Project "Auto van de vrouw" (oude Project Sharon thread)

Gestart door Barry_C70, 30-12-2006 20:55:59

Vorige topic - Volgende topic

S. Brouwer

Moet zeggen dat ik het eerst niks vond, maar als je het zo in het donker ziet, ziet het er erg goed uit...

MarcoV

Vrees dat je ze wel moet dimmen anders  zal het niet goed gevonden worden :police:

MarcoV ;)

Vertigo

Citaat van: MarcoV op 04-06-2008 20:29:04
Vrees dat je ze wel moet dimmen anders  zal het niet goed gevonden worden :police:

MarcoV ;)

Die dingen die audi monteert zijn minstens net zo fel hoor... ;)

Hans Duiven

Veel plezier met je Audi C70

Ik vind het niet staan.

Hans

Barry_C70

Citaat van: Hans Duiven op 04-06-2008 21:29:48

Ik vind het niet staan.

Hans

jammer voor je dan hans ;)

BenC70ES

Ik vind het wel cool staan hoor!  8)  zou alleen de koplampranden zwart maken en de pinkers ook door zwarte heldere vervangen.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

nickk.

Citaat van: Barry_C70 op 04-06-2008 22:42:34
Citaat van: Hans Duiven op 04-06-2008 21:29:48

Ik vind het niet staan.

Hans

jammer voor je dan hans ;)

Hahaha, mooi ;D

Ik denk dat ik het wel mooi vind, ben er nog niet helemaal over uit. Maar wat ben zegt, dat zou ik ook doen!

jberg

ik heb nog wel een styling-ideetje voor je,

waarom trek je de grille niet door naar beneden de bumper in

:)

face.flava

Citaat van: jberg op 06-06-2008 09:36:30

waarom trek je de grille niet door naar beneden de bumper in

Niet interessant........  :eusa_hand:

Vertigo

Waarom trek je de grille niet door naar beneden de bumper in

Hierom:

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Emiel

Barry_C70

Citaat van: Vertigo op 06-06-2008 22:21:23

Hierom:
http://img186.imageshack.us/img186/2299/imgp0640rm2fu5.jpg

Once again, the whole imitation thing doesn't phase me. It simply shows your lack of creativity, closed mindedness and conservatism. Similarly to the whole 19" imitation pegasus rims, I don't perceive this as imitation Audi, certainly the idea came from there because I saw them, liked them, I wanted something similar, but I believe I recreated it and made it my own. The front grill idea is just stupid and I find it rather insulting to be frank. Your picture (and jbergs idea) is about as creative as it gets coming from someone who puts an R bumper on his '92 LPG powered GLT or T5 rims on a 10 valve... is that imitation or just plain wanna be? Because at least my car is recognized as a modified Volvo and not a wanna be R.

At the end of the day, its guys like you who would see my car at a meeting and not even have the balls to tell me in person that you liked it or not. Shame. And the fact that you think I should make my car look MORE like a MODERN Audi model which are 10 years younger than my car and which look good and very cool with the new LED lights (read R8 supercar) makes me realize that you're just talking outa your rear ends.

Vertigo

Citaat van: Barry_C70 op 07-06-2008 05:48:08
Citaat van: Vertigo op 06-06-2008 22:21:23

Hierom:
http://img186.imageshack.us/img186/2299/imgp0640rm2fu5.jpg

Once again, the whole imitation thing doesn't phase me. It simply shows your lack of creativity, closed mindedness and conservatism. Similarly to the whole 19" imitation pegasus rims, I don't perceive this as imitation Audi, certainly the idea came from there because I saw them, liked them, I wanted something similar, but I believe I recreated it and made it my own. The front grill idea is just stupid and I find it rather insulting to be frank. Your picture (and jbergs idea) is about as creative as it gets coming from someone who puts an R bumper on his '92 LPG powered GLT or T5 rims on a 10 valve... is that imitation or just plain wanna be? Because at least my car is recognized as a modified Volvo and not a wanna be R.

At the end of the day, its guys like you who would see my car at a meeting and not even have the balls to tell me in person that you liked it or not. Shame. And the fact that you think I should make my car look MORE like a MODERN Audi model which are 10 years younger than my car and which look good and very cool with the new LED lights (read R8 supercar) makes me realize that you're just talking outa your rear ends.

Wow Barry... op de teentjes getrapt?

Die fotobewerking geeft juist aan waarom he jbergs (volgens mij niet serieus bedoelde) voorstel juist niet moet doorvoeren.
jberg vraagt "waarom niet", ik antwoord "hierom:".
Ik vind dus duidelijk niet dat je je auto meer op een moderne audi moet laten lijken!

Anyway, ik heb al vaker aangegeven (ook persoonlijk op meetings) dat ik vind dat jij goed bezig bent met Sharon. De modificaties die jij doorvoert vind ik subtiel en de ideeen die jij hebt zijn anders dan anders. Een duidelijk voorbeeld van "thinking outside the (Volvo) box".
Wie komt er bijvoorbeeld met het idee om het volledige dak te vervangen door Carbon Fiber?
of LED verlichting aan de achterkant te maken?
Beide natuurlijk geinspireerd door BMW, maar dat maakt niet uit. Dat maakt jouw auto zeker niet tot een BMW, net zo min als die LED verlichting jouw auto niet tot een Audi maakt.

Ga vooral op dezelfde manier door met het verfraaien van Sharon. Het is en blijft dan een van de mooiste auto's van het forum.

Turbo-Geek

Citeeris about as creative as it gets coming from someone who puts an R bumper on his '92 LPG powered GLT or T5 rims on a 10 valve... is that imitation or just plain wanna be? Because at least my car is recognized as a modified Volvo and not a wanna be R.

Touche  :eusa_clap:
Couldn't agree more ....
Het is iedere keer hetzelfde liedje met die zielepieten die alles wat anders is direct veroordelen en ondertussen zelf 'de man' uithangen met complete R uitdossing en ondertussen bijv. een 10 kleppertje rijden al dan niet op gas.
Het mooie is dat als bepaalde mensen hier op het forum roepen dat het 'mooi' is dan vinden diezelfde mensen dat het 'wel iets heeft', ja mensen zonder een eigen mening en dus gewoon kuddevolk.

Barry, jammer dat ik er verleden week niet bij was. Hoop op de meeting je een keer te ontmoeten om alles in het echt te aanschouwen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------