tempratuur op drie uur

Gestart door t5karel, 29-12-2006 19:28:01

Vorige topic - Volgende topic

t5karel

Broeders ;).De temp van m,n t5 staat altijd op 3 uur,nou heb ik een t5-r gekocht en die temp loopt op van 3 naar 2 uur,is dit normaal of zorgelijk?Op de t5 heb ik geen airco,op de t5-r wel heeft dit mischien invloed op de schommelingen van de temp,minder koeling ofzo? ???.Alvast thx Karel.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

animalT5R

thermostaat vervangen misschien,kan wezen dat die slecht is.
Heb hier op het forum gelezen dat het een 15 min werk is.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

t5karel

Citaat van: animal op 29-12-2006 19:30:49
thermostaat vervangen misschien,kan wezen dat die slecht is.
Heb hier op het forum gelezen dat het een 15 min werk is.
Ik had het ook al eens gelezen,kosten een drol trouwens die dingen.Ik hoop dat het probleem dan over is .ben altijd huiverig voor een te hete motor ::).
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

jan-willem

Ik heb dit ook aan de hand gehad en na het vervangen van de thermostaat probleem opgelost en meter blijft weer op 3 uur staan.

Jan-Willem

t5karel

Citaat van: jan-willem op 29-12-2006 19:37:56
Ik heb dit ook aan de hand gehad en na het vervangen van de thermostaat probleem opgelost en meter blijft weer op 3 uur staan.

Jan-Willem
Bedankt,dan ben ik daar rustig op :).ff zo,n ding bestellen.

)()()sT

Karel, heb je al wat foto's gepost hier van je nieuwe aanwinst?

Heb je toen niet bij de proefrit al gezien dat de meter erg hoog stond vroeg ik me ff af...

Ik DENK dat na vervangen van thermostaat de meter wel weer goed zal staan... Misschien zat er ook nog lucht in het systeem ofzo, en wordt je radiator geheel warm?

Suc6

ief

Zeker weten de thermostaat, en dan wordt ook je kacheltje weer snel warm. ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...