Leuke Filmpjes!!!

Gestart door Zippo, 26-03-2003 23:26:39

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Geweldig gedaan!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Heeft iemand al eens een rekening ingediend i.v.m. lakschade op zijn lichtmetaal?
Dat zouden meer mensen moeten doen, denk ik. Wellicht kan zo de wielklem een terechte dood sterven.

Hans

Robert Haven

Freakybaby

Schade aan de velg kan je declareren. Moet dit wel aannemelijk te maken zijn (en je overige 3 velgen natuurlijk smetteloos)

Schade aan het AWD systeem als een awd afgesleept word op 2 wielen is natuurlijk wel te verhalen. Ook als dit later tot uiting komt. Denk dat een deskundige mening hierover genoeg doorslag zal geven. Ze mogen je auto namelijk niet beschadigen.

Mijn vorige auto was te laag om goed te klemmen, dus die kon je er altijd zo afwippen (althans die klemmen die bij de onderwijsinstellingen in maastricht gebruikt werden) parkeer terreur amsterdam moet aantonen dat JIJ die klem van je wiel af gehaald hebt. Als jij van niks weet kan je ook niks kwalijk genomen worden. Oftewel: alleen als je op heterdaad betrapt wordt kan je veroordeeld worden. De rekening zal je vast wel krijgen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Hans Duiven

Ik vind dat je als overheid het zowiezo niet kan maken om een voertuig te gaan voorzien van een wielklem, omdat je daarmee de auto m.b.t. de strafmaat onrechtmatig confisceert.

Tevens is hier sprake van ongelijkheid in strafmaat , want in het eerste de beste k*tdorp gaat er absoluut geen wielklem op, maar krijg je keurig een bon onder je ruitenwisser. (Waar ze overgens ook met de poten van af moeten blijven, maar dit terzijde..)

Hans

M a r c

Zomaar een idee voor AWD rijders met een defecte haakse overbrenging.... parkeer effe waar een wegsleepregeling geldt   :eusa_whistle: ;D   ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Freakybaby

Citaat van: M a r c op 28-02-2008 22:46:08
Zomaar een idee voor AWD rijders met een defecte haakse overbrenging.... parkeer effe waar een wegsleepregeling geldt   :eusa_whistle: ;D   ;)

shhhhhhhhhhhhhhhhh

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

michiel

Citaat van: FRANQ op 28-02-2008 22:24:56
Citaat van: koesjkoesj op 28-02-2008 22:08:42
Zoals gewoonlijk hier in Nederland zal de beste man NATUURLIJK wel weer een BOETE krijgen voor deze actie. Daarom stel ik voor: iedereen van het volvo850forum.nl een euro aan hem doneren.

ik leg alvast een haakse slijptol en een lang verlengsnoer achter in m'n roffel. Laat tenminste geen schade aan m'n velgen achter

je hebt ze ook op benzine, en anders werkt een klein aggregaat ook goed :)
Dat is wel zo maar dat zijn 2takt motortjes. En dat mag niet in Amsterdam, want het gehalte fijnstof, CO2 en weetikwat dat die dingen uitstoten is natuurlijk veel te hoog voor de verfijnde Amsterdamse longetjes.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Chris

Geweldig filmpje... hulde aan die kerel!! Een beetje rigoreus is het wel, maarja.. als je niet om je lak geeft :-\

elianmars

Ik kan me voorstellen dat-ie pislink is geworden na het zien van die wielklem.

Hij is niet zuinig op z'n wagen. Doet me gewoon zeer om te zien hoe hij die klem er af ramt en ook hoe de achterklep wordt dicht geknald.........  :-\

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 29-02-2008 00:39:20
Ik kan me voorstellen dat-ie pislink is geworden na het zien van die wielklem.

Hij is niet zuinig op z'n wagen. Doet me gewoon zeer om te zien hoe hij die klem er af ramt en ook hoe de achterklep wordt dicht geknald.........  :-\

Sja er zijn ook genoeg mensen die helemaal niks om een auto geven. Heb ooit bij de supermarkt iemand een deuk in zijn eigen auto zien schoppen toen ie een lekke band bleek te hebben.

Walter

maar de meest belangrijke vraag heb ik nog niet gezien: IEMAND VAN HIER???

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

R o b

Spin!

Citaat van: R o b op 29-02-2008 18:07:19
Zo demonteren we en wielklem! Hulde voor de volvo rijder:

http://www.dumpert.nl/mediabase/43238/7856f9ab/versnelde_cursus_wielklem_verwijderen.html

:eusa_doh:

Ohw, weet je wat...deze kennen we ook nog niet denk ik:

:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

www.vm-parts.nl

mehn

Nou hij post m iig op de juiste plek, niet zoals die andere 6 :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

R o b

Haha, nee ik kende 'm zelf nog niet.....maar eh, pardon  ;)