Leuke Filmpjes!!!

Gestart door Zippo, 26-03-2003 23:26:39

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Ik ben het met je eens dat het bloedlink is. Het doet best wel veel pijn als je een vrachtwagen raakt.

In mijn ogen een prima locatie om een stukkie te sprinten.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Hans Duiven

In mijn ogen niet. Sprinten kan je doen op een lege snelweg maar doe het dan zonodig vooral op het circuit.

Hans (die gisteren nog 2 meisjes, waarvan één zwaargewond, van 14 jaar met spoed naar het ziekenhuis kon vervoeren na een 'racepartijtje'  En nee, die hoorden daar ook niet te zijn, maar je hebt nou eenmaal van die bepaalde leeghoofden...en daar wou ik het maar bij laten)

Freakybaby

We zullen het erbij laten Hans.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Reitse

Citaat van: Freakybaby op 16-09-2008 23:51:05
We zullen het erbij laten Hans.
stel je voor dat je er iets van leert...

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

MarkoC70T5

Citaat van: Hans Duiven op 16-09-2008 20:20:39
Citaat van: MarkoC70T5 op 15-09-2008 22:09:37
ik heb laatst nog een paar video's online gezet die ik de afgelopen jaren heb gemaakt van me C70

Mijn standaard C70 t5 tegen een Toyota supra met toen rond de 390pk en hij was begrensd op 180. lekker hoor je jap :-)
http://nl.youtube.com/watch?v=_WzX7HeyjpY 

De sprint kon hij winnen maar op de terug weg konden we hem weer bij houden en zelf in halen toen hij in de begrenzer liep.
http://nl.youtube.com/watch?v=d-CFjAsMYsw

En wat klinkt de supra toch mooi met screamer pipe.
http://nl.youtube.com/watch?v=dszWl3IG4is

En vandaag nog 2 video's gemaakt nadat MTE en European tuning klaar waren met me nieuwe setup
http://nl.youtube.com/watch?v=U70ILR4A9OM

http://nl.youtube.com/watch?v=JKSF5M6Aoz4

bloedlink

Op dat stukkie weg staan wat vrachtwagens/containers aan de kant. Nou wil ik niet de moraalridder uithangen, maar heb je er wel eens over nagedacht dat daar heel goed spelende kinderen achter vandaan kunnen komen?

Persoonlijk zou een leeg stuk snelweg opzoeken voor deze sprintjes eerlijk gezegd.

Hans

Hoi Hans,

Ik ken dat terrein erg goed kom er al jaren.  En dit is filmed op zondag middag  we hebben eerst een paar rondjes gereden en gekekenof  alle bedrijven waren gesloten en de vrachtwagens/aanhangers zijn leeg . Er zijn op dat stuk dan ook geen in ritten van rechts. En de eerste spelende kinderen moet ik daar nog tegen komen het is een kleine 5km van de bewoonde wereld.  Maar goed ook op een lege snelweg kan wat gebeuren.   Maar heb echt eerst goed gekeken of er iemand was als er 1 bedrijf open geweest zou zijn hadden we het risico niet genomen. 

Maar goed dit was mijn kant van het verhaal en ik laat het hierbij.
Mocht ik ook weer films plaatsen zal ik het er wel bij zetten dan je er niet naar moet kijken als je er niet van houd.  :police:
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Hans Duiven

Integendeel, ik houd er wel van om te kijken welke auto sneller is. Ik ben ook maar een mens/.
Maar uit het beschreven stukje kon ik eerlijk gezegd niet echt opmaken dat het om een echt volledig verlaten stuk industrieterrein ging. En dat weet je ook niet, als je geen mensen langs het traject hebt staan.
Het nare ongeval met 2 meisjes van 14 past precies in het plaatje van: Ik dacht dat hier niemand was.. Begrijp je?

Hans

ddh

kanje overal wel druk maken. koop dan een trapskelter dan rij je niemand dood mee als beetje snel auto heb moetje gewoon af en toe trappen :D :D

ReemGLE

Citaat van: FGG op 16-09-2008 13:10:54
Citaat van: Emiel op 16-09-2008 12:43:40
Kat vs. printer

Geweldig!

Als ik dit zo zie vraag ik me ineens af of dieren ook links of rechts kunnen zijn (niet politieke voorkeur). :eusa_doh:
Daar heb ik er nog wel een van....
wat ze eigenlijk zeggen...

Hans Duiven

Citaat van: ddh op 17-09-2008 17:22:50
kanje overal wel druk maken. koop dan een trapskelter dan rij je niemand dood mee als beetje snel auto heb moetje gewoon af en toe trappen :D :D

Mijn God wat een reactie.

Als je het bovenstaande goed hebt doorgelezen en dan alsnog een dergelijke reactie geeft..

Hans

Joris_Scholte

Citaat van: Hans Duiven op 17-09-2008 17:33:15
Citaat van: ddh op 17-09-2008 17:22:50
Mijn God wat een reactie.
Als je het bovenstaande goed hebt doorgelezen en dan alsnog een dergelijke reactie geeft..
Hans
Gezien jouw ervaring, eerder in dit topic te lezen, begrijp ik heel goed jouw eerste commentaar Hans. Ben het dan ook met jouw bovenstaande reactie volledig eens...

face.flava

Laten we wel wezen. Het is ook mogelijk om kind dood te rijden terwijl je netjes met 30 door de woonwijk gaat. Een ongeluk schuilt in een klein hoekje, het gevaar bestaat altijd.
Als je te hard rijdt vergroot je de kans altijd. Ik denk dat iedereen (inclusief ik) wel eens te hard rijdt. Of het nou legaal (dl) of illegaal (nl) is, het maakt werkelijk geen reet uit. Het risico blijft bestaan.
Het enige wat we kunnen doen in het risico zo goed mogelijk proberen in te schatten en de kans op een ongeluk zo veel mogelijk proberen te minimaliseren.

Ik denk dat Marco het risico prima heeft ingeschat en een mooi plekje heeft uitgekozen om de auto te testen :eusa_clap:.

ps. Marco ik wil de mijne daar ook een keer testen ;D. Coole filmpjes! We gaan ze nog eens met de G-tech testen he?

Hans Duiven

Citaat van: face.flava op 17-09-2008 18:00:40
Laten we wel wezen. Het is ook mogelijk om kind dood te rijden terwijl je netjes met 30 door de woonwijk gaat. Een ongeluk schuilt in een klein hoekje, het gevaar bestaat altijd.
Als je te hard rijdt vergroot je de kans altijd. Ik denk dat iedereen (inclusief ik) wel eens te hard rijdt. Of het nou legaal (dl) of illegaal (nl) is, het maakt werkelijk geen reet uit. Het risico blijft bestaan.
Het enige wat we kunnen doen in het risico zo goed mogelijk proberen in te schatten en de kans op een ongeluk zo veel mogelijk proberen te minimaliseren.

Ik denk dat Marco het risico prima heeft ingeschat en een mooi plekje heeft uitgekozen om de auto te testen :eusa_clap:.

ps. Marco ik wil de mijne daar ook een keer testen ;D. Coole filmpjes! We gaan ze nog eens met de G-tech testen he?

Ik haak af. Tegen zoveel domheid ben ik niet opgewassen helaas.

Hans

MarkoC70T5

Ik wil graag een keer een G-tech test je doen.   Maar dat zal wel helaas April 2009 worden heb net de Volvo geschorst.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

face.flava

Citaat van: Hans Duiven op 17-09-2008 18:12:23

Ik haak af. Tegen zoveel domheid ben ik niet opgewassen helaas.

Hans

Er aardig die reactie van je. Ik bedoelde niet als een aanval en zeker niet naar jou. Het was gewoon algemeen en alleen maar mijn eigen mening. Maar helaas, je hebt het anders opgevat. Erg jammer, maar misschien beter om over dit op te houden aangezien men elkaars mening niet respecteert. Toch weer erg jamme.