Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

Bas850

Ja wat willen jullie nou..............................toch of niet! ::)
"to finish first, you first have to finish"

Bas850

Enne nr 43 alweer.......
"to finish first, you first have to finish"

Johann

Daan

Niets is zeker, en zelfs dat niet!
My other car is an MG  -  http://www.vveldhuizen.nl

s©ub@

Citaat van: scub@ op 14-01-2004 23:10:56
in het leven is niks zeker; op de dood na, die komt... zeker

... zie pagina 42; dat voorkomt dubbele posts ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Ben

Nou, daar ben ik nog niet zo zeker van !

Reitse

Of het zo is of niet, met een dusdanige discussie betreffende het algemene onderwerp genaamd "zekerheid" wordt de zekerheid over het al dan niet zo zijn in het geel niet zekerder gesteld dan dat daadwerkelijk mogelijk zou zijn indien men in acht zou nemen de algemene regels geldend voor het opstellen van definities danwel omschrijvingen van objecten, regels of stellingen dewelke bij iedere instelling die zich bezighoudt met het bevorderen van kennis ter inzage zou moeten liggen en welke dan ook voor een ieder inzichtelijk zou moeten zijn waarbij deze inzichtelijkheid zich mede zou moeten uiten door het goed leesbaar houden van de betreffende tekst dewelke zich beperkt tot inhoudelijke opmerkingen van dien aard dat onderwerp en uitwerking zich gemakkelijk tot de lezer laten komen en zich dientengevolge aandienende ook duidelijkheid gaan verschaffen met betrekking tot bovenstaande met inachtneming van doelstelling te weten de vaststelling of betreffende vraag bevestigend ofwel ontkennend kan worden beantwoord teneinde de vraag afdoende te gaan beantwoorden om vragensteller zodanig tevreden te stellen met het antwoord dat een doorvraag ofwel vervolgvraag niet tot de noodzakelijke vervolgstappen behoeft te behoren waardoor het gesprek zodanig beëindigd kan worden dat zowel vragensteller als vragenbeantwoorder ieder hun's weegs kunnen gaan.

Reitse

@Walter: nu heb ik wel een beetje m'n best gedaan ;) :P

Ben

Jemig de pemig. Kan je volgende keer niet even waarschuwen. Ik had m'n zuurstofapparaat nog niet klaarstaan.

Peth©oni

Toch denk ik daar anders over, dat mag want dit is een democratie.... nog wel  ;D

denkweb

Betweters heb je altijd, zelfs in een democratie  ;D

Bart GLT

Citaat van: SIPS Master op 14-01-2004 21:10:49
Weet iemand wel, wie de beroemde kapitein Ortega was??? ;)

Ik ken ene Daniel Ortega. Ik geloof dat'ie kapiteit was. Was vrijheidsstrijder in Nicaragua, werd El Presidente, bleef iets te lang "zitten" en werd dus zelf ook een dictatortje...
Volvo forever!

Joris_Scholte

Citaat van: denkweb op 16-01-2004 11:12:53
Betweters heb je altijd, zelfs in een democratie  ;D

Jij kunt het weten: jij woont in het weekend in Duitsland.  ;)  ;D

Walter

Citaat van: Reitse op 15-01-2004 21:10:06

Hier krijg ik hoofdpijn van...  :-X

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Reitse

Citaat van: WalterRS op 16-01-2004 19:33:27
Citaat van: Reitse op 15-01-2004 21:10:06

Hier krijg ik hoofdpijn van...  :-X
En dan ben jij nog communicatie-adviseur! Dan moet je toch helemaal blij en gelukkig worden van dit soort teksten, toch?  ;D