verrassing ... 850!

Gestart door Elgar, 21-12-2006 09:48:53

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Voor deze kmstand is dat inderdaad verdacht goedkoop ja. :D

Elgar

Nou het is gelukt hoor!

Het is een olijfgroene T5R geworden uit 95  :eusa_clap:

Foto's volgen  :angel:

Vulk

Mooi. :) Veel plezier ermee.

MUKKES

Elgar

Hij is bijzonder woest :) Met alle opties :) en heel veel leer :) en ECC :) en CC :) en een electrisch schuif kanteldak :) en :) en :) en :) en :) en .... :)  Dat is echt heel anders dan een Swift :)

Het enige naddel is dat ik met de swift nog het fatsoen had om netjes rechts, achter de rest van het verkeer, voor het stoplicht te wachten. Nu ga ik al automatisch op de linkerbaan staan, alwaar ik uiteraard enorm in de verleiding ben om net even iets meer gas te geven dan die slakkende auto rechts van me  ;D (elke andere auto is nu slakkend)

Ik heb mezelf al meerdere malen betrapt op de uitspraak "Rot op, ik heb een T5R!"  :evil:

Oh ja, in het verlengde van mijn brandstofverbruik-vraagstuk; Hij deed op de snelweg met 120 op de cruisecontrol 1:12, en in de stad (bij rustig rijgerdag) 1:6,5 (en bij woest gedrag 3:1 ongeveer ;D ) dus ik kan niet anders concluderen dat jullie mij correct geinformeerd hebben. Waarvoor dank ende hulde  :)

Er schoot mij net te binnen dat iemand mij ooit lang geleden vertelde dat een T5 actieve vering heeft. Is dat ook echt zo, of is dat een fabeltje?

Anyhow, ik ga me nu maar even fatsoenlijk voorstellen in het daarvoor bestemde topic, nu ik ook bij de club hoor :)

Elgar

Dag mensen! Mijn naam is Elgar (zoals jullie links kunnen zien), en na zorgvuldig beraad met mijzelf en de mening van diversen forummers, - verrassing ... 850! - ben ik overgegaan tot de aanschaf van een olijfgroene Volvo 850 T5R uit 1995 met 0,000292 terrameter op de teller. Netjes dealer onderhouden (volgens de stempels in het boekje) tot 250.000 km. Foto's volgen.

Mijn eerste auto was een Toyota Celica uit 1987, daarna korte tijd in een Kadett GSI gereden (ja ik weet het) voordat ik via de CRX in de Swift 1.0 terecht kwam, die ik dus gister ingeruild heb voor mijn nieuwe 'king of the road-omhulsel'  ;D

Daarnaast rijd ik ook op een Suzuki GSX-R750 SRAD. Eigenlijk heb ik die nu nergens meer voor nodig. Voorheen zei ik altijd; ik heb de swift om van A naar B te komen en de motor om hard te gaan, maar dat gaat nu niet helemaal meer op geloof ik. :angel: Bovendien verbruikt mijn auto nu weer meer dan mijn motor...

Aldus een korte introductie. Ik hoop dat jullie mij net zo in jullie armen sluiten als ik en mijn vriendin dat met ons nieuwe donkergroene monster hebben gedaan!

Met de allermeest vriendelijke groeten!
Elgar

Zippo

Citaat van: Elgar op 30-12-2006 19:12:26
Ik hoop dat jullie mij net zo in jullie armen sluiten als ik en mijn vriendin dat met ons nieuwe donkergroene monster hebben gedaan!

:eusa_doh: ;D

Welkom

)()()sT

Uhhm....   F  O  T  O  '  S  S  S  S  S  !  !  !

En welkom natuurlijk :)

John R

Welkom bij de club, mooie kleur trouwens. :eusa_dance:

buckser

MarcoV

Welkom bij het forum en ik hoop dat je veel plezier gaat beleven met je aanwinst!
Alleen zijn wij hier nogal gek op FOTO'S ;D ;D

MarcoV

M a r c

Hoe oud ben je dan? In mijn beleving is "Thedoctor" namelijk de jongste T-5R eigenaar.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mehn

Ik denk dat ie "nieuwste" bedoelt ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Walvo

Al met al een geweldige keuze. Hoop er ook nog eens een te rijden.
Uiteraard welkom op het forum.
2.3 T5 estate '94 (kleur 412)

breakman

proficiat met je aankoop !! blijven colllectoritems die wagens !!

veel rijplezier en welkom op het forum !