Reilen en zeilen van een roffel

Gestart door FGG, 24-11-2006 21:53:26

Vorige topic - Volgende topic

rpakuypers

Citaat van: rogerV701998 op 29-05-2011 19:19:06
Op mijn V70 schrijf ik niets af. Was niets waard, is niets waard en wordt niets waard. ;D

Met mijn gezin met 3 kinderen is een grote en veilige auto wenselijk en daar voldoet de V70 prima aan. Daarnaast is het m'n hobby en beleef ik er veel plezier aan.

Ik wind me meer op over de ziektekostenpremie voor het gezin. Daar betaal ik meer aan dan aan de hypotheek voor mijn eerste huis en ik zit nog steeds eigen risico af te tikken. :eusa_eh:

Mooi toch als je naamgenoot het geweldig verwoordt ...........

Groet,
Roger

arjen850

Zal me er ook even tegenaan bemoeien Florian ;D Gewoon houden die stront kleur en blijven besparen op bitterballen ;) Je zult me dan in de komende tijd dankbaar zijn dat je door mij je V70 hebt kunnen houden ;D

henry classic v70

........ Ho even, lees ik hier stront-kleur...... foei!

Chocolade lijkt me meer op z'n plaats gezien de benamingen van rood/geel/wit
Immers chocolade combineert uitstekend met de aardbei, vanille-vla en slagroom
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Citaat van: henry classic v70 op 29-05-2011 20:46:49
........ Ho even, lees ik hier stront-kleur...... foei!

Chocolade lijkt me meer op z'n plaats gezien de benamingen van rood/geel/wit
Immers chocolade combineert uitstekend met de aardbei, vanille-vla en slagroom

Happerdehaphap :eusa_clap: ;D

Nu Florian nog,                                        Komt u maar ;D

MICHEL306

Wat is wijsheid...bovendien een mens wil ook wel eens wat en dat is niet altijd even goedkoop cq verstandig.
Feit blijft : hoe langer je rijdt in deze wagen hoe goedkoper, en dat geldt zeker voor de afschrijving.
Als ik de vrouw zo gek kon krijgen stond hier al lang een dikke audi rs voor de deur, en das echt niet omdat het zuiniger zou zijn  ;D
Maar zolang ik nog lol heb met dit ding ben ik dik tevree.

ps. hij is ook zo snel als dikke stront... :angel: tijd voor een chippie?

gr M

rogerV701998

Citaat van: MICHEL306 op 29-05-2011 20:59:47
Wat is wijsheid...bovendien een mens wil ook wel eens wat en dat is niet altijd even goedkoop cq verstandig.
Feit blijft : hoe langer je rijdt in deze wagen hoe goedkoper, en dat geldt zeker voor de afschrijving.
Als ik de vrouw zo gek kon krijgen stond hier al lang een dikke audi rs voor de deur, en das echt niet omdat het zuiniger zou zijn  ;D

gr M

Zij koopt 'm dan voor je?

Nog maar even aandringen dan. ;D

Vulk

Gezien de investeringen van de laatste tijd, is het goedkoopste doorrijden geloof ik.

En wil je goedkoper rijden, dan moet je kleiner gaan rijden vrees ik. Is een 10V op gas ook niet stukken goedkoper dan zo'n roeter?

FGG

Citaat van: arjen850 op 29-05-2011 19:24:06
Zal me er ook even tegenaan bemoeien Florian ;D Gewoon houden die stront kleur en blijven besparen op bitterballen ;) Je zult me dan in de komende tijd dankbaar zijn dat je door mij je V70 hebt kunnen houden ;D

Het waren de lekkerste bitterballen ooit, en dat was niet om de smaak, die had ik toch al niet met dat Sandstone. :evil:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Citaat van: Vulk op 29-05-2011 21:10:02
En wil je goedkoper rijden, dan moet je kleiner gaan rijden vrees ik. Is een 10V op gas ook niet stukken goedkoper dan zo'n roeter?

LPG is altijd goedkoper dan diesel. Maar de keuze voor de diesel was destijds niet alleen vanwege de kosten.

grijzev70tdi

Ik ken de situatie. Alhoewel de N super bevalt is toch een stuk duurder dan de roeter. MRB is veel hoger(425 euro in het kwartaal), verbruikt iets meer (vooral die automaat) en hij zit nu ook in zo een km-stand van dat er dingen kapot gaan (250 000 KM). En aangezien het vooral voor mij hobby is en voor me ouders (vooral me moeder)  een stuk blik.
Zijn u ook regelmatig op internet aan het kijken naar kleinere auto's (fiat bravo, ford focus). We rijden ook rond de 40K per jaar dus diesel is wel wenselijk. (al probeer ik ze nog in een 855 op lpg te krijgen)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

MICHEL306

Citaat van: rogerV701998 op 29-05-2011 21:08:48
Citaat van: MICHEL306 op 29-05-2011 20:59:47
Als ik de vrouw zo gek kon krijgen stond hier al lang een dikke audi rs voor de deur, en das echt niet omdat het zuiniger zou zijn  ;D

gr M

Zij koopt 'm dan voor je?

Nog maar even aandringen dan. ;D

Doe ik al 10 jaar, heeft totaal geen zin...vrouwen!!

FGG

Woensdag krijgt de V een nieuwe voorruit. Mijn geduld is beloond.
- vorig jaar februari, Maastricht, indicatie: €585
- vorige week woensdag: verzekerd, eigen risico, €150
- vorige week woensdag: verzekerd, montage Carglass, eigen risico, €75
- gisteren, verzekerd, via mn broertje, €0

;D

Sbv

En dan nog even wachten dan krijg je geld toe ?

MICHEL306

Das netjes, en een goed idee ik ben al aan mn 4de setje ruitenwissers toe..ruit zit vol met putjes.zal ook maar es bellen ...

gr M

FGG

Citaat van: Sbv op 02-06-2011 18:36:40
En dan nog even wachten dan krijg je geld toe ?

Dat duurt me te lang. :evil: