Mooie 850 T-5R CY op MP

Gestart door S a n d e r, 10-01-2007 15:37:45

Vorige topic - Volgende topic

Roy V70R

Wat maakt het nou uit of de auto is ingevoerd uit duitsland. ???
Uiteindelijk komt ie uit Zweden...toch.
Voor mij is ie daardoor niet minder geld waard, want een auto blijft een auto,
ongeacht of ie uit Duitsland komt.
Sterker nog, doe mij maar een duitser...zijn vaak wat mooier. ;D
Prijstechnisch blijft het een raadsel, het is echt wat een liefhebber ervoor wil betalen.
Persoonlijk vindt ik `m te duur. :eusa_silenced:

Greetz Roy
850 GLT - 855 T5 - V70R

JCviggen

De gemiddelde Duitser springt beter met z'n wagen om dan de gemiddelde Belg of NL-er heb ik de indruk. Ik rij graag met m'n "Duitser" hij is in Gent gemaakt ;) En aangezien kenteken niet bij de wagen blijft in Belgie zie je er verder ook niks van in de papieren.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

mehn

Citaat van: Roy V70R op 10-01-2007 17:30:52
Uiteindelijk komt ie uit Zweden...toch.

België ;D

Als ík een CY T-5R automaat uit Duitsland zou willen dan kocht ik daar een gelijkwaardige voor de helft van het geld ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

johan283

16,5 mille  :o  :o

vind ik zelf te duur  :-[ De tijd zal het wel leren of dit te veel gevraagd is voor deze wagen. Maar op de foto ziet de auto er super uit....beter dan mijn zwarte handbak t5r  :eusa_whistle: Maar goed die heeft al weer 342.000 km op de teller  :evil:

johan283

en inderdaad voor 16,5 mille kan je heel wat leuks kopen bij de buren in Dld alleen komen er nog invoerrechten bij

S a n d e r

Citaat van: Roy V70R op 10-01-2007 17:30:52
Wat maakt het nou uit of de auto is ingevoerd uit duitsland. ???

Tsja voor velen maakt het weinig uit denk ik. Het zijn vaak wel eigenaren van import auto's die met dergelijke meningen komen (tot op zekere hoogte ook logisch). ;)
Voor sommige autoliefhebbers - ongeacht het merk - ziet een auto uit 1995 met een kenteken uit 2007 er gewoon niet uit. Tsja is dat muggesiften? Vast, maar dat doet niets aan de zaak af voor diegenen.
En dan heb ik het nog niet over de historie van de auto die niet in ale gevallen na is te trekken. Met name Italiaanse imports hebben niet zo'n bijster goede naam wat dat betreft.

Om weer even terug te keren naar het onderwerp; het is zo op het eerste gezicht een plaat van een wagen I must say. Maar wat de verkoper ook al aanhaalt, ik heb liever ook een schakel ipv automaat. Daarbij opgeteld het import feit en last but not least; de prijs. Kortom ik kijk nog even verder. :)

Dessalniettemin succes met de verkoop! 1 koper is natuurlijk meer dan genoeg. :)

Ik blijf het trouwens knap vinden dat mensen een CY in Duitsland vinden. Ik kijk - dagelijks is overdreven - vaak op Mobile, maar ik kom zelden tot nooit een CY 855 tegen.

Spin!

Citaat van: S a n d e r op 10-01-2007 17:52:34

Ik blijf het trouwens knap vinden dat mensen een CY in Duitsland vinden. Ik kijk - dagelijks is overdreven - vaak op Mobile, maar ik kom zelden tot nooit een CY 855 tegen.

Je moet erg scherp zijn! Die van mij heeft ook 2 weken te koop gestaan...ze staan er dus wel! Ga em volgende week halen!

www.vm-parts.nl

)()()sT

Spannend Rutger.....

Heb jij toen ook op regio gekeken of gewoon overal in Duitsland? Ik zit nog wel eens te koekeloeren, maar vind idd. niks meer.

(en heb er toch geen geld voor na de aankoop van een woning ;))

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Jeroentjuh

Tis een mooie auto, maar vind hem persoonlijk wel te duur, net zoals die andere CY estate op mp.....

De CY's worden steeds duurder en de Groene R's en T-5R's worden soms bijna weggegeven. De zwarte zie je bijna niet... ;D

Spin!

Citaat van: )()()sT op 10-01-2007 19:42:30
Spannend Rutger.....

Heb jij toen ook op regio gekeken of gewoon overal in Duitsland? Ik zit nog wel eens te koekeloeren, maar vind idd. niks meer.

(en heb er toch geen geld voor na de aankoop van een woning ;))

Nee, gewoon erg grof zoeken, daarna gespecificeerder. Gewoon zoeken op Volvo en geel in heel europa. Dan specificeren op 850 of 855(!) en hopla, alle gele die te koop staan Europa.

www.mobile.de
www.autoscout.nl

www.vm-parts.nl

)()()sT

Geluk hebben...

Ik heb bij mijn zoektocht naar de zwarte de postcode van de MediaMarkt in Aken ingevuld met een straal van 100 km (tot Keulen e.o.).

De mijne vond ik 10 km hiervandaan, net voor Aken  ;D

Spin!

Net nog even zitten kijken, er staat er in europa volgens autoscout nog 1 te koop. Maar die heeft 16" colummies en ziet er van binnen uit alsof de 80-jarige oorlog erdoorheen is gegaan...

die gast in Duitsland had net een T-5R Estate Blackstone binnen gekregen met belachelijk weinig km's...zal volgende week eens wat foto's maken van binnen en buiten. Km stand was geloof ik iets van 125.000. Reken voor de BPM 1250,- en zal vragen was zijn bodemprijs is. Wellicht voor de zoekende een zeer interessante auto. Zag er ( ongewassen en ongepoetst ) al mooi uit.

ik vraag weinig tot geen provisie  ;D

www.vm-parts.nl

reneetje

Korte speurtocht levert dit op:

Zweden

Gele sedan automaat[/color]
Gele sedan aut 2
Gele sedan aut 3[/color]
gele sedan handbak[/color]
Oostenrijk

gele estate aut[/color]
gele estate aut[/color]

Enz.

Dus ze zijn nog echt niet op hoor ;D ;D
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Jeroentjuh

Citaat van: reneetje op 10-01-2007 20:48:36
Korte speurtocht levert dit op:

Zweden

Gele sedan automaat[/color]
Gele sedan aut 2
Gele sedan aut 3[/color]
gele sedan handbak[/color]
Oostenrijk

gele estate aut[/color]
gele estate aut[/color]

Enz.

Dus ze zijn nog echt niet op hoor ;D ;D

En allemaal prijzen van 7000 tot 8500 euro......