hevig stotteren

Gestart door ruud, 17-01-2007 12:13:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

mehn

Citaat van: Ludo op 24-02-2007 13:48:18
ja aan deze reactiesnelheid kan Vialle nog een puntje zuigen...  :eusa_whistle:

:evil:

;D idd.

Mijn 2 jaar zijn op 2 mei om en ik zit nu op 57000km...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

BenC70ES

Citaat van: Ludo op 24-02-2007 13:39:23
even de zoekfunctie raadplegen:

Citaat van: Jack op 26-04-2006 12:48:36
defekte lpi pomp. Heb dit ook al 2 keer gehad (700 euro per keer)

Yep, Jack zei me op de Ledenvergadering vorig jaar dat hij aan de 3e pomp bezig was...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

BenC70ES

Op mijn garantiebewijs staat trouwens nergens iets vermeld van 100 000km hoor, gewoon 2jaar.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

ruud

Citaat van: ruud op 23-02-2007 15:14:59

antwoord Vialle
Vialle doet u het voorstel dat als u wederom wordt geconfronteerd met het defect raken van de LPi pomp Vialle u een coulance regeling aanbied die afhankelijk is van tijd en afgelegde kilometers. Hiervoor verzoek ik u het garantieformulier van inbouw en de factuur van het vervangen van de pomp door fa. Mesman dan te overleggen alsmede deze correspondentie.



Dat is volgens mij zwart op wit genoeg.


Maar geef jij(jullie) nou eens antwoord op mijn vraag;

WAT IS JULLIE VOORSTEL ? in plaats van "lelijk" te doen tegen een tevreden mens, ofwel wanneer zouden jullie tevreden zijn?

Ik beleef te tegemoetkoming van Vialle als hetgeen ik wil, een langere garantie om niet iedere keer na 100.000 km het volle pond te betalen en dat heb ik, zwart op wit.

groetjes
Ruud

Ludo

dit is niks zwart op wit Ruud.
hetgeen wat er staat is uiterst dubbelzinnig, én over anderhalf jaar zit er een andere persoon die de garantie gevallen afhandeld met een andere kijk op de zaken...
Vialle kan er dus alle kanten mee op en jij staat nergens.
duidelijke garantiebepalingen en voor eenieder hetzelfde hanteren, zwart op wit op een garantiebewijs...dan pas ben je goed bezig.

als ik fabrikant zou zijn, en ik praat over een kwalitatief hoogstaand product, dan mag je aannemen dat dit ook correct is.
als blijkt uit ervaringen dat dit helemaal niet zo is, neem ik als fabrikant dan ook m'n verantwoordelijkheid en doe er dan ook iets aan, en breng ik daadwerkelijk verbeteringen aan, zodat uit praktijk wél kan bewezen worden dat dit ook werkelijk zo is.
zolang ik dat niet kan weerleggen, geef ik een garantie waar iedereen tevreden mee is.
ik zou als fabrikant ook zéker niet durven blijven beweren!, dat er niets aan de hand is, de praktijk spreekt tenslotte tegen.
bij Vialle is dit dus niet het geval, dit spel is al sind 1996 zowat bezig.
er is niemand op de hele wereld die me kan overtuigen dat iets als dit meer dan 10 jaar nodig heeft.

maar goed, om niet helemaal "lelijk" te doen zou je van Vialle dan toch op z'n minst een tegemoetkoming verwachten omwille hun falen.
want alles wat ze ook in hun nieuwsbrieven schrijven over de mulivalves, hebben ze tot nu toe niet kunnen waarmaken.
ik zou in zo'n geval waar ik niet aan zou kunnen voldoen, dan al lang een andere garantiebepaling hebben uitgewerkt.
bv, een nieuwe pomp kost 600 euro.
levensduur zou gemiddeld 200.000km moeten zijn.
stuk bij minder dan 150.000km, volledige garantie.
stuk bij een levensduur tussen 150.000 en 200.000km, 1/2 óf 1/3 van nieuwprijs.
voor iedereen hetzelfde, nooit discussie mogelijk, punt.
dat is wat ik zou doen als ik fabrikant was.
er is nl ook geen slechtere reclame als gesproken reclame, waarschijnlijk beseffen ze dat (nog) niet!.



