Wout309t S70R

Gestart door Wout309t, 22-11-2006 18:54:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wout309t

Na ruim 3,5 jaar gaan we van dit:




Naar dit:





Toch wel weer een stapje voorwaarts hoor. Wat een geluidsinstallatie zit daar standaard in zeg!
De 850 gaat waarschijnlijk het veld ruimen, eerst nog even een probleempje aan de gasinstallatie verhelpen en dan gaat-ie weg.. Heb erover gedacht om hem erbij te houden, omdat het nog steeds een goede auto is, maar ik heb er toch de tijd niet voor.
2011 V70 2.0T R-Design MT

Turbobiker

Klinkt goed Wouter, welkom op het forum. En leef je uit zou ik zeggen. Lopen hier wel meer interessante projectjes en zo te lezen kun je ook wel het éé'n en ander aan kennis toevoegen.
De Tussenpaus

roelandt5

hey wouter

jij ook al weer hier ;)

heb je nou een estate of een sedan?? (zie het 123 niet staan)

veel succes met de 850 , ben vorige week ook weer eens aan de mijne begonnen, hoop volgende week het technische deel afte ronden en dan in het nieuwe jaar 2 deeltjes spuiten en dan ga ik er ook eens mee rijden

grt
roeland

Wout309t

@ Roeland:
Ach, sommige mensen blijf je tegenkomen.... :eusa_dance:
Het is toch een sedan geworden, estate is mooier, maar ook weer zwaarder.
Daar komt bij dat ik momenteel vrijgezel ben en dus voorlopig nog geen kinderen en labradors voor handen heb om een estate mee af te vullen...

@Turbobiker:
Ik ben hier al een paar maanden aan het meesnuffelen en ik weet al een beetje wat hier speelt. Dus ook de projektjes die hier lopen ;)
Veel Volvo's met ongeveer 300 pk, maar valt me op dat de stap naar de 400 slechts door weinigen gezet wordt.
Komt ws ook door de kosten die die stap met zich meebrengt..
Wel een beetje jammer...
2011 V70 2.0T R-Design MT

t5karel

Citaat van: Wout309t op 22-11-2006 19:32:19
@ Roeland:
Ach, sommige mensen blijf je tegenkomen.... :eusa_dance:
Het is toch een sedan geworden, estate is mooier, maar ook weer zwaarder.
Daar komt bij dat ik momenteel vrijgezel ben en dus voorlopig nog geen kinderen en labradors voor handen heb om een estate mee af te vullen...

@Turbobiker:
Ik ben hier al een paar maanden aan het meesnuffelen en ik weet al een beetje wat hier speelt. Dus ook de projektjes die hier lopen ;)
Veel Volvo's met ongeveer 300 pk, maar valt me op dat de stap naar de 400 slechts door weinigen gezet wordt.
Komt ws ook door de kosten die die stap met zich meebrengt..
Wel een beetje jammer...

beetje jammer,man houwen zo dat vrijgezel zijn ;D.als ik niet getrouwd was ,geen kids had,en geen labrador,was ik nu de snelste van nederland ::).
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Scooby Doo

Citaat van: Wout309t op 22-11-2006 19:32:19
@ Roeland:
Ach, sommige mensen blijf je tegenkomen.... :eusa_dance:
Het is toch een sedan geworden, estate is mooier, maar ook weer zwaarder.
Daar komt bij dat ik momenteel vrijgezel ben en dus voorlopig nog geen kinderen en labradors voor handen heb om een estate mee af te vullen...

@Turbobiker:
Ik ben hier al een paar maanden aan het meesnuffelen en ik weet al een beetje wat hier speelt. Dus ook de projektjes die hier lopen ;)
Veel Volvo's met ongeveer 300 pk, maar valt me op dat de stap naar de 400 slechts door weinigen gezet wordt.
Komt ws ook door de kosten die die stap met zich meebrengt..
Wel een beetje jammer...


Ben ook vrijgezel, en was dat ook 5 jaar geleden toen ik mijn 850 kocht, maar ik heb een estate, vind ik mooier. Veel verschil in gewicht zal er echt niet opzitten. Mijn moeder haar Golf IV tdi weegt amper 100 Kg lichter dan mijn estate.

