik als AX rijder nooit binnen gekomen. En dat begrijp ik ook wel.

Ik heb wel eens wat contact gehad met o.a. Hilgert. Die heeft me tel. en via mail beetje bijgestaan toen ik -niet gehinderd door voldoende kennis van zaken- zelf aan mijn AX begon te sleutelen.

Ik heb het verhaal van de turbo conversies destijds met interesse gelezen op de diverse fora. Zo'n 309 blijft een van de auto's die ik altijd wel had willen hebben. 8)

Wout309t

Dan ken je Arné vast ook wel??
205 Club is wel een apart clubje inderdaad. Ben er ook niet superactief en niet eens echt clublid hoor. Wel vaak aanwezig, al een jaar of 7.
Daar rijden ze tegenwoordig bijna allemaal met turbo... 8)

Een 309 gti-16 is echt een enorm ondergewaardeerde auto waar je verschrikkelijk hard mee kunt rijden.. Echt iets speciaals!
2011 V70 2.0T R-Design MT

KMvrtr

Citaat van: Wout309t op 26-05-2008 14:14:56
Een 309 gti-16 is echt een enorm ondergewaardeerde auto waar je verschrikkelijk hard mee kunt rijden.. Echt iets speciaals!

Inderdaad!
Als ik ooit voldoende ruimte heb en ik kom een mooie tegen, dan is ie voor mij!
(als ik hem kan betalen...) :eusa_shifty:

KMvrtr

Hoho, ik heb nooit Peugeot gereden hoor. :)
Al ben ik wel overtuigd PSA liefhebber.

Wout309t

Zo, de 850 vanmorgen bij Mesman gezet! Vanaf morgen wordt tanken een genot, als het goed is!

Ik wacht met smart, en in de tussentijd ríj ik Smart... :eusa_dance:
2011 V70 2.0T R-Design MT

KMvrtr

Citaat van: Wout309t op 12-06-2008 12:51:59
en in de tussentijd ríj ik Smart... :eusa_dance:

Geinig ding he? ;D


Voor een dagje best leuk.

J a a p

Citaat van: Wout309t op 26-05-2008 11:11:24
Zo, na lange tijd weer een update! Weinig veranderd aan de T-5 buiten het perfectioneren van de auto.

Wel in de tussentijd een motor moeten vervangen helaas. Maar ook dat werd een vooruitgang, bij PG auto's in Papendrecht een blok met 170k uit een estate mogen halen. Ook daar in mogen bouwen. Heeft een weekje gekost (2 dagen en een paar avondjes), maar toen weer een perfekt mechanisch gedeelte! Gelijk alles meegepakt: Keerringen, carterventilatie, koppeling, noem maar op. Was al zeer te spreken over PG, maar zij zijn ook wel een goede reden geweest om de T-5 te houden. Toptoko die ik iedereen kan aanraden!

Mede dankzij het kopen van een huis lang getwijfeld de T-5 te verkopen... Hij heeft ook te koop gestaan zoals sommigen wellicht gezien hebben.
Maar goed, inmiddels is de auto in een dusdanig goede staat en ben ik er nog steeds enorm happy mee. Ging me aan het hart dus! Alleen die brandstofprijzen he! Ik rij toch wel een 600km in de week...

Uiteindelijk de kogel door de kerk: 12 en 13 Juni staat hij bij Mesman! Wel even een flinke investering, maar dan lekker lage maandlasten! Dat is wel prettig met een prijzige hypotheek om af te lossen.
Het wordt de versie met 6e injector. Heb geen idee wat het vermogen is, maar met een chip en 3" DP zullen 5 injectoren te weinig zijn.

Ben uiteindelijk blij dat de keuze gemaakt is. Heb nog nooit langer dan 10 maanden(was een uitschieter;) ) in een auto gereden, maar deze wagen is er al ruim anderhalf jaar en maakt me nog steeds vrolijk!

Wordt vervolgd!!!

Dus je hebt nu een 2,5 20v erin zitten of begrijp ik het verkeerd?
Wannabe C70 rijder.

)()()sT