ruud

#95
Nou da's wat makkelijk door de bocht Ludo. Dit mailtje heb ik van een medewerker van Vialle gekregen, die uit naam van Vialle een afspraak met mij maakt over de LPi pomp en een uitbreiding op de garantie. Hij heeft zoals ik uit het antwoord begrijp best wel enig onderzoek gedaan, want ik heb niks over kilometerstanden gezegd en daar komt wel hij mee op de proppen. Sterker nog hij weet het zelfs precies! :police:
Bovendien verwijst hij duidelijk naar deze 'correspondentie', het e-mail verhaal.
De uitbreiding op de garantie wijkt in mijn beleving niets af van hetgeen jij zo treffend neerzet. Ik heb namelijk in mijn laatste e-mailtje aan hun soortgelijk voorstel gedaan met betrekking tot uitbreiding van garantie, die ik van een fabrikant verwacht die zo overtuigd is van de kwaliteit van hun product, en daar komt Vialle volledig tegemoet.
Zoals gezegd voor mij klip en klaar en zwart op wit genoeg.

In jou beleving ben ik echter niet goed bezig. Verbeter de wereld en doe het zelf beter zou ik zeggen  ;)

Je hebt mijn gegevens en bereikte resultaat als uitgangsbasis, dat is voorwaar een stevigere basis om mee verder te gaan, dan als het wachten op het directie overleg.

Verder denk ik dat Vialle in hun antwoorden nu eindelijk duidelijk aangeeft dat het gebruik nog het leegrijden van de tank invloed heeft op de levensduur van de pomp. Het maakt niet uit of je het wel doet en het maakt niet uit of je het niet doet. Nou da's toch duidelijk, misschien niet hetgeen we willen horen maar wel duidelijk. En hun vorderingen in hun onderzoeken geven ook niet de resultaten die we graag zouden zien of verwachten.

Ik wil me er eigenlijk verder niet zo druk over maken, ik ben tevreden met mijn resultaat en heb er alle vertrouwen in dat ik bij een eventuele garantieclaim prima uitkom, tegen die tijd. :azn:

Oja, waarom schrijf 'ik' nu en dan vet? snap ikke niet

groetjes
Ruud

Ludo

Citaat van: ruud op 24-02-2007 18:19:23
In jou beleving ben ik echter niet goed bezig. Verbeter de wereld en doe het zelf beter zou ik zeggen  ;)

waar dacht je dat ik mee bezig was denk je.  ???
het gaat er me ook niet om of dit enkel voor jouw geld, een garantie moet voor iedere gebruiker hetzelfde zijn.
ze moeten niet gaan slecteren.  ::)

ik had ook trouwens hetzelfde in een mailtje.
puntje kwam bij paaltje en garantie 0,0 want de termijn was overstreken.
niks op in te brengen.
snappie?.

zwart op wit op een garantie bewijs, zolang je dat niet hebt, ben je inderdaad niet goed bezig.

Ludo

zo dan, einde verhaal.

Citaat van: ruud op 24-02-2007 16:18:08
WAT IS JULLIE VOORSTEL ?
Citaat van: Ludo op 24-02-2007 17:22:06
bv, een nieuwe pomp kost 600 euro.
levensduur zou gemiddeld 200.000km moeten zijn.
stuk bij minder dan 150.000km, volledige garantie.
stuk bij een levensduur tussen 150.000 en 200.000km, 1/2 óf 1/3 van nieuwprijs.

Vialle denk hier dus totaal anders over.
ze blijven bij het standpunt dat hun pompen met volle tevredenheid, wereldwijd gebruikt worden, ná eerst langdurig en onder de meest extreme omstandigheden te hebben getest. Yeah Right  ::)
ook schrijven ze een bevestiging van wat ik in vorig bericht al schreef.
nl dat ze helemaal niet verplicht zijn om een tegemoetkoming te doen na een verstreken garantietermijn.
je hebt dus zoals ik zei, niets in handen Ruud.

de volgende defecte pomp dan maar zelf bij Vialle deponeren.... met een lontje d'r aan. :eusa_drool: