Reilen en zeilen van een roffel

Gestart door FGG, 24-11-2006 21:53:26

Vorige topic - Volgende topic

FGG

3 mei gaat de V voor een paar dagen naar Kleinjan. Eerste verdachte is lucht in het brandstofsysteem. Meerdere dagen omdat het startprobleem zich alleen voordoet als de auto langere tijd stil heeft gestaan en ze moeten wel de situatie kunnen simuleren.

Ben benieuwd. Zou vor de verandering wel een keer leuk zijn als het probleem wordt opgelost met een rubber ringetje of een slangetje van 50 cent. :-\

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

GeertG

Citaat van: FGG op 30-03-2012 12:59:12
3 mei gaat de V voor een paar dagen naar Kleinjan. Eerste verdachte is lucht in het brandstofsysteem. Meerdere dagen omdat het startprobleem zich alleen voordoet als de auto langere tijd stil heeft gestaan en ze moeten wel de situatie kunnen simuleren.

Ben benieuwd. Zou vor de verandering wel een keer leuk zijn als het probleem wordt opgelost met een rubber ringetje of een slangetje van 50 cent. :-\

En 4 dagen van 10 uren a €xx.xx  testen en zoeken.......... :eusa_shifty:

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

)()()sT

FGG

Citaat van: )()()sT op 30-03-2012 13:37:58
Wanneer ga je naar Urk?

Als dit niet helpt. Je moet ze wel de kans geven natuurlijk. Ze hebben nog niet naar dit probleem gekeken. Destijds stond de pomp enorm van tijd af, hersteld, krukaspoelie aan diggelen, hersteld. Nu het startprobleem. Ze verdenken lucht, dus ze gaan geloof ik doorzichtige slangen monteren en op de aanwezigheid van lucht controleren. Ik zie 't wel.

fredtref

Citaat van: FGG op 30-03-2012 12:59:12

Florian, ik was benieuwd of je tdi nog bij Kleinjan geweest is en belangrijker of de problemen zijn opgelost?

)()()sT

Daar was ik inderdaad ook wel benieuwd naar... ;)

FGG

Gisteren bericht gehad van onze rechtsbijstand: we krijgen toch nog een fiks deel vergoed. :eusa_dance:

V.w.b. Kleinjan: die afspraak heb ik moeten annuleren, kwam slecht uit. Nog geen nieuwe gemaakt. Overigens start en loopt de V op 't moment goed. Ik wil even de ontwikkelingen op m'n werk afwachten, op dit moment heb ik een auto vd zaak, even kijken of dat zo blijft.

henry classic v70

Da's mooi Florian, heeft even geduurd misschien maar toch wel lekker :D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Ah, daar ben je weer  :)

Fijn dat je een groot deel van de schade vergoed krijgt, Florian!

FGG

Citaat van: henry classic v70 op 12-06-2012 23:16:59
Da's mooi Florian, heeft even geduurd misschien maar toch wel lekker :D

Aanrijding was in februari, dus een maandje of 4.

Citaat van: elianmars op 12-06-2012 23:17:33

Tja, maar niet voor lang...

Fijn dat je een groot deel van de schade vergoed krijgt, Florian!

Idd, lang gewacht, stille hoop gekoesterd en niet onterecht blijkt.

UserID6342

Fijn dat je toch een gedeelte vergoed krijgt Florian, heeft misschien even geduurd maar is wel lekker natuurlijk.

Marc O.

Citaat van: FGG op 12-06-2012 23:23:52

Huh? Ga je afscheid nemen van de V70?
...The Nile isn't just a river in Africa...

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

FGG

Citaat van: Marc O. op 13-06-2012 08:07:27

Huh? Ga je afscheid nemen van de V70?

Citaat van: henry classic v70 op 13-06-2012 08:10:24

Hoezo :eusa_think:

Neuh, dat niet. Op dit moment heb ik gewoon erg weinig tijd om het Forum in de gaten te houden. Drukte op het werk vooral. Mijn manager zit langdurig ziek thuis, dus een groot deel van zijn werk ligt nu bij mij. Daardoor ben ik nu ook in een auto van de zaak gaan rijden, dus het aantal km's op de V neemt wat minder hard toe. Mocht die auto vd zaak permanent worden dan gaat er wél iets veranderen in mijn wagenpark, ik heb daar twee ideeën voor in m'n kop zitten.

FGG

Zo, maandag gaat de V naar de garage: nieuwe brandstofpompriem (zit er al weer ruim 80k op) en nieuwe spanrollen. Tevens wordt de pomp dan opnieuw afgesteld. Daarnaast controle op lucht in de leiding.