schrik niet!!!

Gestart door onnaj, 25-11-2006 13:53:55

Vorige topic - Volgende topic

onnaj

Ondanks dat ik mijn uiterst trouwe S70 TDI nu 2/3 jaar heb, heb ik hem op marktplaats gezet.

De reden hiervan is dat ik op zeer korte termijn op mezelf ga wonen. Ik woon dan dichter bij het werk én ik wil mijn vaste lasten zo laag mogelijk houden.

De S70 TDI is kwa vaste lasten vrij prijzig, dus vandaar. Vraag me niet wat ik wél wil kopen want da weet ik echt nog niet. Ik heb hem ook nie voor heel goedkoop erop staan maar de auto is dan ook tiptop in orde. Het scheelt dat ik er ook niet vanaf hoef natuurlijk.

hier de link natuurlijk ffkes http://auto.marktplaats.nl/volvo/62320230-zwarte-volvo-s70-tdi-97-incl-15-alu-velgen.html?return=eJwFwcEJwCAMAMBdHMDYRz9xmkAFRaMhSQtSunvvCA98G6ZseCYMvHN1FwR4ivYlZUYm7S6DyC3OAbcVpYvbBN5RqoT8%2FRn2GBc%3D&df=1

En tegelijk bij t plaatsen van deze link rijzen de twijfels om t wel te doen...

Vertigo

Citaat van: onnaj op 25-11-2006 13:53:55
De reden hiervan is dat ik op zeer korte termijn op mezelf ga wonen. Ik woon dan dichter bij het werk én ik wil mijn vaste lasten zo laag mogelijk houden.

De S70 TDI is kwa vaste lasten vrij prijzig, dus vandaar.

Kwa vaste lasten is hij misschien wel duur, maar de totale lasten (variabel en vast) zijn met zo'n TDI niet eens zo gek hoog. Ook niet als je dichter bij je werk woont.

Met 1000km/mnd was ik met mijn Renault 21 :-X even veel per maand kwijt (wegenbelasting, verzekering, brandstof) als met de 850 op LPG, ondanks de hogere vaste lasten.

Ik zou het niet doen dus. Woon ook op mezelf, en de totale autolasten zijn gedaald sinds dat ik een 850 op LPG heb, ondanks dat de vaste lasten daardoor zijn gestegen

Esveldt

Ja heel jammer allemaal!

Doe eens wat aan die link man! 23 inch scherm is nog niet groot genoeg

elianmars

Citaat van: onnaj op 25-11-2006 13:53:55
Ondanks dat ik mijn uiterst trouwe S70 TDI nu 2/3 jaar heb, heb ik hem op marktplaats gezet.

De S70 TDI is kwa vaste lasten vrij prijzig, dus vandaar. Vraag me niet wat ik wél wil kopen want da weet ik echt nog niet. Ik heb hem ook nie voor heel goedkoop erop staan maar de auto is dan ook tiptop in orde. Het scheelt dat ik er ook niet vanaf hoef natuurlijk.

hier de link natuurlijk ffkes KLIK

En tegelijk bij t plaatsen van deze link rijzen de twijfels om t wel te doen...

Zo is 't iets overzichtelijker  ;)

Jammer dat je 'm weg wilt doen, trouwens!  :-\

oldostofjas

Kun je de achterportierspeakers er niet uit halen? Dan heb je alvast wat verkocht...  :eusa_whistle:
There is no place like 127.0.0.1

Fritzie

.....AUW!.........deze tijding is zwanger van een onvermijdelijk spijtgevoel op betrekkelijk korte termijn.....

You better think....

denkweb

Prijs ligt het niet aan, vindt het een nette prijs wanneer ook het onderhoud op peil is.
Wat betreft de verkoop; tja, ik hoop dat je er iets moois voor terugkoopt, maar daar zal dan wel een paar eurie's bij moeten! ;)

Raf

Citaat van: Claudia op 25-11-2006 13:58:58
NIET DOEN!

Wel Claudia, hier heb mooi en duidelijk samengevat hoe ook ik er over denk! :)

Raf
De gustibus non disputandum est!

Barry_C70

I hope you know what you're doing, I don't doubt that you've given this a lot of thought already, but man, I just hope you don't regret this later.

Good luck with the sale!

S. Brouwer

hele pc loopt vast op die plaatjes  :eusa_wall:

Ben

Citaat van: S. Brouwer op 25-11-2006 20:52:01
hele pc loopt vast op die plaatjes  :eusa_wall:

En daarom die 60 bewegende barry's maar even weggehaald

denkweb

60? Volgens mij is hier onopzettelijk iets misgegaan?  :-\

onnaj

hmmm tis een moeilijk besluit vandaag weer super genoten van t ritje in mijn S70! En t rijdt heerlijk enige wat ik mis is de power onder de 2000 toeren, maar misschien ben ik wel gewoon verwend :P

onnaj

De kogel is 3/4 door de kerk...ik kan van een kameraad een Lancia Lybra 1.9 jtd overnemen, alles erop en eraan en 200.000 km gelopen. Blijft een heerlijk motor zo'n jtd! Vooral onder de 2000 toeren rijdt ie beter en maakt minder lawaai. Snelheid zal ik dan wel een boel inleveren want de S70 gaat als een speer!

Ik hoor iedereen al LANCIA?  :eusa_think: :eusa_naughty: :eusa_hand: ??? Maar bij klokje rond kwam de Lancia erg goed uit de test. Hij weegt 200 km minder en het verbruik, belasting en verzekering zijn ook iets minder.

To be continued......

JCviggen

Citaat van: onnaj op 06-12-2006 18:21:27
ik kan van een kameraad een Lancia Lybra 1.9 jtd overnemen

Succes ermee! Vind't een heel rare keuze en zou zelf nooit zoiets italiaans in huis halen maar hoop dat ie je zal meevallen.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"