Volvo 850 "winter in holland" meeting 27 december

Gestart door -D©©©L-, 11-12-2006 22:51:15

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Ik zie het meer als een alternatief voor de mensen die een wat minder massale meeting prefereren. Lijkt me een goed alternatief! Nu maar hopen dat het een beetje wil winteren tegen die tijd  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

RonnieDuck

Tja, beetje mixed feelings!

Idd een rare actie,.. tenslotte zijn we allemaal volvo rijders,..wat maakt het uit.

Aan de andere kant, ik denk niet dat het door de andere volvo's komt, maar eerder door het niet branden van de kerstboom. Als deze had gebrand, dan weet ik zeker dat we gewoon met z'n allen in IJselstein hadden gestaan,..wie weet volgend jaar weer! Hij heeft vaker een jaartje niet gebrand!

Maar goed,... als alle gezellige mensen hierheen gaan,..tja waarom ik dan niet.

Ik denk er even over na! (lees zet mij er maar bij)!

Mvg Ronald

VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Clapton

Lijkt me een leuk plan, ik kom in principe ook, als dat mag tenminste, als dan later blijkt dat er nog een andere meeting is ga ik daar gewoon ook naar toe...  :azn: :angel:

Gmid

Citaat van: M a r c op 12-12-2006 09:49:47
Ik zie het meer als een alternatief voor de mensen die een wat minder massale meeting prefereren. Lijkt me een goed alternatief! Nu maar hopen dat het een beetje wil winteren tegen die tijd  :)

Kijk, Marc legt in één zin uit waarvoor deze meeting is.

Dit is niet om tegen schenen te schoppen, of om perse dwars te zijn. Het bleek gewoon dat een grote groep meer behoefte had een kleiner, maar gezellige, 85x70 meeting, dan aan een enorme volvo meeting. De mensen die naar deze winter in holland komen, hadden waarschijnlijk toch niet naar de 'kerstboom' meeting gegaan.
Volvo C30 '12

-D©©©L-

"Winter in Holland !", dat wil ik niet missen
------------------------------------------
DCCCL
pwassink
Gmid
Joris_Scholte (misschien)
Rudy-M
jberg
ieV70
mehn
OMD (waarschijnlijk)
M a r c
RonnieDuck
Clapton

Liquid Force (00)

dan wat het niet meer dan netjes geweest als het of op een andere datum georganiseerd zou worden, dan wel dat er even contact met de organisatie van de eindejaarsmeeting.
S60 2.5T AWD Momentum Inscription Toscane iPod

Ben

laat maar LqF, als ons plannetje lukt .................. is dat veel leuker dan een truckerscafé :D

mehn

Ik zie het probleem niet. De reden van deze meeting staat in de eerste regel van de eerste post.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ben

Het enige 'probleem' is dat mensen nu moeten gaan kiezen.

Laserblue

en als ik iets niet kan :eusa_think:

ik had het logischer gevonden als het een andere dag was geweest ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

mehn

Citaat van: Ben XC70 op 12-12-2006 11:29:04

Daar geloof ik niets van. Ik denk dat jij een van de weinigen bent Ben ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Gmid

Mensen hoeven niet te kiezen. Wat nu al vier keer genoemd is, is dat deze meeting is voor mensen die niet naar die andere meeting komen omdat het te groot wordt. De mensen die de kerstboom meeting wel prefereren, zullen echt niet all-the-way up naar zwollen komen.

Maar ik moet lqf wel gelijk geven dat even een mailtje wel op z'n plaats geweest zou zijn.
Volvo C30 '12

-D©©©L-

Het is niet dezelfde doelgroep, dat moge nu toch wel duidelijk zijn.
Roepen dat een ander het niet goed doet en dat "men" het anders zou moeten doen was mij te makkelijk.

Ik heb daarom de spreekwoordelijke "eland bij het gewei gevat" en voor de "afhakers" van de mega-meeting een kleinschalig(er) alternatief neergezet. Dat daar behoefte aan is, is (gezien de diverse forum posts) toch echt geen verassing. Een wat aanzuigende werking is onvermijdelijk. Gezien de "massa" van de mega-meeting lijkt dit niet significant, ik snap de angst dan ook niet.

ief

Citaat van: Ben XC70 op 12-12-2006 11:29:04
Moeten is dwang.....persoonlijk lijkt me het hebben van een keuze juist heel prettig.
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

OMD

Ik kom voor de gezelligheid, niet om een andere meeting te negeren.

Al die drukte, mensen die ik niet ken, neuh dan vind ik dit wat prettiger  :eusa_clap: