Welke flens?

Gestart door Mik, 18-08-2003 15:50:14

Vorige topic - Volgende topic

L1on

Hallo weet een van jullie of deze downpipe op een C70 1998 16T gaat passen (Rechte flens??)

L1on

Citaat van: koen.s op 03-06-2012 20:49:01
Als je het type blok met gaskabel heb wel, deze heb een 16T met rechte flens.

Hmm, ik heb geen idee wat die gaskabel ermee van doen heeft, moet ik ergens naar kijken?

Johann

Die pijp is voor rechte flens ja. Gaskabel kijken is heel makkelijk. Als je voor de auto staat zou rechts van de kop van de motor een gaskabel rechts naar de inlaat moeten zien lopen. Gasklep zit onder een zwarte kunststof kap.
Zie je rechts aan de inlaat alleen maar een rubberen slang uit inlaat komen en verder geen kabel dan is het een nieuwer type motor met elektronische gasklep welke onder de inlaat hangt.

L1on

Citaat van: Johann op 04-06-2012 09:55:56
Die pijp is voor rechte flens ja. Gaskabel kijken is heel makkelijk. Als je voor de auto staat zou rechts van de kop van de motor een gaskabel rechts naar de inlaat moeten zien lopen. Gasklep zit onder een zwarte kunststof kap.
Zie je rechts aan de inlaat alleen maar een rubberen slang uit inlaat komen en verder geen kabel dan is het een nieuwer type motor met elektronische gasklep welke onder de inlaat hangt.

Ik zie de gaskabel duidelijk lopen, dus ik heb het oudere type, zonder de sensoren. Bedankt voor de snelle antwoorden!