Nieuwe baas Olive green T-5R

Gestart door michiel, 21-12-2006 11:11:46

Vorige topic - Volgende topic

michiel

Nou, aangezien ik moest beloven aan Rremko dat ik me ook zou aanmelden op het forum na aankoop van zijn Olive Green T5-R, en ook omdat ik flink wat voorbereidingen  heb gelezen op het forum alvorens een goeie uit te kiezen, maak ik me maar eens even bekend.
Kenmerken:
Michiel,
38,
1,90 m,
schoenmaat 42/43,
vriendin,
2 dochters + nog 1 ongeboren vrucht (moet maar eens een jongen worden),
roken,
drinken,
minimaal 38% 98 RON in mijn bloed,
voorheen groot voorstander van achterwielaandrijving icm een Reihen Sechscylinder,
Honda XR 600 Supermoto,
nu voor het eerst een auto die stuurt & aandrijft met hetzelfde stel wielen (kunnen  die achterwielen dan niet gewoon weg? ???),
omdat de Polo van de zaak nog wel 2 kinderen + papa + mama + witte herder kan slikken maar 3 kinderen (waarvan 1 in MaxiCosi) + papa + mama + witte herder + kinderwagen geheid voor constipatie gaat zorgen,
en ook omdat je in een 3 cylinder Polo diesel slechts dan adrenaline kan opwekken als je een ongeluk krijgt of al rijdend aan intimiteiten gaat doen:
Olive Green Pearl T5-R station van Rremko overgenomen die nu gaat patsen in een LBP V70R AWD. Ff wennen (altijd gezworen dat ik geen Volvo zou gaan rijden) maar  ondertussen al zover dat ik, telkens als ik er in klim, visioenen en droombeelden krijg van verre reizen op hoge snelheid.
Zodra de creditcard van de kunstmatige beademing af is wordt ie weer ingezet bij Rica en ET (chips, remmen en zo, bekend verhaal ondertussen waarschijnlijk).
Tot die tijd: gewoon rijden!
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Gmid

Gaaf hoor!!!

Natuurlijk hebben we jouw auto wel ns op foto gezien, maar toch zijn we verplicht erom te vragen: Foto's graag.  ;D ;D
Volvo C30 '12

michiel

Komt zodra ik doorheb hoe ik die @#$%*& digitale camera op de %$#@*& laptop moet aansluiten. Ik weet ook wel dat een blinde dat nog kan met 1 hand op zijn rug maar ik heb geen (zin om) tijd (vrij te maken) om dit uit te vinden. Kerstvakantie biedt misschien de vereiste verveling om er wel zin in te krijgen.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Clapton

Gefeliciteerd met de aankoop , men zegt wel eens, verstand komt met de jaren,  :eusa_whistle: maar gezien je leeftijd is er nog wel enige hoop voor je, ik wens je veel veilige en snelle Volvo kilometers toe.  ;D ;D

Turbobiker

Welkom Michiel.

En je had natuurlijk kunnen weten dat er om foto's gevraagd zou gaan worden ::)

Veel plezier met je nieuwe mobiel.
De Tussenpaus

V70R AWD

Heee Michiel,

Welkom hier, ik hoop dat je nog vele veilige km's in mijn voormalige bolide mag maken.

Voor de liefhebbers

Leuk dat je op het forum bent

Greetz Remko :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Domaso

Welkom op het forum Michiel. Veel plezier van je roffel.

Misschien een goed idee voor iedereen die zijn roffel verkoopt: alleen verkoop als de nieuwe eigenaar (schriftelijk) belooft zich aan te melden op het forum.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

V70R AWD

Citaat van: domaso op 21-12-2006 15:40:48
Welkom op het forum Michiel. Veel plezier van je roffel.

Misschien een goed idee voor iedereen die zijn roffel verkoopt: alleen verkoop als de nieuwe eigenaar (schriftelijk) belooft zich aan te melden op het forum.

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Is precies wat ik heb gezegd ;D ;D

duikertjuhhh

welkom hier en veel plezier met je aanschaf
veni vidi foetsie, aldus Julius Ceasar bij een klein Gallisch dorpje (vrije vert. ik kwam, ik zag en ik was zeer snel pleite)

michiel

Schriftelijk? Waar is dat nou weer voor nodig? Mondelinge afspraken worden toch ook gewoon nagekomen?  Zoals hierbij is te zien.

haRtV70R

Leuke intro!! :eusa_clap: ;D ;D ;D  Mis alleen nog de cupmaat van je vrouw.. :P

Ook leuk bakkie!!

Gr Huib ;)
[move][/move]

M a r c

Nieuw topic "Wat zijn de cupmaten van je vrouw?"

;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

haRtV70R

Citaat van: M a r c op 21-12-2006 16:51:46
Nieuw topic "Wat zijn de cupmaten van je vrouw?"

;D

Krijg je een topic met alleen het abc... ;D
[move][/move]

V70R AWD

Citaat van: michiel op 21-12-2006 16:28:02
Schriftelijk? Waar is dat nou weer voor nodig? Mondelinge afspraken worden toch ook gewoon nagekomen?  Zoals hierbij is te zien.

gelukkig maar, kan ik hem toch nog een beetje volgen :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Niek

Mooie auto, welkom op t forum!
Leuke intro ook idd.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70