poetsmiddel

Gestart door reginald, 31-12-2006 18:07:06

Vorige topic - Volgende topic

matRRR

ben zelf erg tevreden over meguiars, aanvankelijk ook allerlei rommel gebruikt dat thuis nog stond, waaronder turtle wax en valma...
vooral de nxt tech wax is superspul, je krijgt een prachtige. diepe glans in de lak, bovendien verwijdert het ook nog eens fijne krasjes...
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

@®-

Citaat van: Roy V70R op 16-02-2007 22:48:06
Wij verkopen beide merken.
Je ziet wel verschil in aankoopgedrag, mensen die bekend zijn met Meguiar`s willen op een gegeven moment niets anders meer.
Er zijn wel bepaalde producten die wij van Meguiar`s niet in huis hebben, maar van Autoglym wel.
Dit komt voornamelijk door de prijs en kwaliteitsverhouding en natuurlijk onze eigen ervaring met het product.
@®-  die hierboven schrijft  dat Autoglym helemaal niets is, die heeft het dan waarschijnlijk een cm dik opgebracht, want het is verder gewoon een perfect product.
De hele lijn van Autoglym is gewoon goed, en wordt tevens veel gebruikt door autobedrijven en poetsbedrijven, en niet alleen om de prijs.
Er zijn ook steeds meer mensen die het aanschaffen voor kunstof kozijnen en caravans.
Voorbeeld: 5 liter blik kost €.50.00 .  :eusa_dance:

Nee ik had het gewoon dun aangebracht want het heeft toch geen zin om het dik te doen omdat je het toch uitpoetst.

t5karel

Zit ff bij te komen van het bewerken met Scratch X van Meguairs,zit nu het eten van 3 dagen geleden op te boeren ;D.Jee wat een werk om alle krasjes en rotzooi er af te krijgen MAAR........Super spul! ;D.Als sneeuw voor de zon zeg maar.straks ff uitpoetsen en dan in de wax met m .Alleen m,n rubbers zijn echt zo smerig niet te filmen dit,ik ga hier nog wel een paar uurtjes mee zoet zijn zo te zien >:(.Maar vanavond ,moe en voldaan kan ik terug kijken op een productive dag .
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Patrick R.

Rubbers die vies zijn kan je heel goed ontvetten met Dasty, das een ontvetter die te koop is bij Wibra! Ja, je leest het goed, Wibra...

Kost niets en is Heel Veel beter dan welk ander middel dan ook. Dan kan je met bv Trim detailer van Meguiar's (ja, ook ik ben fan!) ze weer voeden en laten glanzen. (glimmen is kitsch en niet mooi)

Met dat Dasty kan je ook heel goed de bumper en sierlijsten ontvetten om daarna Trim detailer aan te brengen, dan houdt het nog veel langer. Polytrol werkt ook goed trouwens, maar is (nog) wat lastiger om aan te komen.
Volvo 850 GLT 2,5l 20v automaat sedan, eind 1994

Daf 33 bj1967

Esveldt

Citaat van: t5karel op 19-02-2007 14:26:09
Zit ff bij te komen van het bewerken met Scratch X van Meguairs,zit nu het eten van 3 dagen geleden op te boeren ;D.Jee wat een werk om alle krasjes en rotzooi er af te krijgen MAAR........Super spul! ;D.Als sneeuw voor de zon zeg maar.straks ff uitpoetsen en dan in de wax met m .Alleen m,n rubbers zijn echt zo smerig niet te filmen dit,ik ga hier nog wel een paar uurtjes mee zoet zijn zo te zien >:(.Maar vanavond ,moe en voldaan kan ik terug kijken op een productive dag .

Heb je al een keer gekleid dan?

Dat moet je eens doen!

Oei, oei wat glad wordt het dan!

(gadver al die uitroeptekens!)

Patrick R.

yep, kleien is echt aan te raden aan een ieder die zijn auto echt schoon wil hebben !!!
Volvo 850 GLT 2,5l 20v automaat sedan, eind 1994

Daf 33 bj1967

HeinT5R

Citaat van: Patrick R. op 19-02-2007 15:03:44
yep, kleien is echt aan te raden aan een ieder die zijn auto echt schoon wil hebben !!!

Waar kun je die super klei kopen?
Ik heb al meerdere winkels afgezocht, telkens tevergeefs.

Esveldt

Meestal daar waar je ook Meguiars kan kopen.

animalT5R

Citaat van: HeinT5R op 19-02-2007 17:13:38

Hein,
Automat op de beverkoog in alkmaar[naast volvo dealer] heeft Meguiars,dus denk ik ook wel de klei,zo niet kunnen hun het zeker bestellen.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

t5karel

Sorry, maar wat moet ik me bij kleien voorstellen ::).Heb er nog nooit van gehoord.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

animalT5R

Citaat van: t5karel op 19-02-2007 18:04:58
Sorry, maar wat moet ik me bij kleien voorstellen ::).Heb er nog nooit van gehoord.

Lees het topic interieur/exterieur verzorging eens door,kom je het vast wel tegen  ;)
dit subboard dus
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

t5karel

HeinT5R

Citaat van: animal op 19-02-2007 17:41:56
Citaat van: HeinT5R op 19-02-2007 17:13:38

Hein,
Automat op de beverkoog in alkmaar[naast volvo dealer] heeft Meguiars,dus denk ik ook wel de klei,zo niet kunnen hun het zeker bestellen.

Het staat idd bij hun op de side,
bedankt.

SIPS Master

Citaat van: Patrick R. op 19-02-2007 14:54:22
Rubbers die vies zijn kan je heel goed ontvetten met Dasty, das een ontvetter die te koop is bij Wibra! Ja, je leest het goed, Wibra...

Kost niets en is Heel Veel beter dan welk ander middel dan ook. Dan kan je met bv Trim detailer van Meguiar's (ja, ook ik ben fan!) ze weer voeden en laten glanzen. (glimmen is kitsch en niet mooi)

Met dat Dasty kan je ook heel goed de bumper en sierlijsten ontvetten om daarna Trim detailer aan te brengen, dan houdt het nog veel langer. Polytrol werkt ook goed trouwens, maar is (nog) wat lastiger om aan te komen.

Dat Dasty is inderdaad geweldig spul, maakt zo'n beetje alles schoon en kost in vergelijk tot andere schoonmaakmiddelen niets.
Up the Irons!

DopdeDouwer

Citaat van: Gmid op 16-02-2007 22:41:28
Van Autoglym gebruik ik alleen bumpercare om de zwarte delen mooi egaal donker en niet glanzend te maken.

Verder voornamelijk Meguiars, en sinds kort P21s
Zijn de verschillende poetsmiddelen ook in combinatie met elkaar te gebruiken? Bijvoorbeeld wassen met met macguiers en waxen met P21s? Of werken de producten het beste in combinatie met elkaar? Is er van macguiers ook een puur poets iets, soort commandant zegmaar, om de een doffelaag weg te halen. Of kun je daar voor de combie NXT shampoo - quick clay detailer - NXT wax voor gebruiken?
Vierkant Rules