Van een 855 GLT naar een 855 R

Gestart door RATFINK, 18-01-2007 23:33:35

Vorige topic - Volgende topic

robbie409

Er zit voldoende vermogen in van zichzelf...;)

RATFINK

Nieuw en oud vlak na terugkomst van de vakantie, wel gewassen maar voor een grondige poetsbeurt heb ik nog geen tijd gehad.

Vorige week woensdag een 1/2 week eerder teruggekomen van vakantie in Zuid-Frankrijk omdat mijn vrouw daar ziek is geworden.
Bij terugkomst in Nederland moest ze na controle van de urine gelijk het ziekenhuis in, nierbekkenontsteking was de uitkomst maar gelukkig kan ik haar morgen weer ophalen  ;D

thuur

Ai, veel beterschap voor je vrouw gewenst. Dat is geen pretje :-X

Gr :)

V70geRwin

Beterschap!

En hoe beviel de mooie groene op vakantie  ;D

RATFINK

Citaat van: spekkie99 op 04-09-2007 00:05:08
Beterschap!

En hoe beviel de mooie groene op vakantie  ;D

Dank je, gaat goed komen.

De groene beviel uitstekend, was al vaker met de auto voor zaken naar Italie geweest maar als hij van jezelf is rijdt dat toch anders  ;D

Ook veel bekijks met de R want het aantal Volvos dat je tegenkomt in Zuid/West Frankrijk is gering, elke 850 die ik tegenkwam kwam niet uit Frankrijk  ;D

RATFINK

Ik ben op zoek naar een goed onderhouden 850 estate uit 1993. Airco of schuifdak is een must.
Mocht je iets weten, laat het me weten.

Alvast bedankt!

Deze advertentie in 850/x70(classic) te koop gevraagd las ik van de week en na wat mailverkeer en een plezierige proefrit vandaag gaat mijn 855 GLT een heerlijk leven tegemoet aan de Scheveningse kust.

Helaas is hij bijna maar een jaar in mijn bezit geweest ( waarvan 4 in mijn garage ) en ik was heel wat van plan maar met de komst van de R moet hij echt het veld ruimen.

RATFINK

Vanavond was het echt zover, de GLT heeft ons verlaten  :'(

Frenz

partir, c'est mourir un peu

maar je hebt R eentje om je te troosten

summit

Citaat van: RATFINK op 19-10-2007 21:37:30

Maar wij zijn er erg gelukkig mee!!!! En zullen je op de hoogte houden van onze ervaringen. We zochten een 93-er vanwege de fiscale aspecten. Mijn vriendin is voor haarzelf begonnen en dan is een 15 jaar oude auto erg interessant. Maar nu ik de roffel heb gehoord wil ik er ook eentje. Ga m'n trouwe avensis station diesel in de verkoop zetten en eens rustig zoeken naar een 850 estate in benzine. Een diesel is niet meer rendabel en voor die 10000 kilometers die ik per jaar zal draaien wil ik wel iets lekkers onder de kont... Dus mocht iemand (H)eerlijke 850 estate op termijn weg willen doen, laat het me weten..
er is meer dan n volvo; www.versesneeuw.nl www.summitfreeride.nl

summit

Gisteravond een setje cetus er op gezet met nagelneue alpin a3-tjes..
met dank aan de hulp van 'Big-ben'..
die trouwens een heel goed geconserveerde 854 voor de deur heeft staan

FelixB

Citaat van: summit op 21-10-2007 21:35:28

Maar wij zijn er erg gelukkig mee!!!! En zullen je op de hoogte houden van onze ervaringen. We zochten een 93-er vanwege de fiscale aspecten. Mijn vriendin is voor haarzelf begonnen en dan is een 15 jaar oude auto erg interessant.

mmmm volgend jaar toch pas 15 jaar oud?  :eusa_think:  :eusa_think:
855R & C70 T5 cabrio automaat

FGG

Mijn vriendin is voor haarzelf begonnen en dan is een 15 jaar oude auto erg interessant.

Dit heb ik meer gehoord. :eusa_doh:  Ingrid? :eusa_think:

Citaat van: RATFINK op 12-10-2007 20:55:56
na wat mailverkeer en een plezierige proefrit vandaag gaat mijn 855 GLT een heerlijk leven tegemoet aan de Scheveningse kust.
Citaat van: summit op 05-12-2007 15:05:52

Die liggen een behoorlijk eind uit elkaar. De kust en Twente... ???

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

summit

Citaat van: FelixB op 05-12-2007 15:15:45

Maar wij zijn er erg gelukkig mee!!!! En zullen je op de hoogte houden van onze ervaringen. We zochten een 93-er vanwege de fiscale aspecten. Mijn vriendin is voor haarzelf begonnen en dan is een 15 jaar oude auto erg interessant.

mmmm volgend jaar toch pas 15 jaar oud?  :eusa_think:  :eusa_think:

precies, maar nu ff flink investeren in de auto, dan zijn de bijtelingskosten gelijk aan de investeringen... en dan vanaf juni fiscaal interessant rondrijden.

summit

Citaat van: FGG op 05-12-2007 15:16:05
Mijn vriendin is voor haarzelf begonnen en dan is een 15 jaar oude auto erg interessant.

Dit heb ik meer gehoord. :eusa_doh:  Ingrid? :eusa_think:

Citaat van: RATFINK op 12-10-2007 20:55:56
na wat mailverkeer en een plezierige proefrit vandaag gaat mijn 855 GLT een heerlijk leven tegemoet aan de Scheveningse kust.
Citaat van: summit op 05-12-2007 15:05:52

Die liggen een behoorlijk eind uit elkaar. De kust en Twente... ???

Jep... maandagavond er ff 378 km bijgeschreven voor een setje cetus met alpin a3 voor een scherpe prijs, maar vooral ook goede velgen en banden..

big ben

CiteerDie liggen een behoorlijk eind uit elkaar. De kust en Twente...

TJA............waar het advertentieboard allemaal wel niet goed voor is ;D, aangezien er niet zoveel forummers meer interesse hebben in cetus 4 gaats ::) dan kan een stukje omrijden voor cetus met nieuwe alpine's wel interessant zijn.