Van een 855 GLT naar een 855 R

Gestart door RATFINK, 18-01-2007 23:33:35

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Wat een plaatje 8)

Gr ;D

FGG

Misschien moeten we ze eens naast elkaar zetten. :eusa_think:

Leuk contrast.

Erg mooie auto. :eusa_clap:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

RATFINK

RATFINK

Eerste tegenvaller deze week, DE krukaskeerring is lek  :(

Vandaag afspraak gemaakt en over twee weken gaat hij onder het mes.
Gelijk maar de koppeling doen in dit geval, hij heeft nu 246.000 gelopen en ook al lijkt de koppeling nog goed toch maar vervangen.

Iemand trouwens ervaring met koppelingset van EstateServices, deze kost 135,- en bij de gemiddelde autoonderdelenzaak zo rond de 250,-

Had 'm net zo netjes onder de motorkap flikt ie me dit  ;D

thuur

Als je de Sachs-set neemt is de kwaliteit gelijk aan het origineel.

Sterkte! Altijd vervelend... Laat ook even je carterontluchting nakijken, nummer 1 oorzaak van lekkende keerringen.

Gr ;)

RATFINK

Thanx,

Weet niet of hun SACHS leveren maar zal ze eens bellen, Remto hier in Zoetermeer heeft wel SACHS maar ben vandaag bij een vriend geweest ( werkt bij van Vliet Volvo in Leidschendam ) en dan kost mij het koppelingset evenveel als bij Remto ( 250,- )

Gelijk mijn computer uitgelezen want het Lambda zonde lampje brandde nog steeds, code 1-2-1 en 3-1-4.

Gereset en lampje is uit, binnenkort even weer controleren.

Monteur controleerde al de carterdruk door het peilstokgat. dus daar gaan we inderdaad ook maar even naar kijken.

RATFINK

Vanavond mijn 17" velgen opgehaald en net nog even gepast  ;D

Alles goed, ET waarde klopt, naafgat OK alleen nu nog even opknappen.

Paar opties:

Helemaal zwart :

Zwart met gepolijste rand :

Goud/brons met gepolijste rand

Esveldt

En misschien een setje verlagings veren. Gegegegege

RATFINK

V70geRwin

Zwart vind ik erg mooi. Heb zelf zwarte besteld die wel een beetje op jouw nu nog blauwe lijken...

Maar je bent goed bezig!  :eusa_clap:
Mooie wagen.

RATFINK

Maandag de GLT weggebracht voor de krukaskeerring operatie en als vervanger de 855 R van mijn werkgever voor 10 dagen voor de deur.

Gister al even gewassen en net even in de was gezet om gelijk maar een paar fototjes te maken.

fearless

Leuke wielen, ben je er al uit welke kleur ze worden ??

RATFINK

Citaat van: fearless op 19-06-2007 21:15:44
Leuke wielen, ben je er al uit welke kleur ze worden ??

Nog niet echt maar ik maak er een goud en een zwart om te kijken, een ding is zeker dat de rand en het bed gepolijst worden.

Velgen zijn al weg voor het polijsten  ;D

)()()sT

Mooie R  :eusa_drool:

Maar goed, de jouwe is ook mooi hoor! Heb je die koppeling besteld bij Estate services? Het is idd. Sachs... gelijk aan origineel...
Ik moet 'm ook bestellen namelijk  :eusa_whistle:

RATFINK

Citaat van: )()()sT op 19-06-2007 21:30:15
Mooie R  :eusa_drool:

Maar goed, de jouwe is ook mooi hoor! Heb je die koppeling besteld bij Estate services? Het is idd. Sachs... gelijk aan origineel...
Ik moet 'm ook bestellen namelijk  :eusa_whistle:

Ja ben vorige week woensdag naar Estate Services geweest om de koppeling EN keerring te halen maar op de doos stond geen SACHS, maakt mij verder niet zoveel uit want deze koppeling zal ik wel niet meer op krijgen  ;D

Hoe lang heb jij met de koppeling gedaan, de mijne voelde nog goed aan maarja de bak is er toch af.