Reilen en zeilen van een roffel

Gestart door FGG, 24-11-2006 21:53:26

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: breakman op 31-08-2009 18:30:42
Lijkt me idd een service waarover niet te klagen valt ! hopelijk is dan alles in orde en kan je echt gaan genieten van je diesel

Genieten doe ik al, maar met een werkende climate control en een auto waarvan ik zeker weet dat ie start gaat dat nog beter!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elianmars

Vooralsnog een goede service van Paashuis!  :eusa_clap: :eusa_clap:

FGG

Klopt, het was alleen mooier geweest als 't in 1x goed was gedaan: handrem, stabi-stangen en accu had ie bij de beurt kunnen zien. Airco is dubieus omdat die pas na verloop van tijd uitvalt.

FGG

Vanmiddag de auto opgehaald en alles was perfect geregeld. Nieuwe accu, hij start weer zoals 't hoort. Hoewel het weer niet echt aanleiding gaf heb ik de airco tijdens de terugrit van 3 kwartier goed kunnen testen en die werkt zoals 't hoort. Stabi-stangen vervangen en de rammel is idd weg. En als laatste de handrem gesteld zodat ie nu met 4 tikjes ook blijft staan.

Complimenten aan Paashuis!

Sbv

Citaat van: FGG op 01-09-2009 23:10:52
Vanmiddag de auto opgehaald en alles was perfect geregeld. Nieuwe accu, hij start weer zoals 't hoort. Hoewel het weer niet echt aanleiding gaf heb ik de airco tijdens de terugrit van 3 kwartier goed kunnen testen en die werkt zoals 't hoort. Stabi-stangen vervangen en de rammel is idd weg. En als laatste de handrem gesteld zodat ie nu met 4 tikjes ook blijft staan.

En dan nu lekker rijden. Netjes opgelost zo. Was mooier als alles gelijk gebeurt zou zijn maar toch

FGG

Citaat van: Sbv op 01-09-2009 23:23:05
En dan nu lekker rijden.

:eusa_dance:

We beginnen vrijdag een enkeltje Hengelo-Alkmaar en zondag een enkeltje AnnaPaulowna-Hengelo.

Sbv

Citaat van: FGG op 02-09-2009 00:41:50
Citaat van: Sbv op 01-09-2009 23:23:05
En dan nu lekker rijden.

:eusa_dance:

We beginnen vrijdag een enkeltje Hengelo-Alkmaar en zondag een enkeltje AnnaPaulowna-Hengelo.

En het stuk(je) Alkmaar - AnnaPaulowna gaat per trein ? of duwen ?  ;D

Reitse

FGG gaat natuurlijk op de ATB! Trainen voor de volgende meeting ;)

UserID6342

Citaat van: FGG op 01-09-2009 23:10:52
Fijn dat het is opgelost Florian.

t5karel

Maar hoe zit het met de wiellagers,rubbers,veerschotels,ashoezen enz enz....
Ik zeg,gewoon stage nullen die wagen ;D  ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

FGG

Citaat van: t5karel op 02-09-2009 07:33:53
Maar hoe zit het met de wiellagers,rubbers,veerschotels,ashoezen enz enz....
Ik zeg,gewoon stage nullen die wagen ;D  ;D

Tsss...

GeertG

Lees het complete verhaal nu (van de nieuwe).
Mooie auto, goede service en een tevreden forumkoppel  :D

Geniet ervan !
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

kyro

Citaat van: FGG op 31-08-2009 21:11:50
Klopt, het was alleen mooier geweest als 't in 1x goed was gedaan: handrem, stabi-stangen en accu had ie bij de beurt kunnen zien. Airco is dubieus omdat die pas na verloop van tijd uitvalt.

pff, de meeste garages, kijken echt  niet bij verkoop 't hele ding na hoor !
poetsen, beurtje, stukkie rijden, quick check, en "thats it"
wat onder garantie verkocht wordt komt vroeg of laat wel terug (of niet)
en wat zonder garantie weg gaat, zijn ze ook gelijk klaar mee !

Misha

Citaat van: FGG op 31-08-2009 21:11:50

Pff, zeurpiet ! ;D

Accu kun je niet zien, stabi stangen wel, airco ook niet. Wees blij dat het zonder enig piepen netjes wordt opgelost ! Count your Blessings.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

FGG

Citaat van: Misha op 02-09-2009 22:36:56
Accu kun je niet zien, stabi stangen wel, airco ook niet. Wees blij dat het zonder enig piepen netjes wordt opgelost ! Count your Blessings.

Tijdens de afleverbeurt had ie kunnen zien dat er geen goede accu in zat, al was 't alleen al aan de afmetingen.
Stabi's had ie ook kunnen zien bij de beurt en kunnen horen tijdens de proefrit.
Airco is idd een lastige.

Maar je hoort me ook niet klagen, 't was alleen mooi geweest. Nu kost 't me 4x een half uur snipperen en 3 uur rijden. Dat had ik liever niet gehad.