als me vrouw een lachbui krijgt...

Gestart door dennis-d, 28-11-2006 19:45:26

Vorige topic - Volgende topic

dennis-d

Kom ik vanavond thuis....

Eerst ff op dit forum kijken, zit ik bij de link te kijken van vandaag, van denkweb die schade 850 ......

begint me vrouw een lachbui te krijgen .... :-\

dat kan 2 dingen betekenen.....optie 1...... gaat jullie niets aan  :P ;D

optie 2 .....serieuze "narigheid"

Het was optie 2 dus.........al lachend kijkend naar de foto van de T5 op de link bij definitieve no'go's begint ze wat te brabbelen..oh dan valt de onze nog mee  :eusa_doh:.....ik voel 'm al...
Eigenlijk wil ik direct naar de oprit rennen waar net sinds gister de 17 inch wielen onder zitten, alles spookt door mijn hoofd....stoeprand....velg kapot  etc etc...
Maar ik moet rustig over komen ....dus laat haar het verhaal al zenuwachtig lachend vertellen.  Wat maak ik me druk..." we hebben de 850  ÁL 10 dagen "  :-\

Maar madam heeft verblind door de zon een afzet bord niet gezien die in de lengte richting !! op de weg stond...( je weet wel zo'n aluminium afzet hek/bord  het met stalen poten waarachter kennelijk werk in uitvoering is) ze wilde vanaf een kruising linksaf, en zag doordat het bord in de lengte richting stond in combinatie met de laagstaande zon het hele bord over het hoofd, resultaat met 15 km per uur het bord met één klap op de stoep gelanceerd.
Ik denk dat school jeugd het bord een kwartslag heeft gedraaid  >:(

Schade valt echt super mee, als het met de niksan primera was gebeurd dan was definitief de bumper en koplamp in 2 stukken geweest, want de klap was volgens haar aanzienlijk.
Het lakwerk is wat van de bumper af, en het kunstof bovendeel heeft een tik gehad, maar is weer in originele vorm terug, wel zit er een dikke kras op.

Altijd als je ergens zuinig op bent gebeurd er zoiets... was met de vorige 850 ook al, na 2 weken een jongetje met z'n mamoet skelter er tegenaan.

maar goed....ik zal me verder niet druk maken om dit kleine voorval , er gebeuren ergere dingen.....maar met de vorige nissan waren we niet echt zuinig op, en daar gebeurd niets mee in 2 jaar en 60.000km  :eusa_think:

)()()sT

Hmmmm da's knap balen, vooral als je de auto ook nog eens net hebt!!!

In ieder geval voor de toekomst  :)

Freulig

Tja, hij is groter dan hij lijkt ! Misschien is ze dat niet gewend  ;D

Ik zit er aan te denken om de 4 hoeken van mijn auto met purschuim preventief te behandelen...

)()()sT

Citaat van: Misha op 28-11-2006 21:53:21
Tja, hij is groter dan hij lijkt ! Misschien is ze dat niet gewend  ;D

Ik zit er aan te denken om de 4 hoeken van mijn auto met purschuim preventief te behandelen...

Bij mijn ouders staat de auto onder een carport naast de garage...
Pa heeft de spits afgebeten met de 245;
Joostje erna met de 740 langs de muur;
Ma met de 850;

Erna heeft mijn pa idd. maar een hoekbeschermer van een hardschuim gefriekeld  ;D

pooh

Uit ervaring blijkt dat de eerste kras het meeste emotionele pijn veroorzaakt, alle andere krassen die nog volgen zijn minder erg ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

elianmars

Citaat van: dennis-d op 29-11-2006 18:31:43
op de vrouw of de auto ??? ;D

Op de vrouw, natuurlijk! Élke kras op een auto is heel erg!  :eusa_naughty:

Spin!

Lachbui niet...maar als ze met een lang gezicht thuiskomen en zeggen:

"Net een aanrijding gehad, daarom zijn we zo laat thuis..."

dan siebelt het toch dunnentjes tussen de hammetjes uit...en dan doodleuk reageren als ze je wit weg zien trekken: nee, eentje voor ons...zijn even uitgestapt!

:eusa_shifty:

www.vm-parts.nl

Philip850

mijn pa eerst in z'n xc90, rijdt achteruit bij een tankstation een betonnen paal omver met een doorsnede van minimaal een halve meter. Gelukkig voor hem stond die paal niet al te goed verankerd en met 2 nieuwe stangetjes was alles weer als nieuw!

groetjes Philip
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

855-Champagne

Citaat van: pooh op 29-11-2006 09:31:57
Uit ervaring blijkt dat de eerste kras het meeste emotionele pijn veroorzaakt, alle andere krassen die nog volgen zijn minder erg ;D

Ze kan het weten ze voelt al helemaal nx meer :P

kyro

toen we net een maand of 2 hier in cuijk woonden, hadden we ong
4 maanden een mondeo wagon td !!  en ik was er toch zuinig op :P
komt m,n vrouw op een middag thuis met de opmerking: "wist jij dat ze hier
in 't dorp allemaal nieuwe paaltjes in de grond aan't plaatsen zijn"
nee, zeg ik, is dat interessant dan ??
nou in zoverre, dat ze er eentje tegen onze
auto aan geknald hebben !! :evil: >:(
,n joekel van ,n schaaf, van zijkant achterbumper tot aan deur :'(
tja, met achteruit parkeren, paaltje van 90 cm over het hoofd gezien !!
en toen was de zuinigheid ook rap daarna verdwenen.
heb d,r wel gezegd, dat ik met zo,n auto dood ongelukkig was :-\ ;)
tijdje later passat tdi gekocht ;D

FRANQ

Citaat van: kyro op 20-02-2007 10:31:08

toen we net een maand of 2 hier in cuijk woonden, hadden we ong
4 maanden een mondeo wagon td !!...
...tijdje later passat tdi gekocht ;D

lekkerre vooruitgang  :eusa_silenced:
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

matRRR

ik vind anders dat je R nu het best bijzit, ford->VW->volvo, het gaat er de laatste tijd dus wel op vooruit ;D
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software