Leuke Filmpjes!!!

Gestart door Zippo, 26-03-2003 23:26:39

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

Heideroosjes zijn vetgoed!! :eusa_dance:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Taranis

Gooi je haar los! ;D ;D (niet meteen dichtklikken maar even blijven kijken ;) )

Humor met een Segway

Taranis

Citaat van: Snellebaksteen op 19-01-2008 02:24:30
Citaat van: Timmehh op 18-01-2008 23:52:26
Citaat van: why-not op 18-01-2008 23:45:38
Citaat van: joebar op 18-01-2008 23:23:48
kweet niet of jullie moderne motoren hebben gereden of rijden, maar als er een ferrari  of super geblazen 850 even laat zien wat ie kan staan jullie allemaal te kwijlen, en over motoren is het altijd negatief,...........
Die rijder is daar bekend, dus die kent de weg, en wil graag even laten zien wat ie met die R1 kan, je hoeft op zo'n motor maar te niezen, en je zit al 50 kmh hoger
en 95% van de ongevallen met die dingen gebeuren omdat andere weggebruikers ze niet zien...

Een ding staat vast, motorrijders die hun wilde jaren overleven zijn beslisst de veiligste autorijders, zien alles, anticiperen, en geven snellere rijders de ruimte

mee eens

mee eens

mee eens

Maar deze maakt het te bont.

Veel te veel ander verkeer en kruisingen en voetganger en fietsers.

+ nog 1...

haRtV70R

Citaat van: Taranis op 19-01-2008 13:32:03
Gooi je haar los! ;D ;D (niet meteen dichtklikken maar even blijven kijken ;) )

Het blijft verdacht stil er na......  :eusa_think:  :eusa_sick:
[move][/move]

Taranis

Citaat van: haRtV70R op 19-01-2008 22:57:56
Het blijft verdacht stil er na......  :eusa_think:  :eusa_sick:

Op het laatst zie je iemand aan de rechterkant van het beeld. Ik weet alleen niet of zij dat nou is of iemand anders.

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

EdenAli

Vertigo

Citaat van: T5turbo op 20-01-2008 09:01:50
Dit wel eens gezien?  :o
How cool!  :eusa_clap:

http://www.youtube.com/watch?v=AAtkoje4-eM&feature=related

Heb je dit al wel eens gezien dan? (ja ik weet het, dit is een repost)

Maar hij zou maar per ongeluk op het verkeerde knopje drukken en het linker voorportier dicht doen....

Dit is ook best wel snel, maar 't blijft toch een (sl)opel:
http://nl.youtube.com/watch?v=Ab50X_Vqtic

Quota

Citaat van: Simplicity op 18-01-2008 13:08:24
weer eentje z'n werk gedaan

http://youtube.com/watch?v=pwrTi2lb7Wk&feature=related

Ik zal wel blind zijn, maar ik zie er zo snel niets bijzonders aan, een 850 die onder een laagje sneeuw staat....

Quota

Citaat van: Snellebaksteen op 19-01-2008 02:24:30
Citaat van: Timmehh op 18-01-2008 23:52:26
Citaat van: why-not op 18-01-2008 23:45:38
Citaat van: joebar op 18-01-2008 23:23:48
kweet niet of jullie moderne motoren hebben gereden of rijden, maar als er een ferrari  of super geblazen 850 even laat zien wat ie kan staan jullie allemaal te kwijlen, en over motoren is het altijd negatief,...........
Die rijder is daar bekend, dus die kent de weg, en wil graag even laten zien wat ie met die R1 kan, je hoeft op zo'n motor maar te niezen, en je zit al 50 kmh hoger
en 95% van de ongevallen met die dingen gebeuren omdat andere weggebruikers ze niet zien...

Een ding staat vast, motorrijders die hun wilde jaren overleven zijn beslisst de veiligste autorijders, zien alles, anticiperen, en geven snellere rijders de ruimte

mee eens

mee eens

mee eens

Maar deze maakt het te bont.

Veel te veel ander verkeer en kruisingen en voetganger en fietsers.

Overigens is de grootste oorzaak van dodelijke ongelukken met motoren een tegemoetkomende, afslaande automobilist die de motor over het hoofd ziet.
Eenzijdige ongevallen met motoren zijn vaak met veel schade aan de fiets maar niet vaak dodelijk.

Ik zou daar ook rustig afslaan in mijn Volvo, zonder eerst het raampje open te doen om te luisteren of er niet niet een of andere debiel met 250+ aan kan komen vanuit de volgende bocht....

Leuk dat die vent zijn motor beheerst, maar laat hem op een circuit zijn kunsten vertonen, ik heb ook de schurft aan autodebielen die dit soort stunts uithalen. Totaal respectloos voor anderen in hun omgeving...

Ben

Quota

reneetje

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

wepster

wepster

het zal wel een repost zijn maar je moet er maar op komen

http://nl.youtube.com/watch?v=fPJzhTi47LE&feature=related