goedkope 850 op marktplaats

Gestart door arjen, 14-04-2003 22:09:17

Vorige topic - Volgende topic

arjen

Heb op marktplaats een zeegroene 2.5i 20v estate met maar 98000 op de teller zien staan voor onder de 7000 euro... is dit reëel of pure marktvervuiling(of klopt de tellerstand niet)
Heb net zelf 8 mille uitgegeven voor de mijne uit het zelfde jaar,maar met bijna twee ton meer op de teller, vandaar de vertwijfeling... ???

Reitse

arjen

't is zo wordt gezegd een nette sportieve gezinsauto... enfin als ie echt goed is kan iemand er z'n voordeel mee doen.. ;)

Boom

heb jij er dan ook misschien niet een beetje veel voor betaald?
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

FelixB

Kan niets raars aan deze 850 ontdekken...
Behalve inderdaad 98.000 km in 9 jaar, wat weinig.
En kilometerstand is wel opvallend net onder 100.000.
855R & C70 T5 cabrio automaat

KIM

Teveel betalen voor een 850 is toch wel relatief...
Ik betaalde voor mijne 6000, maar met 350.000 op de klok.
Het belangrijkste is dat je zelf tevreden bent over je aankoop, dan heb je niet teveel betaald. Deze 850 is erg goedkoop. Ik vertrouw de kilometerstand in ieder geval voor geen cent.....

Joris_Scholte

Ik heb mijn 850 (wel tweeëneenhalf jaar geleden) gekocht met nog geen 98000 km's op de teller. Was van een oud baasje geweest, zei men. Daar zag de auto ook wel naar uit, en nog als bonus een paar sigarenpeuken achter de asbak (gatver.....).
Ook bij deze auto zou het dus kunnen.....

arjen

Heb niet teveel betaald vind ik. Er waren allerlei belangrijke reparaties verricht(nieuwe automaat, distributieriem, startmotor, remmen en schijven, nieuwe banden etc, etc. Het gaat inderdaad om het gevoel dat je d'r bij hebt.  Heb daarnaast ook nog uitvoerig vergelijkend onderzoek gedaan en kwam steeds zo tussen de 7500 en 9000 uit... Maarja het blijft een vreemde markt...

ex_beamerman

ik heb de mijne na lang handelen en afdingen voor 2750pleuro's gekocht en vond dat wel heel goedkoop,
maar.......moest wel een grote beurt nw remmen voor en de koppeling is nog niet weer in orde ::).
achteraf had ik mischien wel die tweeduizend meer moeten geven voor een beetje jongere (en hopelijk betere),ik heb namelijk nu al meer dan 1000 euro uitgegeven aan reparaties.
groet jhonn

Remy_W.

2500 heb'k er voor neer geteld...

moest alleen kleine beurt (280 euro), en moet de 8ste maand voor de keuring... komt ie makkelijk door :)

minpuntjes -> koppeling is niet helemaal zuiver, maar is zeker geen prioriteit, en de achterbumper en voorbumper mist wat verf. Oowja, en 1 deukje in me 2 achterdeurtjes. bumpers + uitdeuken en spuiten zou me 850 euro kosten.

Op dit moment is bij mij "goedkoop" nog geen duurkoop geworden :D maar 'k verwacht ook niet dat dat gebeurt

af - *klop klop* ;D
Talkin' bout adrenaline!

Christiaan

Ik denk dat je er wel rekening mee moet houden dat een estate vaak vele duizenden euro's duurder is dan een sedan.
Heb nu zelf een estate van '95 gekocht bij een Volvo dealer met 3 ton op de klok. De auto is in onberispelijke staat en heeft de opties die ik hebben wilde.
Prijs: 8750,- euro.
Duur is als je vindt dat je teveel hebt betaald!

denkweb

Gemaild: geen Nationale Auto Pas, geen garantie, geen proefrit. Lekker laten staan dus.

Joris_Scholte

Citaat van: denkweb op 15-04-2003 09:13:51
Gemaild: geen Nationale Auto Pas, geen garantie, geen proefrit. Lekker laten staan dus.

Dachtetwelja

fraggle

Hmm, 98000 KM en zo weinig geld? Ik vertrouw dat niet, het is net zoals je zegt, benzine estates, minimaal 2 ton gelopen voor 7000 euro.

Aan de andere kant, ik heb liever een ervaren auto ;-)

Jan

Reitse

Citaat van: denkweb op 15-04-2003 09:13:51

Nogal ja... Zou die geen motorblok meer hebben soms... ;)