Veel plezier ermee, enneh, welkom hier. 8)

PS, als dagdagelijkse auto hoeft die +300 pk niet, zuipt zo al genoeg :eusa_whistle:
Puppy Power!!!

Wout309t

#6
Haha, nou goed, hij zuipt inderdaad al flink met de 270 pk die ik nu ongeveer denk te hebben...
Wie snel wil zijn moet veel tanken, dat is nou eenmaal zo....
Woon gelukkig niet al te ver van mijn werk, dus kan met 1 tank per week normaal gesproken wel af.
Wat ook goed werkt is je kop van de meter afdraaien als je aan het tanken bent.
Struisvogelpolitiek, maar dan lijkt het minder duur.... :eusa_shhh:
2011 V70 2.0T R-Design MT

Wout309t

Update met foto's geplaatst.
2011 V70 2.0T R-Design MT

BenC70ES

Mooie lage blauwe 850  8)  :eusa_clap:

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

FGG

Welkom op 't Forum, Wouter.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ludo

Citaat van: Wout309t op 22-11-2006 23:02:39
Wie snel wil zijn moet veel tanken, dat is nou eenmaal zo....

ja, maar dat hoeft daarom niet veel te kosten...  :evil:

fearless

Mooie auto, lekker laag. En die Volans zo donker vind ik erg mooi staan, lekker ruig.  ;D

Enne wat dat peugeot betreft, tja ik heb een broer die peugeot gek is hoor er dus genoeg over.  ;)

M a r c

Ja, ik liet die wielen zó. Erg mooi bij die donkerblauwe kleur!  :D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Vulk

Inderdaad, nog een R-spoilertje en het is volledig af. Alhoewel, het is nu al behoorlijk strak vind ik.

Heel mooie wagen.

Joachim1

Citaat van: Wout309t op 22-11-2006 18:54:21
Hallo allemaal!!

Na 10 Franse scheurijzertjes heb ik onlangs ook maar eens een rustige, stijvolle Zweed aangeschaft.
Heb altijd in redelijk snelle Peugeotjes gereden en heb er nog steeds 1 in de garage staan. Blijf toch een beetje verliefd op die dingen....
Is een projektje dat momenteel even stil ligt ivm drukte op mijn werk. Gaat om een Peugeot 309 met een turbo. Zal als hij af is flink sneller zijn dan de Volvo op dit moment...

Ok, de Volvo dus: Het gaat om een '95 850 t-5.. Tot nu te bevalt de auto perfekt.
Auto is verlaagd met instelbare Koni's. Ook is de ECU aangepast, maar ik weet niet door welke firma,  :eusa_wall: De wijzer van de drukmeter zit wel strak rechts-bovenin, dus dat is alvast mooi meegenomen.
Andere uitlaat zit er inmiddels ook onder, compleet vanaf turbo. Oja, ook nog een dumpvalve en een open-airfilter, maar dat is minder boeiend.
Concrete plannen heb ik verder nog niet met deze auto, eerst maar eens even zo rondrijden...
In de toekomst zal er zeker motorisch het een en ander gaan veranderen, want echt spectaculair kan ik het nog niet noemen.
Uiterlijk heb ik geen plannen, hoogstens een keer velgen die een maatje groter zijn.
Hou van het 'wolf in schaapskleren' concept, dus mede daarom ook mijn keuze voor deze auto.

Foto's gaan komend weekend geschoten worden en dan zet ik ze er gelijk even bij!!

Groeten,

Wouter

Inmiddels dus Volans eronder. Ze moeten opnieuw gespoten worden, maar ik moet nog even kijken welke kleur....
Paar foto's, in het donker genomen met de mobiel, dus niet al te best...





Leuke 850 met die velgen idd mooi!
Wat voor blok gebruik je in je 309?405 of xantia ct blokje?
Ken er eentje met een 205 met een turbo 16v van een 405 4x4 turbo en
dat gaat zekers als de brandweer,maar om een T5 nu sloom te noemen?
Veel plezier met je roffel hier  :eusa_clap: